quote:
Hij is dus bewust van het feit dat hij oud is en de meisjes die hij probeert te regelen onder de 18.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef Crack_ het volgende:
haahahaha, check deze "Als ik wat jonger was geweest, had ik er in ieder geval meer moeite in gestoken bij zo'n lieve vrouw"
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef Crack_ het volgende:
haahahaha, check deze "Als ik wat jonger was geweest, had ik er in ieder geval meer moeite in gestoken bij zo'n lieve vrouw"
Zo, echt wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij balen dat je al zo oud bent nu!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap Lamon wel. Meisjes
.
[ afbeelding ]
Dankje, nu kan ik niet meer slapen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij balen dat je al zo oud bent nu!
"4EBE jij lijkt me een spontane vrouw, het is dat je te oud bent anders had ik maar wat graag in een tentje met je gelegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, echt wel.
Dat had ik niet willen missen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
Lekker gelopen.
Maar wat is er hier aan de hand?
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik snap Lamon wel. Meisjes
.
[ afbeelding ]
Die laatste zin.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"4EBE jij lijkt me een spontane vrouw, het is dat je te oud bent anders had ik maar wat graag in een tentje met je gelegen.![]()
![]()
![]()
"
Als je daar als vrouw niet voor valt weet ik het ook niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |