Flikker dan ook een keer echt op. Hond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Ik ga andere dingen doen, egocentrische nietsnuttige mensen zonder waarde met een rotkop (hee, je krijgt em enkel maar terug he, je begon zelf) trek ik slecht.
Lamon. ik vind jou een toffe gozer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Ik ga andere dingen doen, egocentrische nietsnuttige mensen zonder waarde met een rotkop (hee, je krijgt em enkel maar terug he, je begon zelf) trek ik slecht.
nietsnuttig zonder waarde, beetje dubbelop niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Hou je kankerkop dicht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Wolvendagen ik vind je een zielig meisje! Hier op FOK! stoer maar in het echt ben je niks. Je zit vast altijd alleen aan een tafeltje met je appelsap en broodje kaas. En als je thuis bent doe je je huiswerk. En s' avonds vinger je je af en toe omdat je niet aan normale sex kan komen. Kansloos.En laat mij met rust, met je gescheld met kanker.
Je snapt dat je nu zelf alles uitlokt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Ja, klopt helemaal man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Wolvendagen ik vind je een zielig meisje! Hier op FOK! stoer maar in het echt ben je niks. Je zit vast altijd alleen aan een tafeltje met je appelsap en broodje kaas. En als je thuis bent doe je je huiswerk. En s' avonds vinger je je af en toe omdat je niet aan normale sex kan komen. Kansloos.En laat mij met rust, met je gescheld met kanker.
Laat Lamon..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker dan ook een keer echt op. Hond.
We bemoeien ons hier de hele tijd met je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Jij bent net zo een tarrel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Rotkop?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
En dit ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker dan ook een keer echt op. Hond.
Wees nou één keer een vent en ga niet zoals een vrouw dingen opduiken uit het verleden.. kom op zegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, bored now...
Je bedoelt ctrl + f?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
We bemoeien ons hier de hele tijd met je.Dat is niet egocentrisch. Mensen die zichzelf F5 'en wel.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever een rotte appel dan een stuk kanker.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
We bemoeien ons hier de hele tijd met je.Dat is niet egocentrisch. Mensen die zichzelf F5 'en wel.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rotkop?
Jij hebt toch zoeen ziekte waardoor je jezelf helemaal geweldig en mooi vind enzo, als dat is genezen, moet je eens in de spiegel kijken.
HAHAHAHAHHAA, IK MOEST ECHT KANKERHARD LACHEN EN NOG STEEDSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moet je eens opletten zeg.. 4ebe is geen mens, ze is geen beer, en ze is geen varken... 4EBE IS MANBEARPIG!11
Maak er een videotopic over, stuk spraakgebrek dat je d'r rondloopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |