quote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef -SG- het volgende:
Dikke onweer hier in Nuenen (net buiten eindhoven). Hagel erbij.
Nog geen 3 minuten terug van hond uitlaten.
Dat zal hier wel zo arriveren denk ik (aantal km ten oosten van Nuenen)quote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef -SG- het volgende:
Dikke onweer hier in Nuenen (net buiten eindhoven). Hagel erbij.
Nog geen 3 minuten terug van hond uitlaten.
2x bliksem en donder zojuist bij Breda. Dat was het weerquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behoorlijk wat onweer daar boven Brabant.
Zonde, wel een leuke avond gehad? Of is het feest gewoon niet door gegaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Tering Jantje! BBQ is lichtelijk in het water gevallen. Wat een weer zeg
De Cape bij keulen en dusseldorf loopt op naar zo'n 1500 a 1700 J/kg mooie waarden dusquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef horned_reaper het volgende:
En zondag zit er misschien voor het noord oosten ook wel iets leuks in!![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik voor Belgie kiezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef dimage het volgende:
dan moet je wel belgie in of zondag duitsland in., . woensdag meer duidelijkheid dan zijn de kaarten ook betrouwbaarder
vermoed dat je dan nog wel eens een leuke dag kan krijgen. Mits de kaarten zo blijven of zelfs verbeteren.quote:
Jah idd, ooit gehoord van zondagsrust?! Tssk!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef dimage het volgende:
ja kloptdie heb ik ook maar pas na woensdag durf ik daar echt een go voor te geven. . Zal toch wat zijn zeg. 2 zondagen achterelkaar onweer.
kan makkelijk deze tijd van het jaarquote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef dimage het volgende:
ja kloptdie heb ik ook maar pas na woensdag durf ik daar echt een go voor te geven. . Zal toch wat zijn zeg. 2 zondagen achterelkaar onweer.
Is ook zo. Maar omstandigheden zijn er iig wel naar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef dimage het volgende:
nou nog niet te vroeg juichen he, het is nog maar dinsdag. wacht eerst donderdag maar eens af.
maak van dat 's avonds maar 's middags zoals het er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef kermit71 het volgende:
Ik vier zondag mijn verjaardag en zie het ideale scenario al voor me: zonnige warme dag, lekker buiten zitten en 's avonds getrakteerd worden op heftig onweer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |