quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:41 schreef pagadder het volgende:
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=41&qsODfile=/internetradio_master/productiesysteem2/programma_od/41_41max1.xml
Het liedje dat begint vanaf 03:02:11 tot 03:06:00. Het klinkt zowat als can i get can i get ye.
Lees de OP eensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heten die liedjes die je in western films tegenkomt? Iemand nog wat mooie voor mij? (Zoals the good, the bad and the ugly e.d)
Ik kan 'm zo voor de geest halen, maar hoe die heetquote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Sobraine het volgende:
Ik zoek een nummer van een stelletje vrij kansloze jongeren. Het is een nederlandse hit en is denk ik al wel weer 3-5 jaar oud. Het is een redelijk zomers nummer en je ziet ze o.a. rijden in een jeep en uit een of andere bunker/bushokje komen.... Alvast bedankt
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo voor de geest halen, maar hoe die heet
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef Albufeir het volgende:
Hi,
Was gister op zo'n feest en was nogal lam, en toen hoorde ik zo'n Franstalig feestliedje die nogal vaak gedraaid wordt. Volgens mij is hij al vrij oud.
Frans is niet mijn sterkste kant, dus het enige wat ik weet dat zoiets was van ''Tou tou'' en dan later ''Heeheeeeeeeeeeee Eeheeeee'' natuurlijk zal het wel niet goed gespeld zijn anders had ik het al lang gevonden. Dat ''Heeheeeeee'' was nogal lang.
Iemand idee?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef Albufeir het volgende:
Hi,
Was gister op zo'n feest en was nogal lam, en toen hoorde ik zo'n Franstalig feestliedje die nogal vaak gedraaid wordt.
Frans is niet mijn sterkste kant, dus het enige wat ik weet dat zoiets was van ''Tou tou'' en dan later ''Heeheeeeeeeeeeee Eeheeeee'' natuurlijk zal het wel niet goed gespeld zijn anders had ik het al lang gevonden. Dat ''Heeheeeeee'' was nogal lang.
Iemand idee?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:53 schreef Pino0 het volgende:
Ik zoek het nummer uit dit filmpje,
@ 1:50
In de info over het filmpje staat een tekst maar die is verkeerd.
Iemand?:)
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef keesos het volgende:
Het nummer onder dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/517211/c09d7de3/4chan_epic.html
Iemand een idee?
Het is de Extended Mixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |