Verder een gewoon net keurig dorp, paar duizend inwoners en de VVD de grootste partijquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Tering ik welk tokkiedorp woon jij.
Flikker toch op. Nederland is een kansarm kutvolk aan het worden door mensen als jij die het kennelijk allemaal normaal vinden dat je een plee onderschijt of je happy meal op de parkeerplaats flikkert als je klaarbent.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:44 schreef Wing het volgende:
Mensen die zeggen dat een ander land beter is of een ander ras beter is geëvolueerd
Landverraders!
zweetsokken? Wat een vage mensen heb je toch!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:43 schreef apestaartje2 het volgende:
[..]
Maar goed, ik had dus al gezegd dat ik het op had gehouden. En het was vreselijk.
Elders in de regio nog gezien, in een vergelijkbaar hokje (ook in dit geval: geen keus): Iemand die z'n stinkende zweetsokken op de vloer had gedeponeerd.
Jezus ja vroeger op school, dan stond je 25 meter van de plee af en je rook die zware penetrante urinelucht al. Wat was ik blij dat ik vroeger vlak bij school woonde, en tussen de middag gewoon naar huis kon. Ben echt maar heel weinig keer op school naar de wc geweest, fucking ranzig daar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef D-Mon het volgende:
Zeker terechte klacht. Net als toiletten in treinen, op festivals en scholen.
En iets zegt me we deze klacht helaas nog een aantal keren terug gaan zien komen!
En wildplassen, peuken uit de raam gooien, spugen op straat, hond overal laten schijten etc etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Flikker toch op. Nederland is een kansarm kutvolk aan het worden door mensen als jij die het kennelijk allemaal normaal vinden dat je een plee onderschijt of je happy meal op de parkeerplaats flikkert als je klaarbent.
Wildplassen moet kunnen zolang er geen grátis openbaar alternatief isquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef Wing het volgende:
[..]
En wildplassen, peuken uit de raam gooien, spugen op straat, hond overal laten schijten etc etc.
Meestal zijn betaalde toilet stuk schoner. Inmiddels ben ik wel gewend en bereid om geld te geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:07 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wildplassen moet kunnen zolang er geen grátis openbaar alternatief is
Mwa, ik voel mezelf toch steeds meer vervreemden van de huidige maatschappij, echt niet alleen om de ranzige toiletten hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:44 schreef Wing het volgende:
Mensen die zeggen dat een ander land beter is of een ander ras beter is geëvolueerd
Landverraders!
Ik ben nog nooit naar een openbaar toilet geweest, en ga het ook niet proberen na dit gelezen te hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verder een gewoon net keurig dorp, paar duizend inwoners en de VVD de grootste partij. Maar het zijn altijd die volstrekt kanslozen die het vergallen omdat ze die ruimte krijgen. We moeten gewoon met z'n allen klaar zijn met dat volk, en of het dat blanke paupers zijn of bi-culturelen interesseert me geen flikker.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Flikker toch op. Nederland is een kansarm kutvolk aan het worden door mensen als jij die het kennelijk allemaal normaal vinden dat je een plee onderschijt of je happy meal op de parkeerplaats flikkert als je klaarbent.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een openbaar toilet geweest, en ga het ook niet proberen na dit gelezen te hebben.
Je hebt gelijkquote:
Je komt je huis nooit uit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik ben nog nooit naar een openbaar toilet geweest
Nog nooit op school een opgegeten boterham met pindakaas naar buiten geperst?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:48 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ben een paar keer in de lobby van 5* hotels naar het toilet geweest.. maar dat is wat anders dan een 'openbaar toilet' wat hier geschetst wordt, vind ik.
Ga gewoon bij de shoarmatent die er tegenover zit! Die kan toch niet zomaar dicht zijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:10 schreef apestaartje2 het volgende:
In zeer korte tijd gezien op hetzelfde onbemande, openbare toilet (zo'n automatisch geval op het station, in dit geval in Oss):
-De pot die volgegooid was met de feestversiering van een nabijgelegen kroeg of zo. Ik heb nog steeds geen idee van het nut hiervan.
-Een vol maandverband op de grond, dat om de een of andere reden niet gewoon in een zakje gestopt kon worden.
-En de klapper: zowel de bril als de vloer (!) volledig ondergescheten. Richten lijkt lastig te zijn.
In Godsnaam, hoe moeilijk kan het zijn om op een normale manier naar een openbaar toilet te gaan?
T'is dat ik er vaak moet zijn en vaak geen keus heb, dus veroordeeld ben tot dat ranzige hokje. In het laatste geval was alle horeca e.d. in de buurt gesloten, dus dan sta je daar.
("En nu?" Niets. Maar het moest er even uit.)
werk je bij een tankstation?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb een keer op de wc op 't werk stront op de muur aangetroffen.Terechte klacht.
Hoe doen mensen dat toch? Nemen ze dan een hand met stront en gaan ze dat lekker op de muren smeren ofzo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb een keer op de wc op 't werk stront op de muur aangetroffen.Terechte klacht.
Dat vroeg ik mij ook af jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe doen mensen dat toch? Nemen ze dan een hand met stront en gaan ze dat lekker op de muren smeren ofzo?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Pharkus het volgende:
Het zijn juist de uberhygiënische frusties die er een bende van maken. Zo van 'Ewwww er ligt een druppel op de bril waar al 100 vieze konten op hebben gezeten vandaag, laat ik er maar met mijn spuit diarree een meter boven gaan hangen anders krijg ik aidstiefusanusroest' en ja dan is het kwaad geschied.
Dat valt mij ook op. Zodra ze buiten hun huis zijn worden het zwijnen. Kijk op een parkeerplaats of in de bocht van een klaverblad en zie hoe zo'n bende het is. Kijk in de bus of de trein en iedereen is te beroerd om zijn eigen rotzooi in de prullenbak te flikkeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thuis zijn ze wel netjes, maar omdat het nu niet van hun is en dus niet hoeven schoon te maken/houden interesseert het ze geen flikker.
Triest gedrag altijd.
Nee, was bij de wc's bij 'n kantoor, dames wc's, je zou toch denken dat die mensen wellicht iets netter zijn, nee hoor, weer een illusie armer.quote:
Mijn IceTea, wat doe je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Pharkus het volgende:
Het zijn juist de uberhygiënische frusties die er een bende van maken. Zo van 'Ewwww er ligt een druppel op de bril waar al 100 vieze konten op hebben gezeten vandaag, laat ik er maar met mijn spuit diarree een meter boven gaan hangen anders krijg ik aidstiefusanusroest' en ja dan is het kwaad geschied.
Woon je in Arkel? Het voldoet aan alle omschrijvingen. Inclusief het zebrapad op de dijk precies voor de snackbarquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Verder een gewoon net keurig dorp, paar duizend inwoners en de VVD de grootste partij. Maar het zijn altijd die volstrekt kanslozen die het vergallen omdat ze die ruimte krijgen. We moeten gewoon met z'n allen klaar zijn met dat volk, en of het dat blanke paupers zijn of bi-culturelen interesseert me geen flikker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |