En dan mag ik hem nog steeds geen pedo noemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij vroeg me ooit of ik mijn borsten wilde laten zien op de webcam zodat hij ze hier kon posten om te laten zien dat hij me wel kon regelen.![]()
![]()
![]()
![]()
toen zei ik nee en zei hij: in bikini met een jasje dan? is toch grappig
![]()
![]()
![]()
![]()
\quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dang bitch, ik sta open voor PM's.
Ik krijg bijna een semi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal die twee even in elkaar shoppen.
Lamon wil jou vast ook wel regelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan mag ik hem nog steeds geen pedo noemen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal die twee even in elkaar shoppen.
Ik deed het net. Dus, doe het ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan mag ik hem nog steeds geen pedo noemen.
Nee, vriend van me dus pest niet en als dat wel zo was is die tijd voorbij... Ik ben nu normaal en rustig, niet zoals voorheen hier om me heen slaanquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:02 schreef KurDro het volgende:
[..]
Nee, vriend van me dus pest niet en als dat wel zo was is die tijd voorbij... Ik ben nu normaal en rustig, niet zoals voorheen hier om me heen slaan
Ja, terwijl ik echt normaal wou doen.. Deed ik trouwens al alleen op momenten van oorlog hier deed ik mee..quote:
Bohohoho.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor ik daar Bert van de NS het station binnen rollen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef KurDro het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik echt normaal wou doen.. Deed ik trouwens al alleen op momenten van oorlog hier deed ik mee..
Maar de reden van die ban sloeg nergens op.. Kon ik er wat aan doen dat plaatjes van bloemen linken op fora naar openstaande billen
Daar heb je niet eens op geantwoord.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Er waren trouwens nog meer PM's maar die kan ik niet vinden.
Ohquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
Er waren trouwens nog meer PM's maar die kan ik niet vinden.
Denk het niet nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens op geantwoord.
wie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoor ik daar Bert van de NS het station binnen rollen?
Ik zal mijn KLB SC-bingo kaart bij moeten werken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
"Ik en mijn humor."
Heeft iemand een mooi lijstje voor aan de mauer des KLB-SC?
Deze kunnen we inlijsten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
"Ik en mijn humor."
Heeft iemand een mooi lijstje voor aan de mauer des KLB-SC?
google -->quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef Mozy het volgende:
OTIS! ALS JIJ NU EENS SNEL JE STUDIE AFMAAKT!
DAN KUNNEN WE EEN ZAAK BEGINNEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |