Goede lapoquote:
ja oke dan kan ik het begrijpen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens bij een banketbakker werken, 9 uur per dag, dan snap je wel waarom.
Alleen zelfgemaakte
Ja dat heb ik wel vaker, want ja je mag niet zo maar slowchatten in de slowchat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht er al een nieuw topic was maar dat mijn post was verwijderd
En geen hoi zeggen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel vaker, want ja je mag niet zo maar slowchatten in de slowchat.
wat eten we vandaag?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
En toch moet ik nu echt gaan, koken enzo![]()
![]()
Dag snoetepetoetjes!
hehehehequote:
ik ga naar de vreetschuur geen zin om te kokenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
En toch moet ik nu echt gaan, koken enzo![]()
![]()
Dag snoetepetoetjes!
Ja ik moet een smaak taart kiezen, de taarten moeten opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind het wel raar hoor, zo;n taartentopic na een kotstopic
verkeerde volgorde hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind het wel raar hoor, zo;n taartentopic na een kotstopic
Die slapen heel zoetquote:
welke vreetschuur?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga naar de vreetschuur geen zin om te koken
pasta, wat voor weet ik ook nietquote:
wiequote:
jouw favo taart is met kotsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ik moet een smaak taart kiezen, de taarten moeten op
en mijn favo is al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |