Waar ze praten over immigratie allemaal erovereens zijn dat het anders moet maar geen oplossing hebben behalve terugzetten op de boot.quote:
Links is sowieso voor mij geen optie , Zovty'squote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb nog getwijfeld richting GL maar dat is me toch iets te vleestaks-scheefwonen-bonussenaanpakken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef NJ het volgende:
Nu pas wakker, JK?
Welkom in de [oldbies] reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Hallo JK.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach J, het is toch leuker om in Frankrijk te zijn met een Franse auto in plaats van hier tussen al die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Ah, campings zijn ook van die wittemensenreservaten, net als die bungalowparken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Joene het volgende:
Hallo JK.
Welkom in #oldbies !
Overigens heb ik mijzelf prima vermaakt op www.marveld.nl (niet op de website dus maar op hun campsite).
Ivo! Held!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht de VVD de grootste worden, dan hoop ik wel dat ze Ivo Opstelten naar voren schuiven als premier.
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk maar zo, wat goed was voor Rotterdam, is goed voor Nederland.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !
Ik ga ook voor de VVD ouwe. Die Wilders is wel aardig maar dat zooitje wat eronder hangt is natuurlijk dikke kut. Dat klapt na een paar maanden weer uit elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel aardig A. Wel aardig ! Maar inmiddels heb ik moeten constateren dat het toch rutte 4 president gaat worden ben ik bang
Neeltje is te oud JK.quote:
Maar wie dan? Heeft Markje eigenlijk al gezegd of hij min.pres. wil worden of in de Kamer blijft?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Joene het volgende:
Neeltje is te oud JK.
Ik ben wel voor de VVD ja. Alles in mij schreeuwt PVV maar die gaan het toch niet redden of waarmaken.
ach, Balkenende was 't ook 'net niet'quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Joene het volgende:
Alleen een studentikoos uitziend jongetje wat nog thuis woont zonder vriendin als MP is dat wat ?
Kopen hun spruitengeur bij dezelfde jaren 1950 leverancier als de PVV en VVD.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al acht ik de weledelgestrenge heer Rutte nog wel in staat om "boven de partijen" te staan, zoals bijvoorbeeld een Wim Kok ook kon.
Ik zie nu dat de vooruitzichten voor volgende week weer wat opknappen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:32 schreef Joene het volgende:
Hmmm ach ze gaven voor gister ook regen op en wij hebben geen druppel gezien hier.
Kloptquote:
HOAX, PVV-ers werken niet, dat zijn allemaal Puindorptokkies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Armageddon het volgende:
We komen hier op het werk met de stemwijzer allemaal op de PVV uit.
ik ook A zowel stemwijzer als kieskompas en toch denk ik dat ik rutte stem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Armageddon het volgende:
We komen hier op het werk met de stemwijzer allemaal op de PVV uit.
Grappig, JK op # 2 en Tally op # 3, na m'n medemod.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
DutchTrain
JohnnyKnoxville
Tally
Fogel
Joene
k_man
Ripley
HeatWave
Hik
Bora-Bora
Isabeau
yvonne
rival
Nouk84
static
remlof
Kluts
Blik
Re
MissBliss
Belsezar
flipsen
Aoristus
Sjeen
Thetallguy
Murmeli
Houzer
on_air
Snakey
KudFokker
Cat22
Jarno
Renesite
Misstique
Liejannuh
stbabylon
BrandX
cptmarco
Chowi
costadibalkoni
Cue_
Vogue
paddy
Houniet
De_Hertog
KingOfMars
motorbloempje
Dizer
NJ
RayMania
In m'n gehele FOK!historie sta je slechts op # 5, JK. Na DutchTrain, HW, Rip en Hik. Daar gaan we aan werken.quote:
Werkt dat systeem op basis van wie je veel quote ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
In m'n gehele FOK!historie sta je slechts op # 5, JK. Na DutchTrain, HW, Rip en Hik. Daar gaan we aan werken.
Ik denk op basis van aantallen posts in gelijke topics. Maar heel zeker ben ik niet. Al staan er genoeg in die lijst die ik niet veel quote. Dus redelijk zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werkt dat systeem op basis van wie je veel quote ofzo?
Ach ja, baat het niet, schaadt het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik denk op basis van aantallen posts in gelijke topics. Maar heel zeker ben ik niet. Al staan er genoeg in die lijst die ik niet veel quote. Dus redelijk zeker.
quote:Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 12:50).
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
Ahja die tijd herriner ik me ook nog vaag , zo 1 uur per dag iets doen de rest zuipen.
Ohja, er moet ook nog gedemonstreerd en gekraakt worden, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Was het maar zo'n feest.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Grappig, JK op # 2 en Tally op # 3, na m'n medemod.
Ik ben té lang crew.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
yvonne
remlof
Snakey
Dagonet
nikky
Jump
shmoopy
jogy
Renesite
Duderinnetje
Biogarde
Stofje
Bupatih
Lucille
Janetje
Surveillance-Fiets
static
Danny
Misstique
Dave
buzzer
Chowi
Xebrozius
clumsy_clown
Jarno
HeatWave
iteejer
Alexxxxx
Shirley
Anne
Tally
Dirkh
Litso
Breuls
RayMania
Nolius
flugeltje
ElisaB
HuHu
Mirjam
Pool
Godtje
mcDavid
Brighteyes
rickmans
Paul
Insomaniac
rubbereend
Mike
Svensational
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
JohnnyKnoxville
Houzer
Joene
Biogarde
remlof
Tally
Morpheus2002
Renesite
cerror
murp
Adelante
Jarno
Breathtaking
Paul
OldJeller
Armageddon
de_boswachter
Skv
o.us
Surveillance-Fiets
motorbloempje
PaRoDiUzZ
KingOfMars
Notorious_Roy
Houniet
Roel_Jewel
Anosmie
zovty
BrandX
Klonk
Twizu
yvonne
n00cL30n
Harajuku.
Netsplitter
Isdatzo
Zeroku
Edwinuss
jitzzzze
Mirjam
RitseB
NJ
TwyLight
PiRANiA
donthate
Estolan
SuperwormJim
appelsjap
stevenmac26
swarmahoer
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 1999:
ik heb niemand
Nog maar een paar minuutjes, JK.quote:
Geeft niet, toen had ik nog echte vriendjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef NJ het volgende:
Agossie.
Ah, dank voor de herinnering, nog snel even koggie halen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog maar een paar minuutjes, JK.
NiNi er zelfs bij.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
DutchTrain
HeatWave
Ripley
Hik
JohnnyKnoxville
k_man
Joene
yvonne
Fogel
n00cL30n
Tokay
Tally
Armageddon
Bimmel
Dirkh
jogy
Jaguarized
Dagonet
flipsen
Lucille
Aventura
stinkie
ranja
Mitä_kuuluu
GI
Insomaniac
bukgeit
Z
Snakey
Liejannuh
belsen
Berkery
static
Sjeen
Misstique
Bora-Bora
DiegoArmandoMaradona
Mark
CherrymoonTraxx
Bosbeetle
Brighteyes
Knut
Adelante
Isabeau
remlof
Vogue
boem-dikkie
Jarno
NiNi
shmoopy
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Joene
Tally
Houzer
Jarno
FlyingFox
Bioslock
Armageddon
Insomaniac
UIO_AMS
Ripley
n00cL30n
HeatWave
Tiemie
jogy
MUUS
Scandalous
boem-dikkie
yvonne
PrivateRyan
Adelante
NiNi
paarse_paashaas
Anosmie
Swami_Twelvinchalami
Auticia
E_Motion
Dr.Daggla
jerney
Tijn
Bosbeetle
Steve-O
Tokay
Sazzefraz
BarraCupraCuda
Xebrozius
Jerruh
Nouk
Shirley
VelvetAcidChrist
Dagonet
QyRoZ
SEMTEX
KingOfMars
Tessje
Chowi
SuperUli
motorbloempje
Knut
Swetsenegger
NiteSpeed
Inderdaad, mooi lijstje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Da's geen misselijk lijstje, JK. Vol goede waar.
Ja, verdomme, als er toch eens een KPD-topic met alle dames uit die lijst zou kunnen komen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Da's geen misselijk lijstje, JK. Vol goede waar.
Dan fap ik mezelf kapot, JK.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, verdomme, als er toch eens een KPD-topic met alle dames uit die lijst zou kunnen komen...
Anosmie, Inso, FF, BS, PR, Steve-O, VAC, Shirley, Jarno. Allemaal al maanden niet gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staan ook een paar in waar je echt noooooit meer wat van leest.
Wist ik het maar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar is Anosmie eigenlijk gebleven?
Shirley is drachtig, las ik laatst ergens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef NJ het volgende:
Anosmie, Inso, FF, BS, PR, Steve-O, VAC, Shirley, Jarno. Allemaal al maanden niet gezien.
Ik door Rip en HeatWave.quote:
Zonde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Shirley is drachtig, las ik laatst ergens.
En dat siert je!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef NJ het volgende:
Zonde.
Dan moeten we even op KOM wachten, want zo vaak zit ik niet in OUD.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Jarno
Tally
Armageddon
JohnnyKnoxville
n00cL30n
Fannetje
Jojogirl
Houzer
DarkElf
YPPY
spookvrouw
KingOfMars
Tardis
Ripley
HeatWave
UIO_AMS
Maggie
DuchessX
motorbloempje
miss_bleu
scarefreak
ElizabethR
yvonne
Tackleberry
Q.
just me
boem-dikkie
GI
Chowi
Juup©
Arcee
dolfina-chica
Merel
Gellarboy
Adelante
Dubbeldrank
Vork
jerney
SunChaser
zovty
Hoekie
Swetsenegger
Catootje
No Nick
killer tweety
Tijn
Kreator
Emel
moussy
Chandler
PR zag ik dinsdag nog. Het ging toen goed met hem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef NJ het volgende:
Anosmie, Inso, FF, BS, PR, Steve-O, VAC, Shirley, Jarno. Allemaal al maanden niet gezien.
Hm, in de sandwich bij Arma een n00c.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
Wrom?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Tally het volgende:
Kunstarmen. Zou de verzekering die ook vergoeden?
Ik door JK en Fannetje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, in de sandwich bij Arma een n00c.
Weet niet. Nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je aan zo'n symbian niet genoeg, T?
Haha, Arma is een metroman.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef Armageddon het volgende:
Had ik al verteld dat ik een braun body cruzer heb gehad van m'n vriendin? Kei handig apparaatski!
Ik zit te denken aan zo'n bondkraagjesjas en dan de hele dag Wheeejooooo *spuug* te doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha, Arma is een metroman.
Wat is de volgende stap, zo'n "Dolce & Gabana"tasje om je nek?
En je zusje in elkaar slaan omdat er een keer een haartje onder heur hoofddoekje vandaan piepte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit te denken aan zo'n bondkraagjesjas en dan de hele dag Wheeejooooo *spuug* te doen.
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bijna bij de finish was op mijn fietsje en dat er toen één of andere oma voor mij langs liep waardoor ik van de fiets tyfte en uiteindelijk niet won. Aparte droom.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:40 schreef Joene het volgende:
Heerlijk onderuit gezakt in den stoel , giro aan en tussendoor wat zappen naar roland garos.
Geeft niks, b-d. Ik droom ook wel eens over yvonne.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bijna bij de finish was op mijn fietsje en dat er toen één of andere oma voor mij langs liep waardoor ik van de fiets tyfte en uiteindelijk niet won. Aparte droom.
Nee JK. Het wat heerlijkquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Drugs are bad, m'kay.
Het was heerlijk JK!quote:
Neequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft H. je voorzien van grade A spul?
Best vreemd als je nagaat dat we toch echt niet meer kunnen posten in het afgelopen jaar.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
JohnnyKnoxville
DutchTrain
Fogel
Tally
k_man
Ziekenhuis IVFquote:
Want dan neuk je teveel ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ziekenhuis IVF
Slide 1 van de presentatie -> GA NIET OP VAKANTIE.
Verhoogde kans op vage dingen enzo.quote:
Je moet er wat voor over hebben zeg...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Verhoogde kans op vage dingen enzo.
En door die hormoon shit onstaat er zegmaar aan 2 kanten van H's lichaam die eitjes en dat kan oplopen tot het gewicht van 2 flinke sinaasappels en dat schijnt vrij vervelend te kunnen zijn en complicaties te kunnen geven.
Whehe. "Je krijgt er zoveel voor terug J!"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
Hmmmm ja najah goed doel ofzo. Ben benieuwd of ik dat nog zeg als ik ooit weken lang niet kan slapen door zo een mormel.
ik zag het ook net ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh het wordt volgende week gewoon aardig weer!. Donderdag 24 graadjes!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh het wordt volgende week gewoon aardig weer!. Donderdag 24 graadjes!!
Misschien komt het door het gequote van gister?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Je staat op 1 JK:
[..]
Best vreemd als je nagaat dat we toch echt niet meer kunnen posten in het afgelopen jaar.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, gelukkig op tijd mooi weer voor de bbq die voor morgen gepland staat.
Dat moet wel een kloon van een vrouw zijn die zich afvraagt of mannen dat ook doen. Want dat vrouwen zo met elkaar omgaan is natuurlijk een vaststaand feit.quote:
wie wat waarom ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:15 schreef KingOfMars het volgende:
Anders knal je er ff een landelijke netwerkstoring in op m'n laatste dag.
ik ben eran toe.quote:
lekker boeiend J ! provider extern niet jou zorgquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
VPN storing bij provider. Maar we fixed it..
In Indonesië bijnaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
Is het al vijf uur?
Ja die lag ik te kijkenquote:
Ja vind ik ookquote:
Zo'n geile film he JK. Ik ben ook nog steeds aan het soppen!quote:
Das een goeie beslissing.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef Joene het volgende:
Vrouwlief heeft besloten dat we uiteten gaan
Ja van de kippenboer op de marktquote:
Klopt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
De SesNeo is ook een kudtapparaat .
Alleen die wijven gebruiken geen PI's. Dus dat kan best jah.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
Zou het kunnen dat deze reeks de grootste PI/post ratio heeft?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen die wijven gebruiken geen PI's. Dus dat kan best jah.
Denk je ?quote:
succes..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb vanaf maandag een nieuwe manager. En mijn afdeling wor in 4'en opgedeeld.
Veel Plezier.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb vanaf maandag een nieuwe manager. En mijn afdeling wor in 4'en opgedeeld.
Ah! Een mooie tekst voor een Fok!meet, zo een pijltje met daarboven of onder "My #1 Fok!buddy"quote:Op maandag 31 mei 2010 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie ik daar m'n # 1 FOK!buddy?
Zonder iets te zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan de hele avond naast elkaar blijven staan.
En andere mensen boos aankijken, zoalsquote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Zonder iets te zeggen.
Waren die daar toen ook bij? Toch jammer dat m'n #1 FOK!buddy mij daar niet op wees.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En andere mensen boos aankijken, zoalsMUUS
en
Ripley
deden in die vunzige kelder, toen langgeleden.
Ja, je had onder aan dat trappetje links de bar, M en R zaten aan de tegenover gelegen kant. Die konden dus iedereen die binnenkwam in de gaten houden, hehehe.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Waren die daar toen ook bij? Toch jammer dat m'n #1 FOK!buddy mij daar niet op wees.
Ik herinner me alleen nog 3 niet-fokkers die rustig een biertje zaten te drinken en zich voorstelden als de users Kwik, Kwek en Kwak. En jou natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, je had onder aan dat trappetje links de bar, M en R zaten aan de tegenover gelegen kant. Die konden dus iedereen die binnenkwam in de gaten houden, hehehe.
Gefeliciteerd lekkerdingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Foxy-lady het volgende:
Hallo lieve oldbies
Ik heb weer werk *doet dansje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope 12 is prima, tenzij je het bed wilt delen met mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
Leuk hoor !Zin in 12 juni heeft. of maken we er 11 van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |