Ja, tja. Dat gebabbel ook soms.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:22 schreef Gellius het volgende:
Waarom al die zelfcensuur, Ringo?
Blauwe apen? Dat zijn toch Indonesiërs, Ringo? Joden bedoel je toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, tja. Dat gebabbel ook soms.
Maar goed. Vandaag alweer een nieuwe fiets aangeschaft, daar de vorige nu eens door de politie is meegenomen, vanwege foutstalling. Ik zou niet hebben kunnen aantonen dat het brik van mij was dus ik heb het erbij gelaten, ik wens die blauwe apen er veel geluk mee. Lijers. Ik heb een ander. Dit keer een jong ding van een jaar of dertig met chromen spatborden, drie versnellingen en een bel die het doet. Vanuit Zoetermeer (wat een gribus is dat toch,) naar Den Haag gefietst. Ik ben weer topfit.
Nee hoor. Ik spuit nog steeds driemaaldaags de hele boel onder. Maak je geen zorgen, hoewel het ooit tussen de vier en zeven is geweest. Ach, ik word ook een dagje ouder...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Z het volgende:
Ik maak me zorgen JAM, is het niet jouw libido wat tanende is?
Pope, zullen we samen naar de Intratuin gaan? Ik heb nog bonnen. Mag jij ook een plantje uitzoeken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Gellius het volgende:
Ik ben alleen bang voor pope. Dus ik durf dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |