Anders ik wel. Het burgerlijke leven is a ride of a liftetime. Ik zou het voor geen goud hebben willen missen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef DO2 het volgende:
Ik hoop zo dat Mainport meeleest.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef DO2 het volgende:
....visjes...
Dat DO2 is niet helemaal uit de lucht gegrepen, zie je wel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef broer het volgende:
Zelf voorzetten én inkoppen. Knap staaltje. Als jij in Oranje zou spelen, DO2, zouden we zonder twijfel wereldkampioen worden.
Ik ook nooit. Voor ik hier woonde had ik nooit planten in huis. Nu staan op elke vensterbank plantjes en vind ik het eigenlijk best leuk. Kennelijk heb ik er ook - tegen alle verwachtingen in - wel enig gevoel voor, want ze doen het allemaal nog uitstekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Ringo het volgende:
Ekster hier pikt het
boterhamzakje los uit
een tak en vliegt weg
Allemaal cactussen, zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Voor ik hier woonde had ik nooit planten in huis. Nu staan op elke vensterbank plantjes en vind ik het eigenlijk best leuk. Kennelijk heb ik er ook - tegen alle verwachtingen in - wel enig gevoel voor, want ze doen het allemaal nog uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |