Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je hebt een uur geleden getest... maakt dan een foto van de test en gaat op Fok! postenHeb behoorlijke twijfels bij dit verhaal... Ik denk dat de meeste mensen bij het ontdekken van zoiets niet eerst gezellig hun camera gaan opsnorren en dan een fotootje gaat posten op een forum, maar goed...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kindje houden en samen een leuke toekomst tegemoed gaan. Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Lekker dan.. heel fok weet het eerder dan haar vriend, die ze overigens pas 2 maanden kent :/
Blijkbaar niet, maar ze hebben zich beide laten testen voor ze het zonder comdoom deden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die dacht aan een HIV test toen ie voor het eerst in dit topique keek?
Het kan wel, alleen dan weten de meeste nog niet dat ze zwanger zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Christiaan het volgende:
Overtijdbehandeling is het laten weghalen van het klompje cellen wat je nu in je buik hebt. Totaal geen invasieve ingreep itt abortus, da's wel wat heftiger. Abortus is pas later, als er al meer gegroeid is.
Goed, de slechtste oplossing idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik ben een week over tijd, zo bedoel ik dat!
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Dus voorlopig geen update meer hier tot na het weekend.
Logisch hij vertrouwt jou gewoon wanneer je zegt dat het niks ernstig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Ik vertrouw die foto niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Tis nog steeds een hoax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |