Laat mij! Ik vind Lamon. een toffe user. Hij zit in hetzelfde schuitje als mij... En nog een paar anderen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We hebben zijn kloon gevonden, guys.
Nee bedankt, alleen als ik WD haar tieten even mag zien wil ik het wel overwegen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21.45 schreef remlof het volgende:
Chriz2k heeft het nog niet begrepen, ik ben benieuwd of hij dat over 3 maanden wel doet.
Moet je me even je mailadres PM'men.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bedankt, alleen als ik WD haar tieten even mag zien wil ik het wel overwegen.
TR TR TR!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee bedankt, alleen als ik WD haar tieten even mag zien wil ik het wel overwegen.
quote:
Je maakt er een punt van in plaats van een : dus je fucked het al up voor je post.quote:
Staande ovatie.quote:
Mag ik ze ook zien?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je me even je mailadres PM'men.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
tliciouz ben jij soms ook een slachtoffer van jeweetwelwie?
Dat zei ik ook ooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag lamon wel, dus ik doe niet mee aan die onzin
Van zo'n applausje gaat niemand dood.quote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je me even je mailadres PM'men.
Moet je eens opletten zeg.. 4ebe is geen mens, ze is geen beer, en ze is geen varken... 4EBE IS MANBEARPIG!11quote:
Liever een rotte appel dan een stuk kanker.quote:
Ben jij ook pedoseksueel toevallig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag lamon wel, dus ik doe niet mee aan die onzin
Vast wel, maar PUB gaat al veel te snel voor mijn laptop, laat staan julliequote:
Half mens, half beer en half varken? En half Fokster?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moet je eens opletten zeg.. 4ebe is geen mens, ze is geen beer, en ze is geen varken... 4EBE IS MANBEARPIG!11
POST MAAR GEEN PLAATJES DAN HEBBEN WE WEER JANKENDE KLANTEN.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moet je eens opletten zeg.. 4ebe is geen mens, ze is geen beer, en ze is geen varken... 4EBE IS MANBEARPIG!11
Hmm, bored now...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Deze SC is voor mij verboden terrein, maar ik wil wel even zeggen dat het heerlijk is om te zien hoe jullie je weet wel wie zo heerlijk over de zeik kunnen krijgen, bedankt voor het vermaak op deze dinsdag avond!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |