Waar ze praten over immigratie allemaal erovereens zijn dat het anders moet maar geen oplossing hebben behalve terugzetten op de boot.quote:
Links is sowieso voor mij geen optie , Zovty'squote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb nog getwijfeld richting GL maar dat is me toch iets te vleestaks-scheefwonen-bonussenaanpakken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef NJ het volgende:
Nu pas wakker, JK?
Welkom in de [oldbies] reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Hallo JK.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach J, het is toch leuker om in Frankrijk te zijn met een Franse auto in plaats van hier tussen al die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Ah, campings zijn ook van die wittemensenreservaten, net als die bungalowparken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Joene het volgende:
Hallo JK.
Welkom in #oldbies !
Overigens heb ik mijzelf prima vermaakt op www.marveld.nl (niet op de website dus maar op hun campsite).
Ivo! Held!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht de VVD de grootste worden, dan hoop ik wel dat ze Ivo Opstelten naar voren schuiven als premier.
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk maar zo, wat goed was voor Rotterdam, is goed voor Nederland.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !
Ik ga ook voor de VVD ouwe. Die Wilders is wel aardig maar dat zooitje wat eronder hangt is natuurlijk dikke kut. Dat klapt na een paar maanden weer uit elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel aardig A. Wel aardig ! Maar inmiddels heb ik moeten constateren dat het toch rutte 4 president gaat worden ben ik bang
Neeltje is te oud JK.quote:
Maar wie dan? Heeft Markje eigenlijk al gezegd of hij min.pres. wil worden of in de Kamer blijft?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Joene het volgende:
Neeltje is te oud JK.
Ik ben wel voor de VVD ja. Alles in mij schreeuwt PVV maar die gaan het toch niet redden of waarmaken.
ach, Balkenende was 't ook 'net niet'quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Joene het volgende:
Alleen een studentikoos uitziend jongetje wat nog thuis woont zonder vriendin als MP is dat wat ?
Kopen hun spruitengeur bij dezelfde jaren 1950 leverancier als de PVV en VVD.quote:
Dat dus!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al acht ik de weledelgestrenge heer Rutte nog wel in staat om "boven de partijen" te staan, zoals bijvoorbeeld een Wim Kok ook kon.
Ik zie nu dat de vooruitzichten voor volgende week weer wat opknappen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:32 schreef Joene het volgende:
Hmmm ach ze gaven voor gister ook regen op en wij hebben geen druppel gezien hier.
Kloptquote:
HOAX, PVV-ers werken niet, dat zijn allemaal Puindorptokkies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Armageddon het volgende:
We komen hier op het werk met de stemwijzer allemaal op de PVV uit.
ik ook A zowel stemwijzer als kieskompas en toch denk ik dat ik rutte stem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef Armageddon het volgende:
We komen hier op het werk met de stemwijzer allemaal op de PVV uit.
Grappig, JK op # 2 en Tally op # 3, na m'n medemod.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
DutchTrain
JohnnyKnoxville
Tally
Fogel
Joene
k_man
Ripley
HeatWave
Hik
Bora-Bora
Isabeau
yvonne
rival
Nouk84
static
remlof
Kluts
Blik
Re
MissBliss
Belsezar
flipsen
Aoristus
Sjeen
Thetallguy
Murmeli
Houzer
on_air
Snakey
KudFokker
Cat22
Jarno
Renesite
Misstique
Liejannuh
stbabylon
BrandX
cptmarco
Chowi
costadibalkoni
Cue_
Vogue
paddy
Houniet
De_Hertog
KingOfMars
motorbloempje
Dizer
NJ
RayMania
In m'n gehele FOK!historie sta je slechts op # 5, JK. Na DutchTrain, HW, Rip en Hik. Daar gaan we aan werken.quote:
Werkt dat systeem op basis van wie je veel quote ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
In m'n gehele FOK!historie sta je slechts op # 5, JK. Na DutchTrain, HW, Rip en Hik. Daar gaan we aan werken.
Ik denk op basis van aantallen posts in gelijke topics. Maar heel zeker ben ik niet. Al staan er genoeg in die lijst die ik niet veel quote. Dus redelijk zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werkt dat systeem op basis van wie je veel quote ofzo?
Ach ja, baat het niet, schaadt het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik denk op basis van aantallen posts in gelijke topics. Maar heel zeker ben ik niet. Al staan er genoeg in die lijst die ik niet veel quote. Dus redelijk zeker.
quote:Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 12:50).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |