abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82000343
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je loopt nu weer te liegen
ik zal nu zelf maar eens je excuses aanbieden voor de woorden hufter, zeikerd, zeurpiet en leugenaar.
pi_82000804
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

ik zal nu zelf maar eens je excuses aanbieden voor de woorden hufter, zeikerd, zeurpiet en leugenaar.
Ik ga je nu ook nog hypocriet noemen

De redenen waarom ik jou zo noem kan ik onderbouwen. De redenen waarom jij mij een leugenaar noemde kun je niet onderbouwen.
Leaf
pi_82001232
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ga je nu ook nog hypocriet noemen

De redenen waarom ik jou zo noem kan ik onderbouwen. De redenen waarom jij mij een leugenaar noemde kun je niet onderbouwen.
nou succes

ik zou hier graag met wederzijds respect zonder elkaar uit te schelden een discussie voeren, ik heb je excuses aangeboden voor het woord leugenaar, maar blijkbaar kan jij dat respect niet opbrengen
pi_82001358
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

nou succes
Dankje
Leaf
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:14:14 #130
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82004036
Kunnen we nou godverdomme eens ophouden met dat geflame?

On-topic. Je kreeg altijd korting voor het vaste klant zijn, en uiteraard het bekend maken van je traject. Waarom je nu ineens ál je reisdata inclusief tijd etc. af moet geven, om korting te kunnen krijgen, is mij dan ook een raadsel. Het komt er dus op neer dat je meer moet "betalen" voor dezelfde korting die je altijd al had.
Wat betreft de Belastingdienst: leg eens uit wat de Belastingdienst (!) te maken heeft met het moeten koppelen van persoonsgegevens aan reistijden.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_82007284
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef macca728 het volgende:
en waarom mag een conducteur mijn laatste 10 reizen zien, terwijl de NS zegt dat dat niet mogelijk is
Die laatste 10 reizen op kunnen vragen vind ik geen probleem. Dat kan met de goede oude vertrouwde strippenkaart ook. Als je tenminste weet welke zonenummers zich waar bevinden. Veel mensen zijn van nature wantrouwend en als hun saldo sneller op 0 staat dan dat ze verwachtten dan is de trein te klein. Dus ik snap best dat het mogelijk is om de laatste 10 ritten inzichtelijk te maken.

Waar ik wel een probleem mee heb is het opslaan van de zogenaamd geanonimiseerde en niet gekoppelde gegevens die je van jezelf kunt raadplegen. (hoezo niet gekoppeld). Maargoed, privacy is een heikel punt in dit topic, dus daar wil ik verder niet op ingaan.

Wat ik me wel afvraag is wat nu echt een super gigantisch groot voordeel is van die kaart. Want ja, de NS en andere OV bedrijven vinden het fantastisch en komen met het ene na het andere voordeel aan, maar die veeg je met wat nuchter denkvermogen zo van tafel. Bijvoorbeeld:
Een kaart voor het openbaar vervoer
Leuk bedacht, maar met geld kom ik ook overal. Het enige wat een anonieme kaart toevoegt is dat je een ander stuk plastic in je portemornee hebt. Wat traject- en netkaarten betreft is er ook geen voordeel, een NS abonnement met X aantal gekoppelde OV zones is niets nieuws. Zo reis ik nog steeds met een (papieren) NS Netkaart met OV suppement. Met dat laatste stukje papier kan ik overal -behalve in rotterdam- met de metro, bus en tram. Oh en wacht even, je kunt natuurlijk ook dagkaartjes op je kaart zetten. Alleen jammer dat een GVB dagkaart niet in rotterdam geldig is en een RET dagkaart je geen toegang geeft tot een GVB vervoersmiddel. Je zit dus nog steeds met losse kaartjes.. alleen zitten ze in electronische vorm op een chip opgeslagen. En wat schiet je er mee op??

Sneller in en uitstappen
Ook bullshit. Tuurlijk, er hoeft niet meer gestempeld te worden... maar daarvoor in de plaats moet je je pasje meerdere keren langs een automaat halen. Kon je met een stempel bij het overstappen direct naar je plaats gaan, nu moet je 'weer' inchecken. Dus 'sneller' in en uitstappen?? No f*king way!

Per kilometer betalen ipv per zone
Iedereen die van Duivendrecht met de metro naar Bijlmer Arena gaat weet dat je voor 3 haltes 3 zones door gaat. De rit duurt amper 5 minuten, maar kost wel 4 strippen. Dus ja... dat zou misschien een voordeel kunnen zijn. Maar wat als een bus een paar kilometer om moet rijden omdat er een brug is afgesloten? Met een strippenkaart is dit geen probleem, maar hoe gaat de chipkaart met die extra kilometers om?

En wat als er iets fout gaat? De chauffeur kon zijn stempel ongedaan maken, maar voor de chipkaart moet je speciaal langs een informatiebalie gaan. En probeer die OV-minded persoon dan maar eens te overtuigen. Mijn zusje heeft het voorgehad dat ze op een station incheckte op de verkeerde paal (NS ipv. GVB). Gevolg was dat ze 20 euro lichter was omdat ze niet meer kon uitchecken ('Reeds ingechecked'). In de haast heeft ze geprobeerd om dan bij de GVB paal in te checken, wat ook niet werkte omdat ze nog ingechecked was. Ze stapt dan maar op de metro en eenmaal op bestemming mocht ze niet uitchecken omdat ze niet ingechecked was. Gevolg, 20 euro van haar chip af en een boete omdat ze niet in had gechecked. Dat heeft ze uiteindelijk wel teruggekregen, maar ze heeft wel een preek moeten verduren bij het ov-shitkaart informatiepunt.

Dus, wat is nu concreet voor de reiziger het voordeel van een OV-chipkaart?? Ik kan er echt geen bedenken, jullie wel??
Don't hurry, be crappy!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 04:14:56 #132
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_82007340
Kun je een anonieme OV chipkaart bij bv de AH met contant geld opladen of is een pinpas een vereiste?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 05:07:21 #133
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82007391
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 03:42 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Die laatste 10 reizen op kunnen vragen vind ik geen probleem. Dat kan met de goede oude vertrouwde strippenkaart ook. Als je tenminste weet welke zonenummers zich waar bevinden. Veel mensen zijn van nature wantrouwend en als hun saldo sneller op 0 staat dan dat ze verwachtten dan is de trein te klein. Dus ik snap best dat het mogelijk is om de laatste 10 ritten inzichtelijk te maken.

Waar ik wel een probleem mee heb is het opslaan van de zogenaamd geanonimiseerde en niet gekoppelde gegevens die je van jezelf kunt raadplegen. (hoezo niet gekoppeld). Maargoed, privacy is een heikel punt in dit topic, dus daar wil ik verder niet op ingaan.

Wat ik me wel afvraag is wat nu echt een super gigantisch groot voordeel is van die kaart. Want ja, de NS en andere OV bedrijven vinden het fantastisch en komen met het ene na het andere voordeel aan, maar die veeg je met wat nuchter denkvermogen zo van tafel. Bijvoorbeeld:
Een kaart voor het openbaar vervoer
Leuk bedacht, maar met geld kom ik ook overal. Het enige wat een anonieme kaart toevoegt is dat je een ander stuk plastic in je portemornee hebt. Wat traject- en netkaarten betreft is er ook geen voordeel, een NS abonnement met X aantal gekoppelde OV zones is niets nieuws. Zo reis ik nog steeds met een (papieren) NS Netkaart met OV suppement. Met dat laatste stukje papier kan ik overal -behalve in rotterdam- met de metro, bus en tram. Oh en wacht even, je kunt natuurlijk ook dagkaartjes op je kaart zetten. Alleen jammer dat een GVB dagkaart niet in rotterdam geldig is en een RET dagkaart je geen toegang geeft tot een GVB vervoersmiddel. Je zit dus nog steeds met losse kaartjes.. alleen zitten ze in electronische vorm op een chip opgeslagen. En wat schiet je er mee op??

Sneller in en uitstappen
Ook bullshit. Tuurlijk, er hoeft niet meer gestempeld te worden... maar daarvoor in de plaats moet je je pasje meerdere keren langs een automaat halen. Kon je met een stempel bij het overstappen direct naar je plaats gaan, nu moet je 'weer' inchecken. Dus 'sneller' in en uitstappen?? No f*king way!

Per kilometer betalen ipv per zone
Iedereen die van Duivendrecht met de metro naar Bijlmer Arena gaat weet dat je voor 3 haltes 3 zones door gaat. De rit duurt amper 5 minuten, maar kost wel 4 strippen. Dus ja... dat zou misschien een voordeel kunnen zijn. Maar wat als een bus een paar kilometer om moet rijden omdat er een brug is afgesloten? Met een strippenkaart is dit geen probleem, maar hoe gaat de chipkaart met die extra kilometers om?

En wat als er iets fout gaat? De chauffeur kon zijn stempel ongedaan maken, maar voor de chipkaart moet je speciaal langs een informatiebalie gaan. En probeer die OV-minded persoon dan maar eens te overtuigen. Mijn zusje heeft het voorgehad dat ze op een station incheckte op de verkeerde paal (NS ipv. GVB). Gevolg was dat ze 20 euro lichter was omdat ze niet meer kon uitchecken ('Reeds ingechecked'). In de haast heeft ze geprobeerd om dan bij de GVB paal in te checken, wat ook niet werkte omdat ze nog ingechecked was. Ze stapt dan maar op de metro en eenmaal op bestemming mocht ze niet uitchecken omdat ze niet ingechecked was. Gevolg, 20 euro van haar chip af en een boete omdat ze niet in had gechecked. Dat heeft ze uiteindelijk wel teruggekregen, maar ze heeft wel een preek moeten verduren bij het ov-shitkaart informatiepunt.

Dus, wat is nu concreet voor de reiziger het voordeel van een OV-chipkaart?? Ik kan er echt geen bedenken, jullie wel??
Volgens mij ligt het voordeel enkel bij het vervoersbedrijf, en krijgen wij allemaal "voordelen" te horen, zodat we erin meegaan en het voor het vervoersbedrijf beter wordt.

Gaat overigens met veel dingen zo.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:11:38 #134
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_82008169
quote:
Een leuke start van de dag om te lezen. Wat een ellende die chipkaart.
pi_82008179
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Kunnen we nou godverdomme eens ophouden met dat geflame?

On-topic. Je kreeg altijd korting voor het vaste klant zijn, en uiteraard het bekend maken van je traject. Waarom je nu ineens ál je reisdata inclusief tijd etc. af moet geven, om korting te kunnen krijgen, is mij dan ook een raadsel. Het komt er dus op neer dat je meer moet "betalen" voor dezelfde korting die je altijd al had.
Wat betreft de Belastingdienst: leg eens uit wat de Belastingdienst (!) te maken heeft met het moeten koppelen van persoonsgegevens aan reistijden.
Voor de declaraties. Als je je reiskosten gaan declareren wil de belastingdienst zien of jij die reizen echt hebt gemaakt. Vroeger waren daarvoor treinkaartjes, die zijn er nu niet.

Het is leuk om te zien hoe de kronkel gemaakt wordt dat er nu voor de korting (extra) betaald moet worden. En waarom de NS die gegevens wil, is al uitgelegd.
Leaf
pi_82008253
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 03:42 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Die laatste 10 reizen op kunnen vragen vind ik geen probleem. Dat kan met de goede oude vertrouwde strippenkaart ook. Als je tenminste weet welke zonenummers zich waar bevinden. Veel mensen zijn van nature wantrouwend en als hun saldo sneller op 0 staat dan dat ze verwachtten dan is de trein te klein. Dus ik snap best dat het mogelijk is om de laatste 10 ritten inzichtelijk te maken.

Waar ik wel een probleem mee heb is het opslaan van de zogenaamd geanonimiseerde en niet gekoppelde gegevens die je van jezelf kunt raadplegen. (hoezo niet gekoppeld). Maargoed, privacy is een heikel punt in dit topic, dus daar wil ik verder niet op ingaan.

Wat ik me wel afvraag is wat nu echt een super gigantisch groot voordeel is van die kaart. Want ja, de NS en andere OV bedrijven vinden het fantastisch en komen met het ene na het andere voordeel aan, maar die veeg je met wat nuchter denkvermogen zo van tafel. Bijvoorbeeld:
Een kaart voor het openbaar vervoer
Leuk bedacht, maar met geld kom ik ook overal. Het enige wat een anonieme kaart toevoegt is dat je een ander stuk plastic in je portemornee hebt. Wat traject- en netkaarten betreft is er ook geen voordeel, een NS abonnement met X aantal gekoppelde OV zones is niets nieuws. Zo reis ik nog steeds met een (papieren) NS Netkaart met OV suppement. Met dat laatste stukje papier kan ik overal -behalve in rotterdam- met de metro, bus en tram. Oh en wacht even, je kunt natuurlijk ook dagkaartjes op je kaart zetten. Alleen jammer dat een GVB dagkaart niet in rotterdam geldig is en een RET dagkaart je geen toegang geeft tot een GVB vervoersmiddel. Je zit dus nog steeds met losse kaartjes.. alleen zitten ze in electronische vorm op een chip opgeslagen. En wat schiet je er mee op??
De meeste mensen zullen gewoon op de strippenkaart manier of op abbo blijven reizen. En dan is het wel verdomd handig dat je het saldo dat je in A'dam oplaad in de metro ook in Rotterdam in de trein kunt gebruiken.
Specifieke producten van de ene vervoerder kun je inderdaad niet in een andere plaats gebruiken.
quote:
Sneller in en uitstappen
Ook bullshit. Tuurlijk, er hoeft niet meer gestempeld te worden... maar daarvoor in de plaats moet je je pasje meerdere keren langs een automaat halen. Kon je met een stempel bij het overstappen direct naar je plaats gaan, nu moet je 'weer' inchecken. Dus 'sneller' in en uitstappen?? No f*king way!
Het in en uitchecken kan als je voorbij poortjes of palen loop. Dat is hooguit 5 seconden meer werk.
Heel wat sneller dan een kaartje uit de automaat halen of kopen bij een loket.
Voor mensen met een abbo zal het wat minder snel gaan, voor de zonder abbo (of op vreemde trajecten) zal het wel degelijk sneller gaan.
quote:
Per kilometer betalen ipv per zone
Iedereen die van Duivendrecht met de metro naar Bijlmer Arena gaat weet dat je voor 3 haltes 3 zones door gaat. De rit duurt amper 5 minuten, maar kost wel 4 strippen. Dus ja... dat zou misschien een voordeel kunnen zijn. Maar wat als een bus een paar kilometer om moet rijden omdat er een brug is afgesloten? Met een strippenkaart is dit geen probleem, maar hoe gaat de chipkaart met die extra kilometers om?
De chipkaart rekent de gemeten afstand en niet hemelsbreed.
Waarom dat zo is snap ik ook niet.
quote:
En wat als er iets fout gaat? De chauffeur kon zijn stempel ongedaan maken, maar voor de chipkaart moet je speciaal langs een informatiebalie gaan. En probeer die OV-minded persoon dan maar eens te overtuigen. Mijn zusje heeft het voorgehad dat ze op een station incheckte op de verkeerde paal (NS ipv. GVB). Gevolg was dat ze 20 euro lichter was omdat ze niet meer kon uitchecken ('Reeds ingechecked'). In de haast heeft ze geprobeerd om dan bij de GVB paal in te checken, wat ook niet werkte omdat ze nog ingechecked was. Ze stapt dan maar op de metro en eenmaal op bestemming mocht ze niet uitchecken omdat ze niet ingechecked was. Gevolg, 20 euro van haar chip af en een boete omdat ze niet in had gechecked. Dat heeft ze uiteindelijk wel teruggekregen, maar ze heeft wel een preek moeten verduren bij het ov-shitkaart informatiepunt.
Steeds meer kan via internet geregeld worden wat betreft geld terugkrijgen en over het algemeen doen ze niet zo moeilijk. Als jij uitleg hoe het werkt als preek ervaart....
Het is even wennen en je ziet aan de cijfers in Rotterdam dat ook steeds minder mensen er aan gewend raken. Er zijn steeds minder terugbetalingen nodig.
quote:
Dus, wat is nu concreet voor de reiziger het voordeel van een OV-chipkaart?? Ik kan er echt geen bedenken, jullie wel??
Jawel hoor. Met op saldo reizen en automatisch opladen hoef je je nooit meer zorgen te maken dat je 'strippenkaart' op is. Het is veiliger geworden in de Amsteramse en Rotterdamse metro door de poortjes. Reizen per km is eerlijker dan per zone en je hoeft je nooit zorgen te maken over welke zones je gaat tegenkomen. Je kaart 'scannen' is veel sneller dan kaartjes kopen.
Leaf
pi_82008258
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 04:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Kun je een anonieme OV chipkaart bij bv de AH met contant geld opladen of is een pinpas een vereiste?
Bij de AH is een pinpas een vereist.
Leaf
pi_82271041
http://nos.nl/artikel/161(...)t-in-april-2011.html
quote:
Einde strippenkaart in april 2011

De strippenkaart wordt volgend jaar april in heel Nederland vervangen door de OV-chipkaart. De stuurgroep voor de invoering van de OV-chip maakte dat bekend bij de afschaffing van de strippenkaart in Amsterdam.

In Amsterdam kan vanaf vandaag alleen met tram, bus en metro worden gereisd met de OV-chipkaart. In april is dat dus overal zo. Dat hebben de regio's met de vervoersbedrijven afgesproken.

Ze kregen van het Rijk toestemming op voorwaarde dat de reiskosten niet stijgen. Over de landelijke invoering van de OV-chip op het spoor is nog geen definitief besluit genomen.
Leaf
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:36:00 #139
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_82271155
Nou, dat reizen per kilometer ervaar ik als een flinke aanfluiting als ik toch nog gewoon herhaaldelijk het 'basistarief' moet betalen wanneer ik een reis maak met de bus, gevolgd door een trein, gevolgd door een tram.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:38:39 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82271253
Godsamme. Net in de metro, kon ik niet inchecken Dat poortje reageerde niet op m`n kaart. Ik nog bij een automaat geprobeerd, deed ie het ook niet.
Dus uiteindelijk maar zwart gereden. Wat een faalsysteem zeg.
Toevallig vandaag ook de strippenkaart niet meer in Amsterdam.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:40:19 #141
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82271307
Overigens zei iemand dat je hem niet tegen je mobiele telefoon moet houden, daar kan hij stuk van gaan.

Als dat zo is, is het wel heel erg stom van die kaart
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_82271383
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Juicyhil het volgende:
Overigens zei iemand dat je hem niet tegen je mobiele telefoon moet houden, daar kan hij stuk van gaan.

Als dat zo is, is het wel heel erg stom van die kaart
Er waren ook mensen die in de 1 april grap van Rover trapten. Daar werd verteld dat je gratis kon reizen als je de kaar insmeerde met cementlijm
Leaf
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:44:34 #143
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_82271445
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Juicyhil het volgende:
Overigens zei iemand dat je hem niet tegen je mobiele telefoon moet houden, daar kan hij stuk van gaan.

Als dat zo is, is het wel heel erg stom van die kaart
Wanneer je 'mobiele telefoon' in die zin vervangt door 'gasvlam' klopt het wel.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:44:47 #144
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82271455
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Er waren ook mensen die in de 1 april grap van Rover trapten. Daar werd verteld dat je gratis kon reizen als je de kaar insmeerde met cementlijm
Die was geniaal Later stond er op de site van de ov chipkaart dat het een 'stomme grap' was.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_82271577
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Die was geniaal Later stond er op de site van de ov chipkaart dat het een 'stomme grap' was.
Dat was het ook. Vooral doordat ze al 3 dagen voor 1 april ermee kwamen...
Leaf
pi_82271791
Weet hier iemand hoe dat zit als je met de Thalys gaat straks? En andere internationale treinen? Heb je daar ook een OV chipkaart voor nodig?

En is er een manier hoe je zonder je pinpas een anonyme chipkaart kunt opladen? Kan je dat ergens kontant doen?
白い付
付いて行く
pi_82271854
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef Jungpionier het volgende:
Weet hier iemand hoe dat zit als je met de Thalys gaat straks? En andere internationale treinen? Heb je daar ook een OV chipkaart voor nodig?

En is er een manier hoe je zonder je pinpas een anonyme chipkaart kunt opladen? Kan je dat ergens kontant doen?
Voor internationale reizen zijn er nog gewoon internationale kaarten. Waarschijnlijk gaan die ook vertrekken vanaf perrons die je zonder OV chipkaart kunt bereiken.

En er zijn automaten waar je met contact geld op kunt laden. Volgens mij in ieder geval een groot aantal NS automaten, maar dan alleen munten.
Leaf
pi_82272528
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef VancouverFan het volgende:

Voor internationale reizen zijn er nog gewoon internationale kaarten. Waarschijnlijk gaan die ook vertrekken vanaf perrons die je zonder OV chipkaart kunt bereiken.
Fantastiach wat een systeem dan maken we een speciale ingang voor de Thalys passagiers, de rest van de perrons kun je niet meer op komen, maar daar dan wel
quote:
En er zijn automaten waar je met contact geld op kunt laden. Volgens mij in ieder geval een groot aantal NS automaten, maar dan alleen munten.
Ja want papiergeld was te moeilijk volgens de NS om te implemenrteren op hun automaten, terwijl het in de rest van de wereld wel werkt. Dat is nu de klantvriendelijkheid van de NS. Vooral die oude automaten die heel geveolig afgestled waren en waarbij vaak postbankpasje niet werkten, maar aan het loket en normale pinautomaten dan weer wel, waar je bij het loker dan 50 eurocent extra voor je kaartje mag betalen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:25:45 #149
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_82272750
Klantvriendelijkheid en NS? 50 jaar z'n tijd vooruit, die zin .

Laatst checkte ik uit omdat ik dacht van Den Haag HS met de bus of tram verder te reizen. Aangezien de bus net weg was en pas over 30 minuten weer zou rijden, koos ik voor verder reizen per trein (naar Den Haag CS).
Noodgedwongen zwart want opnieuw inchecken was niet mogelijk. "U bent al uitgecheckt".
Ik begrijp zo'n melding wel 10 seconden na uitchecken. Maar meer dan een minuut later is dat echt onnodig en, voor zover ik kan overzien, ondoordacht.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:28:11 #150
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_82272830
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel er aan geld misgelopen wordt aan storingen. Of zullen ze dat makkelijk terugverdienen met die nieuwe tarieven?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')