Zie je het gebeuren ja als je het had doorgezet? Crack en Lamon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, hij wilde toch maar heel graag met mij afspreken. Ik wilde niet en sindsdien haat ie me. Ohwait, het ligt er natuurlijk aan dat ik niet mezelf durf te zijn en shit
.
Hij wil je Wd, hij wil je.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij vroeg me ooit of ik mijn borsten wilde laten zien op de webcam zodat hij ze hier kon posten om te laten zien dat hij me wel kon regelen.![]()
![]()
![]()
![]()
toen zei ik nee en zei hij: in bikini met een jasje dan? is toch grappig
![]()
![]()
![]()
![]()
"Right here, yeah"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck gothics en emo's, IN COME THE WEREWOLVES!
[..]
Hij vroeg me ooit of ik mijn borsten wilde laten zien op de webcam zodat hij ze hier kon posten om te laten zien dat hij me wel kon regelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wait, WHAT!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twilight. When you see it, you'll go insane.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck gothics en emo's, IN COME THE WEREWOLVES!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind mn situatie nu toch echt iets beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zie je het gebeuren ja als je het had doorgezet? Crack en Lamon. [ afbeelding ]
Ja hij wilde patsen met mij op een webcam. Come on.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]!! Ik vind het écht iets voor lamon, vooral net doen alsof het niet voor hem is maar om te laten zien dat hij zo geweldig is
. Hhahaa tyfus, wat een gast..
quote:
Not kidding.quote:
Haha. Wtf bezielt ze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twilight. When you see it, you'll go insane.
Kijk eens bij Verzonden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hij wilde patsen met mij op een webcam. Come on.
[..]
Not really.Jammer dat ik die PM's verwijderd heb.
![]()
[..]
Not kidding.
Het is dat ik geen pm's mag posten. Maar hij wilde me zien, ik zei nee en toen nog 20 pm's dat ik ook wel met een vriendin mocht komn als ik dat fjiner zou vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is Lamon wel van het jonge vlees. Hij probeerde toch ook met rainb0ws te daten?![]()
![]()
![]()
Nee, naar de maan janken dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Wtf bezielt ze."Goh, laat ik eens een staart aan m'n reet hangen".
Fuck dat. Dan zit je maar 48 uur te brommen, maar dan hebben wij genoten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pm's mag posten. Maar hij wilde me zien, ik zei nee en toen nog 20 pm's dat ik ook wel met een vriendin mocht komn als ik dat fjiner zou vinden![]()
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not really.Jammer dat ik die PM's verwijderd heb.
![]()
quote:
quote:
quote:
Maar de hele handel door PMen mag wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pm's mag posten. Maar hij wilde me zien, ik zei nee en toen nog 20 pm's dat ik ook wel met een vriendin mocht komn als ik dat fjiner zou vinden![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |