quote:
Perl?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Farenji het volgende:
Debian / Ubuntu FTW.
sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade.
Klaar.
Anti-Klacht: nerds regeren.
Haha owned.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht.
Programma opstarten, maanden niet gebruikt, handmatig zoek update doen, bestand downloaden/opslaan, installeren, oude eerst verwijderen (hopen dat dat in het setup kan), natuurlijk weer een reboot.![]()
En als je pech hebt moet je ook je snelkoppelingen aanpassen. Autoupdate en enkele muisklikken plz.
of als je een programma als daemon tools of anydvd (niet 100% zeker van die overigensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha owned.
Die reboot hoef je natuurlijk niet uit te voeren.
Tenzij je windows 95 draait
1. die update de drivers wel bij de volgende boot, waarom zou je gelijk rebooten? oude werkt 99% van de tijd nog steeds prima.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
of als je een programma als daemon tools of anydvd (niet 100% zeker van die overigens) wilt updaten..
installeren drivers die pas actief worden bij opnieuw opstarten
Computersquote:
Ik ben onmiddelijk bekeerd, ik ga hem meteen in de vuilnisbak zetten. Bedankt oh grote held!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:30 schreef trololo het volgende:
[..]
Computers
Het is dat ik hiermee het evangelie kan verkondigen, anders had ik dit heidense apparaat allang in de prullenbak gegooid.
Kut voorbeeld loser. 1 keer in de week (maar net hoe je het instelt) checkt mijn mac of er nieuwe updates zijn. Ze zijn dan al vaak "automatisch gedownload" je hoeft alleen nog maar even aan te vinken of je ze wil installeren. Gaat verder allemaal naadloos dus wat zeik je nou. Ooit met een Mac gewerkt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:59 schreef ScarFace- het volgende:
Software die niet zichzelf update, niet te update is met 1 klik, maar die alleen/hooguit, een melding geeft, er is een nieuwe versie beschikbaar.
Vervolgens moet je de nieuwe versie downloaden die die oude versie er af gooit, soms moet je dit nog zelf doen. Enz enz.
Wat een gekloot anno 2010.
Enige programma wat het wel zo doet, maar niet hinderlijk is, dat is k lite mega codec pack, wat een bazenprogramma is dat![]()
Apple bijvoorbeeld met zn kut software
En dan is Apple kut? Zie mijn eerdere reactie windowspaupers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:36 schreef Roolio het volgende:
Eens met de klacht. Winamp is heel irritant erin. Elke keer als je het opstart zo'n heel groot blok in beeld dat winamp van 5.1.23.1.0 naar 5.1.23.1.1 is gegaan ofzo. En dan moet je helemaal het installatiebestand weer gaan downloaden en de complete setup doorlopen, waarbij je ook nog eens goed moet opletten dat je de spyware niet meeneemt.
Heb sinds vorige week de nieuwe MacBook Pro 13" en ben jarenlang Windows gewend, heb nog een Windows 7 gamerig. Die heb ik echter al sinds vorige week niet meer aangeraakt. Man man man, OS X is epic. Geweldig voor developers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:37 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Kut voorbeeld loser. 1 keer in de week (maar net hoe je het instelt) checkt mijn mac of er nieuwe updates zijn. Ze zijn dan al vaak "automatisch gedownload" je hoeft alleen nog maar even aan te vinken of je ze wil installeren. Gaat verder allemaal naadloos dus wat zeik je nou. Ooit met een Mac gewerkt?
Dat zeg ik toch niet. Er zijn gewoon programma's die onder Windows draaien die daar kut in zijn. Dat zal voor Apple ook wel zijn (zie opmerking TS), maar ik ken Apple niet, dus vraag me niet welke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:39 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En dan is Apple kut? Zie mijn eerdere reactie windowspaupers.
Want WinAmp is een standaard onderdeel van Windows.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:39 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En dan is Apple kut? Zie mijn eerdere reactie windowspaupers.
Ja en?quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want WinAmp is een standaard onderdeel van Windows.
Nee dus. Ik wist dat je een idioot was, maar zelfs zulk sarcasme niet begrijpen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |