Doei virgin boi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, maar nu moet ik weg.
Fijne avond allen!
Gvd, nu bel ik alle modellenbureau's op en zorg ik dat je nooit meer een afspraak kunt maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, maar nu moet ik weg.
Fijne avond allen!
Hij negeert mij ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg gvd Lamon doe eens wat op mij af of je hebt een shitstorm om je zorgen over te maken.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WD heeft geen clit, maar daar zit Lamon's camera.
Hij wil het gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
* wolvendagen heeft nog een maagdenlijke vasjien.
Is dit een open sollicitatie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
* wolvendagen heeft nog een maagdenlijke vasjien.
ITS TRUE. HET NEEMT ELKE PIK OP DIE ER BIJ IN DE BUURT KOMT. EN DAT IS ER GEEN EEN.quote:
EN IK KAN HET WETEN HET LAMONALARM GING AF TOEN IK MET MIJN PIEMOL IN WD'S VASJIEN WILDE GLIBBEREN!1quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ITS TRUE. HET NEEMT ELKE PIK OP DIE ER BIJ IN DE BUURT KOMT. EN DAT IS ER GEEN EEN.
Ik wed voor 60 euro dat hij zelf een maagd is en random meisjes van internet wil neuken, maar als hij zijn broek uitdoet en ze zien zijn balzak, dan rennen ze weg.quote:
Ik ken jou niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
EN IK KAN HET WETEN HET LAMONALARM GING AF TOEN IK MET MIJN PIEMOL IN WD'S VASJIEN WILDE GLIBBEREN!1
Scrotum of doom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wed voor 60 euro dat hij zelf een maagd is en random meisjes van internet wil neuken, maar als hij zijn broek uitdoet en ze zien zijn balzak, dan rennen ze weg.
Ik kan dit bevestigen, hij wilde toch maar heel graag met mij afspreken. Ik wilde niet en sindsdien haat ie mequote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wed voor 60 euro dat hij zelf een maagd is en random meisjes van internet wil neuken, maar als hij zijn broek uitdoet en ze zien zijn balzak, dan rennen ze weg.
Fuck my life. Ik lach nu heel hard.quote:
Hij vroeg me ooit of ik mijn borsten wilde laten zien op de webcam zodat hij ze hier kon posten om te laten zien dat hij me wel kon regelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, hij wilde toch maar heel graag met mij afspreken. Ik wilde niet en sindsdien haat ie me. Ohwait, het ligt er natuurlijk aan dat ik niet mezelf durf te zijn en shit
.
Hij wil je Wd, hij wil je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |