Als Yvonne jouw PM's naar mij heeft gelezen ben jij gone forever.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als Yvonne klaar is, is er weinig over van deze pubers, wat mij betreft. Net even een stapje tever weer.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe even normaal. Zeiksnor.Je ban komt er aan.
Hij vraagt meerdere malen aan een 16-jarig meisje of ze aub foto's van haar buste wil sturen naar hem als 35-jarige man, terwijl ze al heeft aangegeven dat niet te willen, en wij gaan te verquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als Yvonne klaar is, is er weinig over van deze pubers, wat mij betreft. Net even een stapje tever weer.
We kunnen ook gewoon aardig doen tegen hem?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we gewoon doen wat de bedoeling van een paar maanden geleden was? Lamon post hier niet meer en wij posten niet meer over Lamon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Lamon, ik wil veranderen. Ik wil je vriend worden. Ik heb geen zin meer in dat geruzie.
Ik vind dit leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
Zullen we gewoon doen wat de bedoeling van een paar maanden geleden was? Lamon post hier niet meer en wij posten niet meer over Lamon.
Ja ik ook totdat ik geband word terwijl ik weer eens niks doequote:
Nee hoor. Yvonne heeft een dochter en die neemt deze shit hopelijk serieus genoeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zijn wel maagdelijke tieten he, ook nog eens next levelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
Hee maar het geeft verder niet hoor. Het is alleen dat het niet mag bij wet, maar heel veel mannen van 35 zouden wel tieten willen zien alleen die hebben niet de ballen het te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |