Ohnoesquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:42 schreef Againzender het volgende:
Na zondag lijkt het gewoon weer koel kwakkelweer te worden. Het is nog ver weg natuurlijk....
16°C max temperatuur bij jou, woon je aan zee ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef dimage het volgende:
Ik zal ook hier elke dag even een grote overzicht plaatsen voor de dag van vandaag.
Vandaag die van vrijdag.
Raar, volgens officiële metingen zitten jullie aan 18°Cquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef dimage het volgende:
aan het ijsselmeermaar dat was vanochtend om 8 uur nu is het hier al 21.3 rgaden
Beetje laag, officiële weerhutten staan op 1,5m. Kan trouwens niet dat het bij jou warmer is dan hier in Belgisch Limburg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:40 schreef dimage het volgende:
het is hu toch echt 21.3 graden 1m boven het maaiveld gemeten in een weerhut
ja, redelijk wisselvalligquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het wordt vanaf maandag soiezo wisselvallig toch?
voor maandag staat er 16 mm regen?quote:
Niet overdrijven he, het zijn er meer dan 3quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, Nederland heeft weer eens 3 dagen zon, gelijk 6 weken regen op het programma uiteraard
Ok, Ok, je hebt gelijk :p.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, het zijn er meer dan 3dus ook meer regen
Vorige keer was het nachtwerk geworden, rond 2u snachts.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:10 schreef marcel-o het volgende:
Hoelaat doet estofex refreshen?
ben wel benieuwd naar de verwachtingen
CAPE zegt niet alles. En bij die 15 daagse is een minder fijnmazig model dan voor de korte termijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Green1 het volgende:
Hmm, 0,4 KJ/Kg CAPE is ook niet zo veel toch?
Ik hoop dat die groene lijn volgende week zondag uitkomt: 4 KJ/Kg
[ afbeelding ]
25/26 mei vorig jaar?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:39 schreef Green1 het volgende:
Weet iemand hoeveel dat grafiekje de vorige keer, met dat erge onweer, midden in de nacht, was? Toen de vliegtuigen naar duitsland uit moesten wijken? Dan weet ik een beetje de waarde ervan.. (Ik dacht dat dat juni of juli vorig jaar was)
Dat was echt een epische onweersstorm, alsof er een stroboscoop overuren draaide buiten, horizontale regen tegen 't raam. Smullenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
25/26 mei vorig jaar?
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=11801
Tussen de 60 a 70 man bij 22 gradenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef dimage het volgende:
Lekker druk daar zeker ? en wat troffen jullie het kwa weer zeg.
nu even glazenbol kijken. Dus de kaarten hieronder is dus nog koffiedik turen maar deel ze toch : is as donderdag
Update van de kaarten. Nog steeds ziet het er voor noord-brabant/limburg/oost-nederland goed uit. Maar let op dat als het onweert er dan ook grote kans is op wateroverlast tot wel 30mm neerslag.
De cape waarden blijven liggen tussen de 677 J/kg en 2500 J/kg voor Nederland en Belgie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb het gemistquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was echt een epische onweersstorm, alsof er een stroboscoop overuren draaide buiten, horizontale regen tegen 't raam. Smullen.
Ja, die bedoelde ik. Op dat kaartje staat ongeveer 3000 J/Kgquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
25/26 mei vorig jaar?
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=11801
Oe die heb ik gemist! Eens terug kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:58 schreef dimage het volgende:
[..]gweldig dus . zag nog foto's van jullie op RTLweer om 8 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |