Deel 1SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houden en repareren natuurlijkquote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Prowl het volgende:
TVP om te kijken wat ik met mijn BX ga doen
Dat weet ik toch, knuppel! Ik probeerde je wat op te vrolijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef 2cv het volgende:
Nagenoeg probleemloosKleinigheidjes
Echt, dit is een hel op wielen ! Maar het rijdt fijn en het is ook wel leuk zelf (grote) problemen te verhelpen.
en een remparachute in de koffer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef 2cv het volgende:
Dat zijn idd kleinigheidjes ! Tip: zet er Xantia remmen onder.
Waarom ? Met Xantia-remmen remt het ding beter dan met die BX-troep.quote:foto Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en een remparachute in de koffer?
ja maar als de boel verrot isquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom ? Met Xantia-remmen remt het ding beter dan met die BX-troep.
Das handig als t weer spiegel glad is op de wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:35 schreef 2cv het volgende:
Ski's onder de BX lassen die het wegdek raken als de BX in de laagste stand staat. Remmen = BX in de laagste stand zetten.
Ik houd er een heel klein beetje van. En ik zal er ook vna houden als ik het ding naar de sloop mag rijden en plat mag walsen.quote:foto Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Charged het volgende:
Ondanks al je ellende met je BX hou je toch wel een beetje van dat kreng,niet?
Ik heb dat ook ben onze barrels...ik vervloek ze ter plaatse maar ben ze niet graag kwijt.
dat kan je nu ook al hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik houd er een heel klein beetje van. En ik zal er ook vna houden als ik het ding naar de sloop mag rijden en plat mag walsen.
fietsend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef 2cv het volgende:
Dat is waar, maar hoe moet ik dan op vakantie ? Lopend ?
Ga je mond spoelen !quote:
Oh, ik ga vantevoren nog wel het 1 en ander repareren hoor.quote:( dat je op vakantie durft met zo`n rammelkar)
okquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen !![]()
[..]
Oh, ik ga vantevoren nog wel het 1 en ander repareren hoor.
Als je de baksteun bedoelt die onder de accu vastgeschroefd zit, daar zit precies onder het schroefdraad waar de moer op komt een zeskant op. Dus met een lange dop in de juiste maat draai je die pen er zo uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef 2cv het volgende:
Toen kon ik een pen die op de versnellingsbak zit en waar de versnallingsbak aan hangt niet los krijgen. Ik heb er toen een griptang op gezet en daarmee geprobeerd de pen los te draaien. resultaat: de bek van de griptang scheurde splinters staal uit de pen maar de pan zelf kwam niet los. Is er een betere/andere methode om die pen los te krijgen ? Hij zit namelijk nogal in de weg bij het demonteren en terug monteren van de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop