Echt? w00tquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
... dat je gaat nog bijna denken dat Sieneke een kans heeft.
Belgie heeft wel wat goeds ingestuurd
Lol, ja dat ook. Ik had een heel onverwacht leuke dag!quote:
Sieneke moet donderdagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Moet Sienukuh vanavond, of in de tweede voorronde?
Ik ben er helemaal uit.Ben ooit nog ESF-mod geweest, maar toen wist ik álles!
boehoe je zei middendrietig! nog even en dan ben jij ook zo jongquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Echt, brr brrr brr. Die pony is gelukkig inmiddels verwerkt tot een iets hippere coupe, maar ze ziet eruit als midden-dertig met die plamuur en ze heeft echt een enorme kamper-uitstraling
Ik kan het niet latenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
zijn er nog mensen die vrijwillig ESF kijken?
en dan ook nog de voor rondes?
zelfs als ik met te pletter zou vervelen, kijk ik nog niet.
Ik zit 'm even op youtube te kijken; lekker nummer, maar het mist een beetje de Eurovisie-toeters&bellenquote:
dan zou je nu toch op de hoogte zijn als het je werkelijk waar wat interesseerde?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Moet Sienukuh vanavond, of in de tweede voorronde?
Ik ben er helemaal uit.Ben ooit nog ESF-mod geweest, maar toen wist ik álles!
Welterusten FF! Hopelijk werkt alles morgen weer joh!
Daarom is het zo goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit 'm even op youtube te kijken; lekker nummer, maar het mist een beetje de Eurovisie-toeters&bellen
Huh?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zou je nu toch op de hoogte zijn als het je werkelijk waar wat interesseerde?
Nou, met zo veel ellende vind ik het eigenlijk jammer dat ik het gemist heb!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Sieneke moet donderdag.
Vanavond was het op een paar nummers echt barslecht. Belgie had een leuk rustig nummer.
IJsland stuurde twee vulkanen waar je niet goed van wordt. Servie had een mister Gaga.
Heb je wel voor het in bed kruipen goed onder het bed gekeken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
even n kusje van mij. Alles is uitgevallen (buurt ook), geen stroom, licht en warm water meer. Nu sinds een uur dus lig al ff in bed. Hopelijk morgen een warme douche. Slaap lekker iedereen!
Zou je gelijk in kunnen hebben, maar heb geen idee waar we het over zouden moeten hebben dan. Er is gewoon weinig klik tussen bv mijn ma en ik. En ik ben geen prater en zij ook niet. Nooit geweest ook. En weet ook niet of ik uberhaupt in die zin daar moeite in wil steken eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het de moeite loont om toch te praten. En om te proberen om met elkaar te praten.
Ik ben zo blij dat ik echt met mijn vader gepraat heb, voor hij overleed. En het was geen prater. Ik ben over dingen begonnen te praten.
Meneer van de kinderboeken dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
En dat songfestivalgedoe is mij helemaal ontgaan.
Hoor nu net van B. dat a.s. zaterdag, als ze haar tuinfeestje geeft er de finale van is en dat bepaalde homo-vriendjesgasten persé TV willen kunnen kijken.
Ja, die ben je een paar uurtjes kwijt hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
Hoor nu net van B. dat a.s. zaterdag, als ze haar tuinfeestje geeft er de finale van is en dat bepaalde homo-vriendjesgasten persé TV willen kunnen kijken.
het nr van ijsland was in vergelijking met de meeste nummers niet slecht, dat diegene die het zingt er niet uit ziet is een tweedequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Sieneke moet donderdag.
Vanavond was het op een paar nummers echt barslecht. Belgie had een leuk rustig nummer.
IJsland stuurde twee vulkanen waar je niet goed van wordt. Servie had een mister Gaga.
Vind haar ook niet lelijk ofzo. Er zijn mensen met een lelijkere hoofd. Ze is niet de slankste, maar wat ik voor ik zover heb gezien heeft ze wel uitstraling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het nr van ijsland was in vergelijking met de meeste nummers niet slecht, dat diegene die het zingt er niet uit ziet is een tweede
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
ja, die.quote:
nee maar goed met zo'n postuur een rode jurk is wel de nadruk erop leggen, maar het commentaar van Borisz raakte idd kant noch wal, want slecht was het zeker nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind haar ook niet lelijk ofzo. Er zijn mensen met een lelijkere hoofd. Ze is niet de slankste, maar wat ik voor ik zover heb gezien heeft ze wel uitstraling.
Krak, je zit echt he-le-maal naastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.
'Als Bluezz haar tuinfeestje geeft' ?
'Bepaalde homo-vriendjesgasten'
rutte meets bob ross?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.
'Als Bluezz haar tuinfeestje geeft' ?
'Bepaalde homo-vriendjesgasten'
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
rutte meets bob ross?CD van MAriette Hamer opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Of een keer luisteren naar een verkiezingsspeech van Pechtold.quote:
Als je de speech van Pechtold geluisterd hebt val je na de speech in slaap omdat je allerlei prettige dingen hebt gehoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of een keer luisteren naar een verkiezingsspeech van Pechtold.
Politiek is enkel leuk als je er wat aan verdient... dat doe ik niet, dus niet leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je de speech van Pechtold geluisterd hebt val je na de speech in slaap omdat je allerlei prettige dingen hebt gehoord.
Wat een instelling!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
Politiek is enkel leuk als je er wat aan verdient... dat doe ik niet, dus niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |