Nou het was geen weer voor iemand die net een keelontsteking heeft gehad. En ik weet niet waar jij woont maar wij hebben een flinke onweerbui gehad die wel lang duurde.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
HOezo zondag geen fietsweer? Ok, er stond een harde wind maar voor de rest was het prima toeven. Dat beetje motteren af en toe kan mij niet deren, vooral als ik nog veel meer zon tegenkom. Ik zag heel wat deelnemers aan Lille-Calais op het eind met vuurrode koppen. Die hadden zich te warm aangekleed en hadden geen tasje oid om de overtollige kleding in op te bergen.
De winterschoenen hebben helemaal geen gaatjes en een extra sokje erin.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef Freddeh het volgende:
Niet onder de 15C, meer onder de 5C.
Doet ook erg pijn als je dan staat te douchen op de zaak, het gevoel alsof je tenen gaan afbreken. Denk dat het in mijn geval meer het probleem is dat ik niet de juiste sokken draag in de winter.
Ik heb overigens gewoon altijd zomerschoentjes van Shimano aan, dus weet niet of dit ook voor winterschoenen geldt... maar onderin zitten van die afwaterings/ontluchtingsgaten, die heb ik speciaal voor de winter afgeplakt met een stukje ducktape. Dit pastte de blauwe-tenen-temperatuur aan naar ongeveer 0C.
Klinkt als een goeie oplossing voor komende winterquote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
De winterschoenen hebben helemaal geen gaatjes en een extra sokje erin.
Neopreen overschoenen kopen. Werkt perfect.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie oplossing voor komende winter
Heb ik, maar moet eerlijk zeggen dat die (voor mij) niet genoeg warmte bieden bij temperaturen onder 0C.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Neopreen overschoenen kopen. Werkt perfect.
Hoe lang fiets je dan bij 0 C? Want tot ca. 3 uur fietsen werkt dat bij mij prima. En veel langer gaat eigenlijk niet bij die temperatuur, want je gaat toch zweten en krijgt het dan koud ondanks wat je aanhebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb ik, maar moet eerlijk zeggen dat die (voor mij) niet genoeg warmte bieden bij temperaturen onder 0C.
Enige dat bij mij altijd koud is rond het nulpunt zijn mijn tenen en vingers. Heb inmiddels wollen sokken geprobeerd (niet warm genoeg), 2 paar sokken over elkaar (te dik, gaat knellen), snowboardsokken (heerlijk warme kuiten, maar die tenen...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je dan bij 0 C? Want tot ca. 3 uur fietsen werkt dat bij mij prima. En veel langer gaat eigenlijk niet bij die temperatuur, want je gaat toch zweten en krijgt het dan koud ondanks wat je aanhebt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Nokia Sporttracker vond ik het beste, maar die werkt niet meer op mijn foon.
Andere programma's zijn:
GPSed
bbtracker
TrackMyJournet (Is tegenwoordig betaald)
MapMyTracks
Echte tevreden ben ik er nog niet over.
Ga vanavond trouwens even kijken wat mij track gedaan heeft van vorig weekend. Volgens mij was die wel goed gegaan met BBtracker
bedankt! zal ook eens hiermee gaan prutsenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Ender_W het volgende:
@Yankee, Ik heb zelf met sportypal wel goede ervaringen. Gratis en voor diverse platformen te krijgen.
Ook ff testenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Ender_W het volgende:
@Yankee, Ik heb zelf met sportypal wel goede ervaringen. Gratis en voor diverse platformen te krijgen.
Bij mij werkt dat ook niet maar ik heb erg snel last van koude voeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe lang fiets je dan bij 0 C? Want tot ca. 3 uur fietsen werkt dat bij mij prima. En veel langer gaat eigenlijk niet bij die temperatuur, want je gaat toch zweten en krijgt het dan koud ondanks wat je aanhebt.
2 paar sokken, soms 3, boterhamzakje ertussen wilt bij mij ook wel helpen en uiteraard dikke neopreen overschoenen. Maar langer dan 3 uur fietsen is niet prettig en trouwens ook niet nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat ook niet maar ik heb erg snel last van koude voeten.
Bier drinken in de zonquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag ist wel lekker weer, drie keer raden wat ik na 't eten ga doen
Kantklossen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag ist wel lekker weer, drie keer raden wat ik na 't eten ga doen
Ik zei toch al, net een ziekenboeg hier.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
We zijn wel goed met blessures de laatste tijd...verstandig dat je in de trein bent gestapt, ze voorspellen heel mooi weer dit weekend, dat moet je niet riskeren dat je dan niet kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |