Je mag wel eens met m'n Lada Niva mee, geen vrachtwagen, wel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
van Dongen?!
Die zitten voornamelijk op Frankrijk / Spanje..
Soonius Scandinavië.
Vind ik niks voor van Dongen, maar ach je moet wat.
Wel jammer, vond het altijd wel gezellig bij Soonius.
Helaas ben ik alweer een jaar niet meer met de vrachtwagen mee geweest.
Tijd voor een nieuwe chauffeur denk.
Een versierpoging met een Lada Niva in het vrachtwagentopic.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag wel eens met m'n Lada Niva mee, geen vrachtwagen, wel leuk
Je kunt veel zeggen over de Niva, het is wel een babe magnetquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een versierpoging met een Lada Niva in het vrachtwagentopic.![]()
Ik kan er heel veel over zeggen maar negatief zal het niet zijn. Zijn leuke karretjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over de Niva, het is wel een babe magnet
En backuppen was geen optie voor de upgrade?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Iuc het volgende:
Kanker iPhone
Ben ik eindelijk overstag gegaan omdat een maat van me os4 heeft geïnstalleerd en het er gaaf uitziet, ben ik godverdomme ALLE gegevens, contacten, foto's, mail etc etc kwijt
iPhonequote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
En backuppen was geen optie voor de upgrade?
Combi'squote:Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Van Dongen doet op incidentele basis al langer vrachten naar het noorden hoor, dat is niks nieuws
Ik kwam er gister achter dat de andere 2 zaterdagchauffeurs de hele zomer niet kunnen werken. Lees: ik mag gezellig de hele zomer met combi's kloten, en in het weekend de terreindienst er ook nog even bij doen
Daarom WM based telefoon met Exchange + servertje thuis..quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Iuc het volgende:
Kanker iPhone
Ben ik eindelijk overstag gegaan omdat een maat van me os4 heeft geïnstalleerd en het er gaaf uitziet, ben ik godverdomme ALLE gegevens, contacten, foto's, mail etc etc kwijt
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:11 schreef blup het volgende:
[..]
Daarom WM based telefoon met Exchange + servertje thuis..
Qua rijcomfort wel, maar wij hebben 1001 klantjes overal en nergens in the fucking middle of niks. En zie dan maar eens te onthouden waar je wel en niet met die kar terecht kunt, want er zijn er zat waar je met die bolderkar écht niet in moet willen proberen te fietsenquote:
Windows Mobile is dan ook iets anders dan Windows voor desktopsquote:
HTC staat updates van MS niet toe, bij mij werkt dat ook niet(ook tochhd), sowieso is die explorer echt bagger, Opera werkt leuk.quote:
Was een optie. En die heb ik ook gebruikt.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
En backuppen was geen optie voor de upgrade?
Oh spannend, waar moet je heen?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:11 schreef glasbak het volgende:
Ik moet morgen naar bergen op zoom toe![]()
Toeval?
Koffie staat klaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:11 schreef glasbak het volgende:
Ik moet morgen naar bergen op zoom toe![]()
Toeval?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef motaro het volgende:
[..]
dit dus, ik heb een sony k800i al 5 jaar en geen probleem mee gehad ooit.
Ow ja, best ontopic dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel eens een vrachtwagenchauffeur gezien die NIET zit te bellen achter het stuur dan?
Helemaal mee eens, ik heb ook jaren lang alleen maar SE gehad. En toen wilde ik een Xperia X2, die al een half jaar op de markt had moeten zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SE rules![]()
Ik heb alle merken wel eens gehad, en overal valt wel wat over te zeiken, maar bij de laatste 3 SE's die ik heb gehad, moet ik het eerste nog vinden.. elke keer als ik de nieuwe software pak hebben ze precies mijn gedachten gelezen en aangepast zodat 'ie nog fijner is![]()
Mijn wederhelft heeft al jaren verNeukia's, en daar kan ik écht geen wijs uit, wát een bagger software
Ik heb een C905 btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |