quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:35 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij. Genre zou dirty house / deep house kunnen zijn. Klinkt als: ajeee ajama jama jee. Ritme is uptempo.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:28 schreef satecl het volgende:
Een vraagje...
Hoe heet het nummer die je gelijk al in het begin hoor.. ik zoek via google al op 'what the fuck are you looking for get a young nigger get money anymore'... Maar kan hem niet vinden..
Iemand?
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
of (maar een stuk minder minder house/uptempo):
Gok :quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.
Misschien deze:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als Adiemus, maar is 'm niet.
Dat is hem.quote:
Yay, de eerste die ik goed heb! Graag gedaanquote:
eerste ingeving:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer waarbij zowel in de tekst als in de clip een hoop feiten over dingen in de wereld worden verteld/verbeeld. Kan iemand mij hier mee helpen?
Never mind, ik heb em gevonden:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:41 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een bepaald nummer waarbij zowel in de tekst als in de clip een hoop feiten over dingen in de wereld worden verteld/verbeeld. Kan iemand mij hier mee helpen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Western_music_%28North_America%29quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heten die liedjes die je in western films tegenkomt? Iemand nog wat mooie voor mij? (Zoals the good, the bad and the ugly e.d)
Bedoel je in dit geval niet Ennio Morricone?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Hoe heten die liedjes die je in western films tegenkomt? Iemand nog wat mooie voor mij? (Zoals the good, the bad and the ugly e.d)
Ja dat soort bazenmuziekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Cudles het volgende:
[..]
Bedoel je in dit geval niet Ennio Morricone?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef AskMe het volgende:
Hallo, wie weet welk nummer dit is: http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=6630:download-hier-de-latin-mix&catid=19:funx-mixes&Itemid=222
2e deel van de latinmix rond 24:00
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |