Het consumentenvertrouwen was behoorlijk gestegenquote:
Mja, dat was niet helemaal de bedoelingquote:
Zat je short op de futs?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, dat was niet helemaal de bedoeling![]()
FTSE lijkt al weer boven de 2% te openen morgen ochtend. Wordt knettergek van die volatiliteit.
Ik hoop het.quote:
Mijn posities zitten in de gevaren zone inderdaadquote:
Qua?quote:
Verkapte interesse postquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef flyguy het volgende:
Hoeveel mensen zouden hier in trappen?
http://www.stocktradingnieuws.com/files/grtpstn.htm
(stond in googleadds)
Het is meer een technische correctie via het boekje dan een 'echt' reversal moment naar bovenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:08 schreef Lemans24 het volgende:
En daar is ie dan: de correctie naar boven. Mag alleen nog wel 10 bij.
Het gaat mij alleen om Galapagosquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is meer een technische correctie via het boekje dan een 'echt' reversal moment naar boven
Er was eens een tijd... Dat je als student alles kon maken, 3 creditcards geen probleem was, iedere bank je graag geld leende en zeker een simpel beleggingsrekeningetje openen een eitje was. Maar die tijd is nu niet meer, blijkbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Lente_ninja het volgende:
Afgewezen voor een rekening bij Lynx!. Omdat ik student ben, terwijl een paar dagen geleden op de website nog stond dat dit geen probleem is (alleen mag je dan geen margin rekening). Kan ik nu natuurlijk nergens meer vinden.
Dan ga je toch lekker naar een andere bank? of Today's?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Lente_ninja het volgende:
Afgewezen voor een rekening bij Lynx!. Omdat ik student ben, terwijl een paar dagen geleden op de website nog stond dat dit geen probleem is (alleen mag je dan geen margin rekening). Kan ik nu natuurlijk nergens meer vinden.
Nu moet ik maar bewaarloon gaan dokken bij Binck
Edit: er is hoop! Ik schrijf jeugdboeken en heb dus wel degelijk een beroep: dat van auteur. Ben nu in overleg met een medewerker van Lynx die nu kijkt of ik nu wel aan de voorwaarden voldoe. Lijkt mij van wel, al zit een marginrekening er dan niet in. Maar goed, ik was verder toch niets geks van plan. Ik wacht af...
He Galapagos; grappig, heb er nog naast gewerkt! Zijn interessante bedrijfjes, heeft de sfeer van Google of Microsoft van twintig of dertig jaar geleden, maar dan in de biotechnologiequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het gaat mij alleen om Galapagos
Daarbij is het wel degelijk de stijging die gisteren de kop in werd gedrukt door het algehele sentiment.
Interessant rijtje stijgers in de top-5 trouwens:
Pharming Group NV: 16,72%
Galapagos: 5,37%
SNS Reaal NV: 5,35%
Air France-KLM: 5,05%
Spyker Cars NV: 5,00%
ik hoop het... Gekocht op 11,60 en vrij kort daarna flink gekelderd. Maar vandaag maar liefst 7% erbij, dat is voor mij iig een dagrecord!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
He Galapagos; grappig, heb er nog naast gewerkt! Zijn interessante bedrijfjes, heeft de sfeer van Google of Microsoft van twintig of dertig jaar geleden, maar dan in de biotechnologie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |