Nee hoor het zijn trainingswedstrijden en je kan ze rijden wanneer jij daar zin in heb. Maandag is veteranen, c klasse en amateurs en dames, dinsdag elite amateurs nieuwelingen en dames en donderdag hetzelfde als dinsdag. Als je al een licentie heb moet je alleen 3.50 betalen en zonder licentie met een dagkaart is het 6.50 ben je een Mol dan is het gratis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:21 schreef Freddeh het volgende:
De Mol... *gaat een klein lampje branden* Regio Dordrect...
Is't de moeite waard om me aan te melden bij De Mol? Of wordt dan van me verwacht dat ik iedere week de tijd kan en zal maken om ook mee te kunnen rijden bij training en zaterdag/zondagritten? Heb een nogal onregelmatig werkrooster waardoor het lastig is om bij iedere rit/training te zijn denk ik
Dat is een belangrijke oorzaak, vaak wel in combinatie met te weinig eten e/of drinken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef FJD het volgende:Of meer omdat ik nu zo lang vol doorhaalde?
Alleen maar omdat we van die kut-hippies geen SUV meer mogen rijdenquote:31-05-10 Koudste mei in bijna twintig jaar De afgelopen bloeimaand mei was de koudste in bijna twintig jaar. De Bilt berekende een gemiddelde temperatuur van 10,5 graden tegen 12,7 graden normaal (langjarig gemiddelde over 1971-2000). Daarmee was dit de koudste mei sinds 1991 toen gemiddeld 10,0 graden werd genoteerd. In de vorige eeuw kwam een meimaand met zo’n temperatuur ongeveer eens in de vijftien jaar voor. Tegenwoordig is dat door de opwarming van het klimaat een stuk zeldzamer. Zo’n koude mei komt nu nog maar eens in de honderd jaar vo
Bij DTC de Mol zitten ook een aantal actieve randonneurs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt DRC en DTC de Mol. DRC is de wedstrijdclub, DTC de toerclub.
Bij DRC wordt er zeker niet van je verwacht dat je bij alles meedoet. En aangezien DTC een toerclub is, zal daar vrijwilligheid ook bovenaan staan.
Zal er eens over na denken, maar moet helaas eerst een paar examens behalen voor ik weer vrije tijd mag hebben van mijn baas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nee hoor het zijn trainingswedstrijden en je kan ze rijden wanneer jij daar zin in heb. Maandag is veteranen, c klasse en amateurs en dames, dinsdag elite amateurs nieuwelingen en dames en donderdag hetzelfde als dinsdag. Als je al een licentie heb moet je alleen 3.50 betalen en zonder licentie met een dagkaart is het 6.50 ben je een Mol dan is het gratis.
Inmiddels lijkt de GPS bij beide programma's te werken. Morgen maar even testen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou toch ook de nokia sporttracker proberen als ik jou was
Heb ik ook last van. Was vergeten een bidon met water mee te nemen en net getraind. Net 60km gefietst met 40 in het uur. Had wel mijn pompje bij me maar niet mijn bidon, erg slim van mij. Kon goed meekomen en zat goed vooraan echter ik blies mij zelf op in de laatste ronde. Zo stom! Baal ik van, hele tijd goed, nou ja goed, diep gaan, af en toe wurgen maar met de gladiolen in zicht mee gegaan. En dan precies in de laatste ronde klap ik dicht, geen enkele kracht meer. Niet voor de punten mee kunnen sprinten maar wel 3 opkomstpunten. Wel een goede training! Biedt perspectief voor de wedstrijd van volgende week, uitrijden is mijn doel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef FJD het volgende:
There's a first for everything; tegen kramp aangezeten bij training. Ik jaagde wel vol door,normaal verzuren m'n bovenbenen maar nu dus tegen kramp in de kuiten aan. Iemand een tip? Was wel uitgerust maar misschien te weinig voeding? Of meer omdat ik nu zo lang vol doorhaalde? Normaal lijkt t meer intervallerig dan t nu deed
Realiseerde mij pas dat ik geen bidon had toen ik al 45 minuten aan het rijden was...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Wombcat het volgende:
Hadden ze niet nog ergens een bidon over in het clubhuis?
Ik ben ook wel eens een bidon vergeten, meestal hebben ze er nog wel een paar liggen zodat je eentje kunt lenen.
Duh! Harde les! Net keihard onderhandeld met mijn vriendin. Ik mag volgend jaar de Marmotte en de Claudy Criquillon rijden, dit jaar moet ik thuis blijven. Je moet wat voor fietsen over hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef Wombcat het volgende:
Pas na 45 minutendan moet je echt meer drinken
Ik had het andersom gedaan, misschien heb je volgend jaar wel een andere vriendinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Duh! Harde les! Net keihard onderhandeld met mijn vriendin. Ik mag volgend jaar de Marmotte en de Claudy Criquillon rijden, dit jaar moet ik thuis blijven. Je moet wat voor fietsen over hebben![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef eentwee het volgende:
Ik had het andersom gedaan, misschien heb je volgend jaar wel een andere vriendinEn anders kun je daar altijd mee dreigen als je dan echt thuis moet blijven
Ik zou het bij het inrijden al merkenquote:
Waarom dit jaar de Claude Criquielion niet? Het is niet dat je daarvoor een week weg moet: op vrijdagmiddag vertrekken, zaterdag rijden en dan weer thuis.quote:Net keihard onderhandeld met mijn vriendin. Ik mag volgend jaar de Marmotte en de Claudy Criquillon rijden, dit jaar moet ik thuis blijven. Je moet wat voor fietsen over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |