Die handjes van jou?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vuist wil jou heel graag leren kennen.
Ik meet je om te zien wie je bent. Maar ik groet je met een vuist. No problem toch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die meeten om te vechten.Nee, dat doen we niet. Voor een meet om mij te leren kennen hoe ik wel ben, daar ben ik wel voor in!
Ja, dat mag. Sky houdt het bij.quote:
Jij mag gratis.quote:
En jij ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij kunnen wel wat regelen voor gratis toegang toch?
Gast jij loopt hier de internetheld uit te hangen, just sayingquote:
HAHAHAHA hoor deze. Kom met je crew naar damsko dan.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Cancelen die handel. Dit is natie's trots.
Ik vind het gewoon niks meer aan. Mensen veranderenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij valt mij nu even tegen. Toentertijd had je je bek tenminste opengetrokken als er een rel was.
Daar heb ik nog wel wat van liggen denk ik zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je mag kennismaken met de opgekropte frustratie in WD.
Het is dat de tickets naar Oslo net buiten mijn budget vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Uitzendinggemist will do the trick.
Je bent zeker zo'n fanatieke Marokaanse?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik meet je om te zien wie je bent. Maar ik groet je met een vuist. No problem toch.
[..]
Ja, dat mag. Sky houdt het bij.
[..]
Jij mag gratis.
[..]
En jij ook.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
NG. Lekker tegen de stroom in, jongen. Dan ben je stoer ja.
Welke crew? Hij heeft geen crew.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHAHA hoor deze. Kom met je crew naar damsko dan.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent zeker zo'n fanatieke Marokaanse?![]()
Ik hoef jou niet te meeten.
Whehequote:
Boh...uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Uitzendinggemist will do the trick.
Kom op man, jullie laten jezelf wel heel erg kennen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
NG. Lekker tegen de stroom in, jongen. Dan ben je stoer ja.
Hewhomustnotbenamed en Paul. En NG.quote:
Anders was je gegaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is dat de tickets naar Oslo net buiten mijn budget vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |