ik las het al gaat indd snel vervelenquote:
Die was sowieso niet zo zichtbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat mag wel.
[..]
Die bedoel ik ook. Die helemaal hard werd enzo.
quote:[..]
Nee.
[..]
Of verras hem met iets wat je leuk lijkt.
bijna?quote:
verkapte naamtopicquote:
Gewoon 'normale' seks.quote:
Nee tochquote:
mja das wel een of twee keer leuk maar ik ben gewend om hard te gaanquote:
Alleen de tieten missen nog.quote:
Ik alleen met het bier, maarja, dat kan dan nog een keer.quote:
seks zonder bdsm of fetisj elementen kan alsnog hard zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das wel een of twee keer leuk maar ik ben gewend om hard te gaan
Heul niet!quote:
Ga je mond spoele!!quote:
gelukkig welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
seks zonder bdsm of fetisj elementen kan alsnog hard zijn.
dat weet ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
seks zonder bdsm of fetisj elementen kan alsnog hard zijn.
In mn bh.quote:
alles is leuk, als je er zelf maar van geniet en de ander of course.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ikgewoon pure lust op elkaar loslaten is ook wel leuk
En die van jou dan?quote:
dat sowieso ik vind vrij veel leuk en ik sta bijna overal voor openquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
alles is leuk, als je er zelf maar van geniet en de ander of course.
quote:
Ik ook voor vrij welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso ik vind vrij veel leuk en ik sta bijna overal voor open
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies daar waar ze horen
Dus ik mis geen tieten hoor
dat houd het teminste intressantquote:
dat is ook een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso ik vind vrij veel leuk en ik sta bijna overal voor open
Totdat je het nodig hebt.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
dat is ook een goede eigenschap.
Het lijkt me overigens ook niets als je partner totaal verschilt qua seksbehoeftes en zo ..
mja nou ja het is beetje geven en nemen he denk ik dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Het lijkt me overigens ook niets als je partner totaal verschilt qua seksbehoeftes en zo ..
zo erg heb ik het dan nietquote:
hoezo danquote:
Als je vriendin nou totaal niets met handboeien, vastmaken, enzo moet hebben en jij geilt er vreselijk op, hoe wil je haar dan toch zo ver krijgen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja het is beetje geven en nemen he denk ik dan maar
het zijn dan ook een van de leukste gesprekken om over te pratenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
Altijd weer dezelfde onderwerpen in de SC.
nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hoezo dan?
[..]
Als je vriendin nou totaal niets met handboeien, vastmaken, enzo moet hebben en jij geilt er vreselijk op, hoe wil je haar dan toch zo ver krijgen ?
Joepie, seks, bier en Zwitsal. Ik vermaak me wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
het zijn dan ook een van de leukste gesprekken om over te praten
Of uberhaupt geen behoefte heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
vind ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef Giertje het volgende:
mja nou ja het is beetje geven en nemen he denk ik dan maar
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo erg heb ik het dan niet
ik kan ook wel genieten van een uitgebreide vrijpartij hangt van mijn bui af
Ez.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hoezo dan?
[..]
Als je vriendin nou totaal niets met handboeien, vastmaken, enzo moet hebben en jij geilt er vreselijk op, hoe wil je haar dan toch zo ver krijgen ?
junkiequote:
Bloed?quote:
okequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet
als zij het niet wilt gebeurd het gewoon niet simpel zat
ik ga haar niet dwingen
Natuurlijk vermaak je je welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Joepie, seks, bier en Zwitsal. Ik vermaak me wel!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of uberhaupt geen behoefte heeft
[..]
vind ik ook
STOEPRANDJE VAN MEquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
Altijd weer dezelfde onderwerpen in de SC.
nee komt je relatie niet ten goede maar goed ik heb op een paar uitzonderingen na altijd wel meiden gehad die vrij open stonden voor leuke dingenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
okeIs goed dat je haar niet dwingt
dexter heeft het bekender gemaaktquote:
Nee dat is ook. Ach je kan niet altijd álles hebben natuurlijk he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee komt je relatie niet ten goede maar goed ik heb op een paar uitzonderingen na altijd wel meiden gehad die vrij open stonden voor leuke dingen
ik heb ooit wat gehad met een nympho nou daar gaat ook snel de lol wel vanafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee dat is ook. Ach je kan niet altijd álles hebben natuurlijk he.
Soms heb je even pech qua seksbehoeftes ..
Zoals watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee komt je relatie niet ten goede maar goed ik heb op een paar uitzonderingen na altijd wel meiden gehad die vrij open stonden voor leuke dingen
Bloedfetisjquote:
nee manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit wat gehad met een nympho nou daar gaat ook snel de lol wel vanaf
pff van trios tot spankings tot fistfucks van alles wel eigenlijkquote:
quote:
ga jij maar es 10 keer per dag neuken en dat een week lang dan praten we wel weer verderquote:
te veel van het goede ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
hee je moet er wat voor over hebben om lang te levenquote:
Bart noemt me altijd nymph.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
10x per dag is wel net iets te veel maar vaak sex isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga jij maar es 10 keer per dag neuken en dat een week lang dan praten we wel weer verder
ja op een gegeven moment welquote:
quote:
waarom wilde ze dat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
plus ze wou me toen belazeren maar daar was ik achter gekomen voor ze de kans kreeg toen heb ik der aan de kant geschopt
quote:
wat wel leuk is alle plaatsen waar je et doetquote:
gokje, ze wou meer sexquote:
weeeet ik veel ik vroeg het gewoon letterlijk aan haar wil jij met die jongen naar bed zoals ik gehoord heb en ze zei gewoon jaquote:
Over rare plekken seks hebben kan ik over mee pratenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat wel leuk is alle plaatsen waar je et doet
van parkjes tot pashokjes
Brand losquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Over rare plekken seks hebben kan ik over mee praten
Ja begrijpelijk dat een jongen dat geen 10 x per dag vol houd, en dan af haakt!quote:
Ja inderdaad, als ze al met een ander naar bed wilt is het de relatie niet eens waard om er voor te vechtennquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
weeeet ik veel ik vroeg het gewoon letterlijk aan haar wil jij met die jongen naar bed zoals ik gehoord heb en ze zei gewoon ja
nou ja dan hoeft et van mij niet meer
oh oh oh ik kan er over meepratenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat wel leuk is alle plaatsen waar je et doet
van parkjes tot pashokjes
Seks met meerderequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff van trios tot spankings tot fistfucks van alles wel eigenlijk
vertelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Over rare plekken seks hebben kan ik over mee praten
mensen die zich door baas anaal laten vernederen voor een andere baanquote:
Kijk naar de TT dan.quote:
Puntje,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zei dat je er over mee kan praten, ik heb niet gezegd dat ik het kan
Dat zie ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]