Waar ze praten over immigratie allemaal erovereens zijn dat het anders moet maar geen oplossing hebben behalve terugzetten op de boot.quote:
Links is sowieso voor mij geen optie , Zovty'squote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb nog getwijfeld richting GL maar dat is me toch iets te vleestaks-scheefwonen-bonussenaanpakken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef Joene het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)glijmiddel_geva.html
Briljante Picture bijgevoegd.
Nee, nog steeds niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef NJ het volgende:
Nu pas wakker, JK?
Welkom in de [oldbies] reeks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Hallo JK.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach J, het is toch leuker om in Frankrijk te zijn met een Franse auto in plaats van hier tussen al die zeikNederlanders die van hun onvrede uiten hun dagbesteding te lijken hebben gemaakt?
Ah, campings zijn ook van die wittemensenreservaten, net als die bungalowparken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Joene het volgende:
Hallo JK.
Welkom in #oldbies !
Overigens heb ik mijzelf prima vermaakt op www.marveld.nl (niet op de website dus maar op hun campsite).
Ivo! Held!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mocht de VVD de grootste worden, dan hoop ik wel dat ze Ivo Opstelten naar voren schuiven als premier.
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk maar zo, wat goed was voor Rotterdam, is goed voor Nederland.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat heel nederland vanaf 9 juni onder de buitenlanders zit. Kappen nou !
Ik ga ook voor de VVD ouwe. Die Wilders is wel aardig maar dat zooitje wat eronder hangt is natuurlijk dikke kut. Dat klapt na een paar maanden weer uit elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel aardig A. Wel aardig ! Maar inmiddels heb ik moeten constateren dat het toch rutte 4 president gaat worden ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |