Ik ga nog wat met verlichting doen en er komt nog wat aan de muur. Tevens wordt de schutting beter en komen er nog wat meer planten. (maar het geld is even op, want het was geen Gamma-spul)quote:
okquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:51 schreef Kreator het volgende:
Thx. Tis nog niet af.
Dat is inderdaad een beter idee dan ik hadquote:Op maandag 7 juni 2010 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
@RZ: gewoon met ijzerdraad eromheen en dan vastdraaien met een tang.
Er komt nog groen bij inderdaad. Maar geen bamboe.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef Manono het volgende:
[..]
ok
idd wat groen erbij zou leuk zijn - met die meubels misschien bamboe plus een potje met wat vrolijks?
(Normale) Tie-wraps zijn niet echt geschikt voor buitengebruik. Beste is gewoon RVS-schroeven, jeweets!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef Sodium het volgende:
@RZ:Tie-wraps zijn echt prima om heel veel dingen mee vast te zetten. Gewoon de tie-wrap die uitsteekt afknippen en 't zit vast tot in den eeuwigheid (met een beetje geluk dan). Maar ijzerdraad werkt duidelijk ook goed.
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Beste is gewoon RVS-schroeven, jeweets!
Kan je niet beter koperdraad, of dat ijzerdraad met groen plastic omhulsel gebruiken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
...om een wilgenschutting vast te maken aan een stalen hek gebruik jij RVS schroeven?.
Is er geen rvs ijzerdraad?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Bklusser het volgende:
[..]
Kan je niet beter koperdraad, of dat ijzerdraad met groen plastic omhulsel gebruiken?
Ijzer roest buiten al snel als een malle. Tie-wraps worden op den duur broos en brokkelen af. (onder invloed van UV licht dacht ik)
Ziet er overigens gezellig en uitnodigend uit Kreator
Dat is een idee! Om dan vervolgens opgepakt te worden door de politiequote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Paar hennepplanten... kan je zelf zeep/kleding/papier/brandstof maken!
Ik dacht dat het nog over de tegels ging.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |