Vorig jaar was dan ook vies geniaal!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Alleen Limburg heeft kans op een bui vanavond.
Vorig jaar zaten we wel goed.
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. Ik had nog wat ramen openstaan en werd wakker van wat gordijnen/zonwering die als een gek begon te klapperen. Hoefde niet eens licht aan te doen, dat kwam al genoeg van buitenquote:
Dankzij de buien eerder die week en dag wist ik dat de dakgoot boven mijn raam niet zo best meer liep. Heel veel water kwam namelijk tussen mijn raam en plafond doorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik had nog wat ramen openstaan en werd wakker van wat gordijnen/zonwering die als een gek begon te klapperen. Hoefde niet eens licht aan te doen, dat kwam al genoeg van buiten.
Ja jong. Je wordt oud!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is die nachtelijke show alweer een jaar geleden :|?
Wij zitten pas op 10 graden én regen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef JohnFoK het volgende:
waar blijft de zomer? hoe zijn de vooruitzichten?
het is hier gewoon koud 11.3 graden...
Dat is hier oed te zien; http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=lightningquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Het echt zware werk is nét ten zuiden hier van Maastricht langsgegaan... Geen onweer gehoord hier.
Dat heeft Wijk aan Zee wel vaker in het voorjaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Schuifpui het volgende:
Wijk aan zee 3.9 graden, nog een paar dagen en het is meteorologische zomer.
Lekkere buitjes met misschien flink wat onweer ^^quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:46 schreef JohnFoK het volgende:
kan iemand dit uitleggen in Jip en Janneke taal![]()
wat kunnen we verwachten?
quote:...southern UK, Netherlands...
Very slight instability, probably elevated, could yield some showers possibly with thunder embedded in the warm air advection zone, also during the night. Convective cloud tops could reach -10°C or a bit colder in GFS. Shear and helicity are rather large, but the situation seems too marginal convection-wise to pose a threat.
Hmmm, in Brabant.... Lijkt me geen goede planning.quote:
Duim maar voor mequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, in Brabant.... Lijkt me geen goede planning.Dat is de enige provincie die in zijn geheel in het rode gedeelte van dat kaartje ligt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |