abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:43:25 #101
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82271404
Heb je misschien een wittige rand onder je voorhuid? misschien had ze al gegeten...?
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:45:39 #102
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82271474
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:17 schreef meanppl1 het volgende:
Haaj, ik ben zelf helemaal geen fan van pijpen... heb ooit een keer iemand gepijpt en wil het eigenlijk gewoon niet meer doen.... voel me er niet echt prettig bij.. Misschien is het omdat ik er helemaal niet goed in ben en natuurlijk niet wil dat hij denkt van tfoeee wat the fuck is dit... hahaha
maar zoiezo vind ik het niet echt lekker...
Wat moet ik nou doen... heb nu een vriend en we zijn pas samen, maar ik wil hem niet pijpen..
Typisch vrouwen... "ik zeg maar gewoon dat ik er niet goed in ben hihi dan ben ik er vanaf!" maar zelf wel je helemaal laten uitlikken en uithollen zeker! Gewoon offers maken en helemaal leegsabbelen die vleeslul!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:01:38 #103
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82271999
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 02:17 schreef meanppl1 het volgende:
Haaj, ik ben zelf helemaal geen fan van pijpen... heb ooit een keer iemand gepijpt en wil het eigenlijk gewoon niet meer doen.... voel me er niet echt prettig bij.. Misschien is het omdat ik er helemaal niet goed in ben en natuurlijk niet wil dat hij denkt van tfoeee wat the fuck is dit... hahaha
maar zoiezo vind ik het niet echt lekker...
Wat moet ik nou doen... heb nu een vriend en we zijn pas samen, maar ik wil hem niet pijpen..
Gewoon oefenen en er goed in worden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_82292055
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef SuperheldG het volgende:

[..]

Typisch vrouwen... "ik zeg maar gewoon dat ik er niet goed in ben hihi dan ben ik er vanaf!" maar zelf wel je helemaal laten uitlikken en uithollen zeker! Gewoon offers maken en helemaal leegsabbelen die vleeslul!
Alsof jij het erg vind om je vriendin "uit te hollen". Vooralsnog vindt mijn vriend dat véeele malen prettiger dan ik(ik vind het ook fijn, maar ik weet dat hij het veel lekkerder vindt)
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:09:15 #105
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_82301245
Als ze slaapt moet je je pik in haar mond doen en je handen achter haar hoofd en dan keihard raggen, dan leert ze t wel af. De volgende keer zal ze smeken of ze je wil pijpen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_82314652
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gewoon oefenen en er goed in worden
Okeej gewoon oefenen, op hem dus... maar ik kan me ook wel voorstellen dat als ik heb pijp dat hij het niet lekker vindt als ik er niet goed in ben... en wat als hij zo erg afkraakt enzo.. dat hij gewoon helemaal neit geilmeer is.... daar kan ik me dan heel erg voor schamen...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:04:26 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82316295
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:17 schreef meanppl1 het volgende:

[..]

Okeej gewoon oefenen, op hem dus... maar ik kan me ook wel voorstellen dat als ik heb pijp dat hij het niet lekker vindt als ik er niet goed in ben... en wat als hij zo erg afkraakt enzo.. dat hij gewoon helemaal neit geilmeer is.... daar kan ik me dan heel erg voor schamen...
Je hebt je mond niet alleen gekregen om te pijpen. Je kan hem ook vragen wat ie lekker vindt en of ie aanwijzingen wil geven. Als je eenmaal de slag te pakken hebt zal hij je eeuwig dankbaar zijn
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_82316337
quote:

[..]

Die kans is 0% tenzij je een bek vol scheermesjes hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82317210
quote:
Okeej gewoon oefenen, op hem dus...
Jij herziet snel je mening zeg

wat een onzekerheid
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:00:02 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_82319860
quote:

[..]

Geloof me, als jij wat onzeker nog een keer je ogen naar hem opslaat voordat je heel zachtjes zijn eikel kust heb je het al goed gedaan

Praat vooral, dat hij weet dat dit voor jou iets nieuws is, als hij je dan zou afkraken omdat je nog niet helemaal op hem afgestemd bent daarin dan zou je een verschrikkelijke eikel aan de haak hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat die eerste paar, misschien nog wat onzekere, pogingen niet gewaardeerd zullen worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82321640
Pijpen wordt altijd gewaardeerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 juni 2010 @ 21:39:26 #112
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_82416551
Of je penis stinkt, is niet gewassen (of blijft vies smaken), ziet er onaantrekkelijk uit of ze heeft een betere smoes gevonden.
  maandag 7 juni 2010 @ 00:49:05 #113
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_82426854
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef slashyou het volgende:
Begin een discussie waarin je aanhaalt dat je vroeger door je ex zo lekker gepijpt werd, Wedden dat ze zo jaloers wordt dat ze jou ook gaat zuigen?
Jaa, goeie
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef erodome het volgende:

En nu, sinds het begin van jouw vraag is er nogsteeds niet gepraat, er is tijd voor seks geweest, er is tijd voor vanalles geweest, maar niet om te praten over dat wat je dwars zit.
Jullie zijn rond de 30 vertel je, kom op dan, gedraag je dan eens als een vent en praat, totdat je praat gaat dit niet oplossen, maar neem wel in je achterhoofd dat je een antwoord gaat krijgen en niemand kan beloven of dat antwoord bevalt, je zal beter weten waar je aan toe bent, je krijgt niet perse je zin erdoor.
Het duurt ondertussen inderdaad wel erg lang. Het topic is notabene 2 weken geleden aangemaakt.
Of misschien erger je je er niet zo aan en ben je gewoon een dramaqueen met het verlangen tot het openene van een topic.
pi_82436402
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Of je penis stinkt, is niet gewassen (of blijft vies smaken), ziet er onaantrekkelijk uit of ze heeft een betere smoes gevonden.
Vantevoren douchen dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82509169
ik vind TS maar een ouwe zeur eigenlijk.. Sommige mensen houden gewoon niet van pijpen, punt uit. (ik hou ook niet zo van anale sex bijvoorbeeld.. dan kunnen mensen zeuren en doen, maar ik vind het gewoon niet prettig)

Maar wat mensen hier al eerder zeiden: praat er gewoon over. Misschien vindt je partner het helemaal niet prettig om andere redenen. (vervelende ervaringen in het verleden bijvoorbeeld, of je maakt verkeerde bewegingen waardoor ze het gevoel heeft te stikken)
En misschien valt er gewoon niks over te praten, omdat ze het simpelweg gewoon niet leuk vindt.
Dan heb je gewoon pech zou ik zeggen.. Het is niet alsof pijpen _moet_ ofzo...
pi_82509531
Een niet pijpende vriendin komt er bij mij niet in.
Dat is zeg maar een "breekpunt".
Directe inruil is dan het gevolg.

Dus TS, verbreek je relatie met haar omdat jullie sexueel niet matchen.
pi_82539879
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:08 schreef RVP67 het volgende:
Een niet pijpende vriendin komt er bij mij niet in.
Dat is zeg maar een "breekpunt".
Directe inruil is dan het gevolg.

Dus TS, verbreek je relatie met haar omdat jullie sexueel niet matchen.
Je kunt ook sexueel klikken met als minpuntje dat de vrouw niet van pijpen houdt. Ik vind het geen breekpunt als mijn vriend niet wil beffen. Als de rest dan maar heel erg goed en lekker is.

En als ik de mannen hier moet geloven, gaat er niets boven een warme natte kut. (en op dat punt geloof ik ze wel)
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:13:51 #118
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82540037
Heb wel is een vriendin gehad die er ook niet van hield, en toen wou ze me "varrassen" door het toch te doen... nou nee dank je, als je al met zuurpruim smoel naar beneden gaat hoeft het van mij niet...
pi_82540182
Vanochtend trouwens voor het eerst mn vriend gepijpt. We kwamen net onder de douche uit en hij is gewoon naakt op mn bed gaan liggen. Hij gaf wel aan dat ie graag wilde dat ik het deed, en hij zei wel lief dat ik me niet hoefde te schamen en dat ie echt niet bóos zou worden als het niet zo goed ging.

Ik durfde echt niet maar hij sleepte me er een beetje doorheen en wachtte heel geduldig tot ik uit mezelf zou beginnen.
Eenmaal bezig vond ik het niet eng of vies ofzo, maar dat wist ik vantevoren wel. Ik wist gewoon nooit hoe ik moest beginnen. Dat ging nu ook niet zo geweldig en nogal asexueel maar ik heb het uiteindelijk tóch gedaan!
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:50:04 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_82541697
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Je kunt ook sexueel klikken met als minpuntje dat de vrouw niet van pijpen houdt. Ik vind het geen breekpunt als mijn vriend niet wil beffen. Als de rest dan maar heel erg goed en lekker is.

En als ik de mannen hier moet geloven, gaat er niets boven een warme natte kut. (en op dat punt geloof ik ze wel)
Als ik echt moet kiezen kies ik liever voor een natte warme mond
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend trouwens voor het eerst mn vriend gepijpt. We kwamen net onder de douche uit en hij is gewoon naakt op mn bed gaan liggen. Hij gaf wel aan dat ie graag wilde dat ik het deed, en hij zei wel lief dat ik me niet hoefde te schamen en dat ie echt niet bóos zou worden als het niet zo goed ging.

Ik durfde echt niet maar hij sleepte me er een beetje doorheen en wachtte heel geduldig tot ik uit mezelf zou beginnen.
Eenmaal bezig vond ik het niet eng of vies ofzo, maar dat wist ik vantevoren wel. Ik wist gewoon nooit hoe ik moest beginnen. Dat ging nu ook niet zo geweldig en nogal asexueel maar ik heb het uiteindelijk tóch gedaan!
pi_82541931
Glijmiddel met kersensmaak hielp mij zo van mijn fobie af om te pijpen. Net een ijsje hihihihi
Echt waar hoor
pi_82543363
zeg der: "voor wat hoort wat"

hardcoholic
pi_82544021
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:28 schreef Ferdii het volgende:
zeg der: "voor wat hoort wat"

En dan een balans bijhouden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:45:13 #124
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82544131
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Cherryblossom het volgende:

Trots op je! op naar anaal!
pi_82544228
miss houd ze wel niet zo van pijpen? kan toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')