Ja ik blaat hier al 230 SC's vol. Het minste wat ik kan doen het tenminste een kans geven en leuk mee jubelen.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Dit is dus de SC, even voor de duidelijkheid.
Voor mensen die live met de uitzending mee willen commentaren, dan graag hier:
[LIVE] Vanavond!! De 1e halve finale ESF
We (ik, dus jij gewoon ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik blaat hier al 230 SC's vol. Het minste wat ik kan doen het tenminste een kans geven en leuk mee jubelen.
Voor wie zijn we eigenlijk?
Doen die Litouwers mee?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn voor België
We zijn dus nu voor:
Live topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Godver ik ben de draad kwijt, ik zou zweren dat ik net een wed-overzichtje zag, een screenshot, kan hem nu in geen enkel topic meer vinden.
Die Belg is vreselijk lief. En heeft een mooi liedje. Het is België wel eens gegundquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die tweede vies. Dus ik ben wel voor die namaak-John Mayer
quote:
Ja jij bent een beetje plaatsvervangend zenuwachtig voor hem héquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Belg is vreselijk lief. En heeft een mooi liedje. Het is België wel eens gegund
Wat zal die gast nerveus zijn, straks in zijn uppie op dat enorme podium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben zo godsgruwelijk moe, volgens mij val ik straks in slaap onder ESF
Sinds wij zo'n mobiele airco op de slaapkamert hebben, hebben we geen last meer van muggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.
En zo'n spuitbus voor als het echt ellendig word, maar daar ga ik liever niet mee aan de slag, lijkt me niet zo lekker voor Mips
Ja das wel waar trouwens, ik heb zo'n grote ventilator, dan had ik ook er altijd minder last van dan nu. En dan was het ook wat safer eens een beetje te spuiten (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sinds wij zo'n mobiele airco op de slaapkamert hebben, hebben we geen last meer van muggen.
Ze schijnen de droge lucht en de stroming oid te haten.
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat het beetje tempo heeft anders haak ik halverwege af. Heb al 5 (!) muggen vermoord vandaag, dus hoop op een redelijke nachtrust vandaag.
En zo'n spuitbus voor als het echt ellendig word, maar daar ga ik liever niet mee aan de slag, lijkt me niet zo lekker voor Mips
Dus ik moet nog wat extra inslaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.
Leg uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, dat spul heeft mij een nachtje IC bezorgd. Dat spul werkt ook goed tegen Dirkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |