Echt? w00tquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
... dat je gaat nog bijna denken dat Sieneke een kans heeft.
Belgie heeft wel wat goeds ingestuurd
Lol, ja dat ook. Ik had een heel onverwacht leuke dag!quote:
Sieneke moet donderdagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Moet Sienukuh vanavond, of in de tweede voorronde?
Ik ben er helemaal uit.Ben ooit nog ESF-mod geweest, maar toen wist ik álles!
boehoe je zei middendrietig! nog even en dan ben jij ook zo jongquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Echt, brr brrr brr. Die pony is gelukkig inmiddels verwerkt tot een iets hippere coupe, maar ze ziet eruit als midden-dertig met die plamuur en ze heeft echt een enorme kamper-uitstraling
Ik kan het niet latenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
zijn er nog mensen die vrijwillig ESF kijken?
en dan ook nog de voor rondes?
zelfs als ik met te pletter zou vervelen, kijk ik nog niet.
Ik zit 'm even op youtube te kijken; lekker nummer, maar het mist een beetje de Eurovisie-toeters&bellenquote:
dan zou je nu toch op de hoogte zijn als het je werkelijk waar wat interesseerde?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Moet Sienukuh vanavond, of in de tweede voorronde?
Ik ben er helemaal uit.Ben ooit nog ESF-mod geweest, maar toen wist ik álles!
Welterusten FF! Hopelijk werkt alles morgen weer joh!
Daarom is het zo goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit 'm even op youtube te kijken; lekker nummer, maar het mist een beetje de Eurovisie-toeters&bellen
Huh?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan zou je nu toch op de hoogte zijn als het je werkelijk waar wat interesseerde?
Nou, met zo veel ellende vind ik het eigenlijk jammer dat ik het gemist heb!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Sieneke moet donderdag.
Vanavond was het op een paar nummers echt barslecht. Belgie had een leuk rustig nummer.
IJsland stuurde twee vulkanen waar je niet goed van wordt. Servie had een mister Gaga.
Heb je wel voor het in bed kruipen goed onder het bed gekeken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
even n kusje van mij. Alles is uitgevallen (buurt ook), geen stroom, licht en warm water meer. Nu sinds een uur dus lig al ff in bed. Hopelijk morgen een warme douche. Slaap lekker iedereen!
Zou je gelijk in kunnen hebben, maar heb geen idee waar we het over zouden moeten hebben dan. Er is gewoon weinig klik tussen bv mijn ma en ik. En ik ben geen prater en zij ook niet. Nooit geweest ook. En weet ook niet of ik uberhaupt in die zin daar moeite in wil steken eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat het de moeite loont om toch te praten. En om te proberen om met elkaar te praten.
Ik ben zo blij dat ik echt met mijn vader gepraat heb, voor hij overleed. En het was geen prater. Ik ben over dingen begonnen te praten.
Meneer van de kinderboeken dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
En dat songfestivalgedoe is mij helemaal ontgaan.
Hoor nu net van B. dat a.s. zaterdag, als ze haar tuinfeestje geeft er de finale van is en dat bepaalde homo-vriendjesgasten persé TV willen kunnen kijken.
Ja, die ben je een paar uurtjes kwijt hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
Hoor nu net van B. dat a.s. zaterdag, als ze haar tuinfeestje geeft er de finale van is en dat bepaalde homo-vriendjesgasten persé TV willen kunnen kijken.
het nr van ijsland was in vergelijking met de meeste nummers niet slecht, dat diegene die het zingt er niet uit ziet is een tweedequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Sieneke moet donderdag.
Vanavond was het op een paar nummers echt barslecht. Belgie had een leuk rustig nummer.
IJsland stuurde twee vulkanen waar je niet goed van wordt. Servie had een mister Gaga.
Vind haar ook niet lelijk ofzo. Er zijn mensen met een lelijkere hoofd. Ze is niet de slankste, maar wat ik voor ik zover heb gezien heeft ze wel uitstraling.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het nr van ijsland was in vergelijking met de meeste nummers niet slecht, dat diegene die het zingt er niet uit ziet is een tweede
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
ja, die.quote:
nee maar goed met zo'n postuur een rode jurk is wel de nadruk erop leggen, maar het commentaar van Borisz raakte idd kant noch wal, want slecht was het zeker nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vind haar ook niet lelijk ofzo. Er zijn mensen met een lelijkere hoofd. Ze is niet de slankste, maar wat ik voor ik zover heb gezien heeft ze wel uitstraling.
Krak, je zit echt he-le-maal naastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.
'Als Bluezz haar tuinfeestje geeft' ?
'Bepaalde homo-vriendjesgasten'
rutte meets bob ross?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Wat vind ik dat een giftige post Golfer.
'Als Bluezz haar tuinfeestje geeft' ?
'Bepaalde homo-vriendjesgasten'
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
rutte meets bob ross?CD van MAriette Hamer opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Of een keer luisteren naar een verkiezingsspeech van Pechtold.quote:
Als je de speech van Pechtold geluisterd hebt val je na de speech in slaap omdat je allerlei prettige dingen hebt gehoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of een keer luisteren naar een verkiezingsspeech van Pechtold.
Politiek is enkel leuk als je er wat aan verdient... dat doe ik niet, dus niet leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je de speech van Pechtold geluisterd hebt val je na de speech in slaap omdat je allerlei prettige dingen hebt gehoord.
Wat een instelling!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
Politiek is enkel leuk als je er wat aan verdient... dat doe ik niet, dus niet leuk
Gekkiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef borisz het volgende:
Als je de speech van Pechtold geluisterd hebt val je na de speech in slaap omdat je allerlei prettige dingen hebt gehoord.
voor niets gaat de zon op... maar voor de rest uurtje factuurrtjequote:
Je bent dus echt het prototype van een VVD-er?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef cybermans het volgende:
voor niets gaat de zon op... maar voor de rest uurtje factuurrtje
er moet wel brood (met veel beleg) op de plank blijven komen tenslotte
Iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
maybe wel, maybe niet. Maar wat is er mis met geld verdienen als je ervoor werkt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent dus echt het prototype van een VVD-er?
Als jij er blij van wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
er moet wel brood (met veel beleg) op de plank blijven komen tenslotte
Wat is er mis met geld weggeven aan mensen die het op de wereld minder hebben als je meer dan genoeg binnen krijgt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef cybermans het volgende:
maybe wel, maybe niet. Maar wat is er mis met geld verdienen als je ervoor werkt?
niks, doe ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is er mis met geld weggeven aan mensen die het op de wereld minder hebben als je meer dan genoeg binnen krijgt?
Dat zegt golfer toch niet, dat daar wat mis mee is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
maybe wel, maybe niet. Maar wat is er mis met geld verdienen als je ervoor werkt?
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hoi!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddNet ook weer een factuurtje verstuurd voor wat foto's van een band
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hoi!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*checkt bankrekening* ik zie niks hoor
nou ja, als je als prototype vvd'er word neergezet met eenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat zegt golfer toch niet, dat daar wat mis mee is.
Jij beweert dat alleen dingen waar je geld mee verdient, je tijd/moeite/energie waard zijn. Dat is wat anders.
quote:
Het leven is toch moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi hè?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude![]()
Hi
Nog niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal want dan had ik wel wat leuke hockeydames opgepikt afgelopen weekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het leven is toch moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi hè?
hey bij jou doe ik aan voedselhulpquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*checkt bankrekening* ik zie niks hoor
En terecht in mijn ogen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef cybermans het volgende:
nou ja, als je als prototype vvd'er word neergezet met eenerbij. komt dat toch op mij over alsof er wat mis mee is
Okeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar dan zou het leven wel heeeeeeeeeeeeeeel mooooooooooooooie kenne weze, met zo'n hockey-rokkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal want dan had ik wel wat leuke hockeydames opgepikt afgelopen weekendMaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...ik mag niet klaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen
Factureren is best leuk
Mij hoor je verder niet klagen hequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Duderella het volgende:
Komt vanzelf een keer goed hoor, met P en de dames.
Heb je nou nooit een fotoklusje in het hoge noorden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mij hoor je verder niet klagen heVeel te druk voor dames op dit moment
Neequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je nou nooit een fotoklusje in het hoge noorden?
Zou leuk zijn je weer eens te zien.
Ergens in het midden van jullie NL op 13 juni is er een vage kansch dat jullie elkaar zouden kunnen zienquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Duderella het volgende:
Heb je nou nooit een fotoklusje in het hoge noorden?
Zou leuk zijn je weer eens te zien.
nou dan moeten we maar zorgen dat ik er nog eentje ga voorlopen op jequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik gecompenseerd met bierhulp
Wat zeggie nou toch allemaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ergens in het midden van jullie NL op 13 juni is er een vage kansch dat jullie elkaar zouden kunnen zien
heulemaal niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok... ik ben officieel een slechte dochter geloof ik..
Het was geweun een speuntain veurstel heurquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Wat zeggie nou toch allemaalGaat onze Dude ook naar jouw wonderschone optreden komen
Klinkt heel goed, dat Gent Jazz!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel vakantie van 19-30 juli. Ik zou zomaar eens richting het noorden kunnen komen
edit: de 19e trouwens niet want dan zit ik nog in Gent17-19 juli heb ik een lang weekend in Gent gepland in het kader van Gent Jazz
Ik ga dan Joe Bonamassa aanschouwen
Die speelt de 18e aldaar
Dat wordt dan mijn tweede keer in 8 dagen
Niet voor hen denken. En eerlijk zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Koren op SOL's molen is gezaaidquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
En wees daarna welkom in het Grunnse (je mag de Franse draken wel een dagje mee.![]()
)
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ergens in het midden van jullie NL op 13 juni is er een vage kansch dat jullie elkaar zouden kunnen zien
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor hen denken. En eerlijk zijn.
Franse Drakenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt heel goed, dat Gent Jazz!![]()
En wees daarna welkom in het Grunnse (je mag de Franse draken wel een dagje mee.![]()
)
Wat is er dan aan de hand MM?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja het is vooral lullig als ik straks opeens vertel Oja paps, mams, dan en dan is mijn bacheloruitreiking en dat ze dan iets hbben van: wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor hen denken. En eerlijk zijn.
Potentieel winstmakend hoor! Twee Franse jonge schonen! Als je een beetje slimme foto's maakt, kun je er typisch VVD mee uit de voeten.quote:
nou dan, hoe kan je nou mislukken. Studeren is niet niks hoor! Ik heb er ook langer over gedaan en daar heb ik ook veel van geleerd. Het is niet dat je een jaar met de benen in de lucht op een warm oord bent gaan zittenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het is vooral lullig als ik straks opeens vertel Oja paps, mams, dan en dan is mijn bacheloruitreiking en dat ze dan iets hbben van: wat?? dus ik moet het nu wel eens gaan vertellen maar als ik t niet red en uiteindelijk m pas volgend jaar haal, voel ik mezelf ook weer mislukt tov hen.
Hoewel ik de enige ben uit het gezin, hell de hele familie en dan aan beide kanten die uberhaupt aan de universiteit is gaan studeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |