Liever een wrak van een BX dan een glanzend nieuwe ZX.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik weet mischien straks nog wel een ZX station..
daar mankeert iig minder aan dan aan je BX
Geen plannen toe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:13 schreef piepkuiken21 het volgende:
ga je nog een keer een Meharí restaureren?
Misschien ooitquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
jammer, een van mijn favorietenNog plannen voor een HYbus?
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :pquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien ooitMaar een Traction Avant staat hoger op mijn lijstje.
Ja, die kan je nog eens laten vallen ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :p
Zolang het maar geen Hijet isquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu wil een toyota Hilux :p
Vorig jaar schreef je hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef 2cv het volgende:
Mwah ... Ik heb die kut-BX bijna helemaal in orde geschroefd. Als ik de B door een C vervang kan ik weer van voren af aan beginnen.
Ik wou net zeggen, volgens mij sluit je motorkap niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
ah met extra lucht inlaat voor koele lucht zie ik?
daarom "extra lucht inlaat"quote:Op woensdag 15 december 2010 03:07 schreef 2cv het volgende:
Hij sluit prima maar is iets te flexibel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |