Die heeft het veel te druk met groots en meeslepend leven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Gellius het volgende:
Waar blijft Mainport toch, de rode pimpernel en schrik van burgerlijk Nederland.
Ja, tja. Dat gebabbel ook soms.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:22 schreef Gellius het volgende:
Waarom al die zelfcensuur, Ringo?
Blauwe apen? Dat zijn toch Indonesiërs, Ringo? Joden bedoel je toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, tja. Dat gebabbel ook soms.
Maar goed. Vandaag alweer een nieuwe fiets aangeschaft, daar de vorige nu eens door de politie is meegenomen, vanwege foutstalling. Ik zou niet hebben kunnen aantonen dat het brik van mij was dus ik heb het erbij gelaten, ik wens die blauwe apen er veel geluk mee. Lijers. Ik heb een ander. Dit keer een jong ding van een jaar of dertig met chromen spatborden, drie versnellingen en een bel die het doet. Vanuit Zoetermeer (wat een gribus is dat toch,) naar Den Haag gefietst. Ik ben weer topfit.
Nee hoor. Ik spuit nog steeds driemaaldaags de hele boel onder. Maak je geen zorgen, hoewel het ooit tussen de vier en zeven is geweest. Ach, ik word ook een dagje ouder...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Z het volgende:
Ik maak me zorgen JAM, is het niet jouw libido wat tanende is?
Pope, zullen we samen naar de Intratuin gaan? Ik heb nog bonnen. Mag jij ook een plantje uitzoeken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Gellius het volgende:
Ik ben alleen bang voor pope. Dus ik durf dat wel.
Anders ik wel. Het burgerlijke leven is a ride of a liftetime. Ik zou het voor geen goud hebben willen missen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef DO2 het volgende:
Ik hoop zo dat Mainport meeleest.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef DO2 het volgende:
....visjes...
Dat DO2 is niet helemaal uit de lucht gegrepen, zie je wel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef broer het volgende:
Zelf voorzetten én inkoppen. Knap staaltje. Als jij in Oranje zou spelen, DO2, zouden we zonder twijfel wereldkampioen worden.
Ik ook nooit. Voor ik hier woonde had ik nooit planten in huis. Nu staan op elke vensterbank plantjes en vind ik het eigenlijk best leuk. Kennelijk heb ik er ook - tegen alle verwachtingen in - wel enig gevoel voor, want ze doen het allemaal nog uitstekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Ringo het volgende:
Ekster hier pikt het
boterhamzakje los uit
een tak en vliegt weg
Allemaal cactussen, zeker?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Voor ik hier woonde had ik nooit planten in huis. Nu staan op elke vensterbank plantjes en vind ik het eigenlijk best leuk. Kennelijk heb ik er ook - tegen alle verwachtingen in - wel enig gevoel voor, want ze doen het allemaal nog uitstekend.
Mainport banjert nog door het slachtafval, in de hoop dat hij er straks bijhoort en als ie je dan tegenkomt gaat ie je zooien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Gellius het volgende:
Waar blijft Mainport toch, de rode pimpernel en schrik van burgerlijk Nederland.
Ik ga vanmiddag met Ivan naar het Oosterpark. Proximity-meet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ik reken op vanmiddag. Dan ga ik misschien wel even kuierlatten. Die Frollo zit maar mooi in Parijs zeg. Bofferd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |