quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef johansmit het volgende:
Ik zoek een nummer, gehoord op slamfm , beetje balkan beat , en dan hoor je zo'n vent die elke keer zing: beetje tekst met op het eind jalalaalalalala
Empire of the sun.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik ben op zoek naar een lekker nummertje.
Ik kan de muziek clip als volgt beschrijven. De man in de band draagt een soort van Thais/Chinees gewaad met ook een soort kroon en kan erg hoog zingen. ( geen 30seconds to mars).
Alvast Bedankt!!!!!!
Juist, enorm bedankt! Zo irritant wanneer je er even niet meer op komt dan is dit forum echt een uitkomst.quote:
Tip: check de comments bij het filmpje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het eerste nummer uit dit filmpje... Zal ongetwijfeld wel een keer langs geweest zijn
Dat is domquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tip: check de comments bij het filmpje.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Amfetamientje het volgende:
Weet iemand misschien hoe het liedje bij dit YouTube-clipje heet?
The Opposites - De Hemel Op Aardequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Ook maar eens gebruik maken van de honderden Fok! oren en ogen hier.
Ik zoek een redelijk recent Nederlandstalig nummer. Het is een beetje R&B/nederhop stijl. Het enige wat ik er van ken is de volgende tekst.
"het is de hemel op aaahaaarde'.
Kent iemand hem?
Waarom vind ik hem nergens? Niet op youtube, niet op google?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
kent iemand zo'n house lied waarin wordt gezegd: "nogwat" "mexico" in het spaans, en dan komt er een house beat met volksachtige melodie?
Die gaat de aankomende weken/maanden nog heel wat gevraagd worden hier.quote:
Dat denk ik ook, maar echt bekoren doet ie mij nog niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gaat de aankomende weken/maanden nog heel wat gevraagd worden hier.
dankjewelquote:
Ha, geen dankquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
dankjewel
echt een chill nummer
2. Spencer Davis Group - I'm a man?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef SuperFokker het volgende:
2 nummers:
1. een nummer...nederlandstalig...meezingnummer voor in de kroeg....iets met 'buurman' en 'ik hou van jou'
2. het klonk jaren 70 achtig...engelstalig...en ging over its als 'i'm a man'.
helaasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
2. Spencer Davis Group - I'm a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |