Overtuigd? Ik wist ook niet dit kon, maar als jij op de middelbare school voor het examen zakt, omdat je bijvoorbeeld voor één vak teveel een 5 staat, dan kun je ook staatsexamen proberen in plaats van een heel jaar opnieuw doen.quote:
-doen we hier niet-quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Peter1612 het volgende:
Goed even gekeken op internet, dit kan op het ROC midden nederland in Amersfoort (voor vwo/havo) en in Zeist (vmbo-tl).
Quote: "De cursist op de hierboven genoemde opleidingen en locaties mag in één examencyclus alle vakken herkansen."
Niet overtuigd dat het goed is, wel dat 't kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Overtuigd? Ik wist ook niet dit kon, maar als jij op de middelbare school voor het examen zakt, omdat je bijvoorbeeld voor één vak teveel een 5 staat, dan kun je ook staatsexamen proberen in plaats van een heel jaar opnieuw doen.
Ter verduidelijking:
"Cursisten, die voor de eerste keer centraal examen doen:
De cursisten van havo en vwo in Amersfoort en vmbo-tl in Zeist, die voor de eerste keer deelnemen aan een centraal examen, kunnen in mei 2010 voor de eerste maal examen doen. Wanneer zij dan zakken voor een vak, mogen zij dat vak herkansen in augustus. Zij mogen namelijk elk vak één keer herkansen in een examencyclus."
Wat achterlijk, dat dat kan johquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Peter1612 het volgende:
Goed even gekeken op internet, dit kan op het ROC midden nederland in Amersfoort (voor vwo/havo) en in Zeist (vmbo-tl).
Quote: "De cursist op de hierboven genoemde opleidingen en locaties mag in één examencyclus alle vakken herkansen."
Ik denk ook dat dat het hele idee is, want m.b.v. deze methode gaan de slagingspercentages wel omhoog..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat achterlijk, dat dat kan joh. Dan is het niet meer zo moeilijk om te slagen.
Onze slagingspercentages liggen wel hoger dan over het algemeen, maar niet schrikbarend veel hoger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het hele idee is, want m.b.v. deze methode gaan de slagingspercentages wel omhoog..
70% is wel een erg laag slagingspercentage.. het zou rond de 90% moeten liggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef WJE11 het volgende:
Geslaagd, met misschien een 5.
Onze havo schijnt dit jaar wel dra-ma-tisch te zijn. 70% zouden maar slagen en de rest dus zakken, na vorig jaar 80% niet een goed teken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |