quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef aight1 het volgende:
'hey is iets aan het verbranden'
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"GOOI ANDERS ALLEE DAT LICHAAM ER IN, DIE KIST KAN IK NOG WEL GEBRUIKEN"
Of zo gaan schreeuwen van dat het kut muziek is en die dooie verdomme geen smaak had.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Bij het afspelen van 't liedje vragen waar de DJ is om verzoekjes te doen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Bij het afspelen van 't liedje vragen waar de DJ is om verzoekjes te doen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En dan nu mijn slechte:
"Heeft er iemand een vuurtje voor me?"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gaan barbecueën als afsluiting van de crematie
Vragen of het gebrande koffie isquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
De dode voor het vlees gebruiken.
Of gaan zeuren dat je bier wilt ipv die schijt koffie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als afsluitingszin gebruiken:
"Nou, dat as 'm dan"
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]![]()
Of als familie lid, en nu heb ik nog voor jullie allemaal een kleine ver assing. MUAHAHA.
en dan ? gaat ie ook leuek garpjes vertellen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef porsche1 het volgende:
Lijkt me zo priceless: iedereen zot er heel stil en te huilen, komt er ineens zoeen fucking blije clown de zaal inlopen.
Ja en allemaal op zijn toeter blazen en water uit een bloem spuiten. MUAHAHAquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan ? gaat ie ook leuek garpjes vertellen?
"om jullie wat op te vrolijken"quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:27 schreef porsche1 het volgende:
Lijkt me zo priceless: iedereen zot er heel stil en te huilen, komt er ineens zoeen fucking blije clown de zaal inlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe noem je een crematorium voor lesbiesDudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Henk heeft nooit duidelijk aangegeven of hij nou gecremeerd wilde worden of begraven.
Daarom hebben we besloten om 'm halverwege er weer uit halen en hem dan te begraven."
En bij Anky van Grunsven "Anky is bon fire"quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:34 schreef aight1 het volgende:
als danny koevermans doodgaat om dan zo te zeggen bij zn crematie THE KOEF IS ON FIRE
heheiehaiheinz
Jij ook al? :")quote:
De woordspelinkjes met aangebrand enzo hebben we al gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef KermitKikker het volgende:
En als ze je grap dan neit leuk vinden zo van: Hee, niet zo aangebrand he!
Of : 'JAZEKER DE HYPOTHEKER !'quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:57 schreef Roerkoning het volgende:
Het lijk op de kist leggen met garnering en een appel in de bek. Dan, wanneer de kist zakt, keihard roepen: aan tafel!!!
Ok, maak een hoog nivo grap dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Is dit het humor niveau van tegenwoordig?
Wat ontzettend goedkoop en stompzinnig, hebben jullie niets leukers te bedenken, bedoel als je er dan grappen over maakt doe het dan goed maar niet dit kleuterklasniveau aub.
pff
Nachtmerrie :quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Is dit het humor niveau van tegenwoordig?
Wat ontzettend goedkoop en stompzinnig, hebben jullie niets leukers te bedenken, bedoel als je er dan grappen over maakt doe het dan goed maar niet dit kleuterklasniveau aub.
pff
Oke, de grappen hier zijn slecht, maar dit is toch echt een nieuw dieptepunt hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pyromaan overlijdt na gevangenisstraf, men mompelt,
....
Satanist wordt gecremeerd, men zegt: Die is snel ter plekke...
bv he
OM NOM NOMquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:18 schreef Under_Score het volgende:
'boh, volgens mij is hier ook ergens een BBQ'
C-C-C-COMBOBREAKERRRR!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:21 schreef Roerkoning het volgende:
Om de ceremonie feestelijk af te sluiten, plaatst men wat lawine pijlen in het rectum van de overledene. Na het zakken van de kist heeft u nog twee minuten om naar buiten te rennen, waar de plechtigheid feestelijk wordt afgesloten met vuurwerk uit de schoorsteen van het crematorium.
Drie posts van jezelf een combo noemen is een grap op zich.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:28 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
C-C-C-COMBOBREAKERRRR!
Welterusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
Nounou, wat een hoog nivoquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pyromaan overlijdt na gevangenisstraf, men mompelt,
....
Satanist wordt gecremeerd, men zegt: Die is snel ter plekke...
bv he
Aan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Op het moment van ontbranding keihard
"KANKERKACHEL!!!!"
roepen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
ofzo van een rotje in het lijk stoppen dan krijg je een knal en zit iedereen van wtf
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"GOOI ANDERS ALLEEN DAT LICHAAM ER IN, DIE KIST KAN IK NOG WEL GEBRUIKEN"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |