"Aangifte doen". En je denkt serieus dat ze daar ook maar IETS mee doen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef Chinless het volgende:
Ja en online aangifte doen. Verder zal je pech hebben en kan je een nieuwe kopen.
dat dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan rest je niets anders dan een nieuwe telefoon kopen.
Tja als je het niet aangeeft dan weet je zeker dat ze er niets mee doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Aangifte doen". En je denkt serieus dat ze daar ook maar IETS mee doen?
De dekking kan per verzekering nog wel wel verschillen.. Maar hij heeft wel gelijk, ik zal het zeker opgeven bij je inboedelverzekering, wel belangrijk dat je aangifte doet (en waren er getuigen?)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef Johnns het volgende:
je weet dat je door 6 Marokkanen bent bestolen. kan ik hieruit afleiden dat je onder bedreiging je telefoon hebt moeten afstaan?
mocht dat zo zijn, en je hebt een inboedelverzekering (of je ouders) dan valt deze beroving binnen de polisvoorwaarden.
Interpolisquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef J_P het volgende:
[..]
De dekking kan per verzekering nog wel wel verschillen.. Maar hij heeft wel gelijk, ik zal het zeker opgeven bij je inboedelverzekering, wel belangrijk dat je aangifte doet (en waren er getuigen?)
In interpolis is de getuigen?quote:
Een beroving op straat valt binnen je inboedelverzekering??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef Johnns het volgende:
je weet dat je door 6 Marokkanen bent bestolen. kan ik hieruit afleiden dat je onder bedreiging je telefoon hebt moeten afstaan?
mocht dat zo zijn, en je hebt een inboedelverzekering (of je ouders) dan valt deze beroving binnen de polisvoorwaarden.
Nee interpolis is de verzekering, mijn broer was getuige. Voorderest waren er geen getuigen op die 5 andere marokkanen na.quote:
Als er sprake is van bedreiging, geweld dan in de meeeste gevallen wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een beroving op straat valt binnen je inboedelverzekering??
nog een aanvulling van bijvoorbeeld verzekeraar Unigarant:quote:Wat is verzekerd?
Je bent onder meer verzekerd tegen schade als gevolg van:Brand en brandblussing Schroeien, smelten en zengen Storm, regen, sneeuw, hagel en smeltwater Blikseminslag, ontploffing en inductie Luchtverkeer Inbraak, vandalisme na inbraak, diefstal Water of stoom uit vaste leidingen en daarop aangesloten toestellen, ook door vorst. Incl. opsporen van defect (hak- en breekwerk) en herstel installaties, leidingen en toestellen na springen door vorst Water binnengedrongen door verstopping van rioolputten of -buizen Omvallen van kranen, heistellingen en bomen Afpersing, gewelddadige beroving Scherven van ruiten en spiegels Schade tijdens verhuizing binnen Nederland Olie uit leidingen Rellen en opstootjes Vochtdoorlating van tegelwerk
quote:Gewelddadige beroving en afpersing
Is beroving op straat van mijn persoonlijke bezittingen ook verzekerd?
Ja, beroving of afpersing is verzekerd op de inboedelverzekering. Echter, er gelden maxima qua verzekerde som. (Zie inboedel buiten het woonhuis)
baal... die van mij dekt pas als ze met z'n achten zijn... :-(quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef Johnns het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:05 schreef honda1990 het volgende:
ongelooflijk bedankt! Contact opgenomen met interpolis, ik krijg alles terug! Geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |