Dat zijn vrouwendetails. Die komen op het laatst wel. Eerst een schutting, een stukje bescherming van de rails, parasol en loungegedoe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef friekin_ het volgende:
Je weet wel. Bloembakken. Planten. Met kleur. Groen bijvoorbeeld
Grinnikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwendetails. Die komen op het laatst wel. Eerst een schutting, een stukje bescherming van de rails, parasol en loungegedoe.
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Saisai het volgende:
misschien kan je een soort van vouwgordijn/luxaflex constructie maken zodat je kan kiezen voor privacy? Ik bedoel, anders zit je helemaal in een duister hol. alleen dan buiten.
Ok, gelukkig maar. al vind ik mijn (houten) luxaflex optie dan alsnog mooierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.. Dus dat zit wel goed hoor.
Dag zonlicht of ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er komt alleen aan de kant van het flat 1 schutting van 2 meter. De overige 2 kanten blijven vrij.. Dus dat zit wel goed hoor.
Het is een dakterras. Simpel. Dat het niet aan jouw beeld voldoet boeit me niet zo. Ik ken maar weinig balkons op 4 hoog die 5.5 meter breed zijn en ruim 2 meter diep.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef FP128 het volgende:
Niet om als een zuurpruim over te komen maar als ik aan de dakterras denk,
dan is het voorbeeld in de OP niet hetgeen ik voor ogen heb,
Ik vind het een veredeld balkonnetje van 4 hoog wat je overal ziet.
En het pimpenis ook wel erg overdreven,maar goed,ieder zijn meug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |