D'66 is liberaal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
VVD, bij gebrek aan een liberale partij.
Waarom niet? Puur tactische redenen. Tevens zijn de partij-standpunten van vele partijen soms links en soms rechts. Het is niet standvastig om het maar zo te zeggen.quote:
en dan VVD stemmen, dé partij die geld boven alles stelt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:18 schreef Burakius het volgende:
In before the: Moslim verbiedt vrouwen te werken. Van mij mogen vrouwen zich kapot werken.
Maar soms moet men ook weten dat geld niet alles is. Als Nederlands volk moeten we dit een keer beseffen.
Omdat ik het dus zat ben om mijn geld te geven aan dit falende systeem. Het moet maar een klap krijgen. Misschien dat het dan inziet dat vrouwen eens weer kinderen moeten maken! We blijven niet bezig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
en dan VVD stemmen, dé partij die geld boven alles stelt.
De VVD is juist bij uitstek de partij die iedereen de arbeidsmarkt op wilt jagen omdat dat volgens veel VVD-ers de enige weg naar een zinvol bestaan is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom niet? Puur tactische redenen. Tevens zijn de partij-standpunten van vele partijen soms links en soms rechts. Het is niet standvastig om het maar zo te zeggen.
Ik heb geen zin om meer in te leveren van mijn geld aan ouderen. Nederlanders moeten maar meer kinderen gaan maken en vrouwen moeten eens wat minder vaak carriere willen maken. We gaan niet eeuwig blijven ophogen met die AOW-leeftijd. Dit is ridicuul.
Dat vrouwen werken zou economische winst zijn dacht men een paar tientallen jaren geleden. En zie nu: massale vergrijzing. En geen jongeren om dit op te vangen. Waarom? Carrierevrouwen maken nu eenmaal géén of weinig kinderen. Economisch verlies dus. EPIC FAIL.
p.s.
In before the: Moslim verbiedt vrouwen te werken. Van mij mogen vrouwen zich kapot werken.
Maar soms moet men ook weten dat geld niet alles is. Als Nederlands volk moeten we dit een keer beseffen.
Ja dat is juist goed dat de VVD dat wil doen. Het systeem moet een klap krijgen zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
Volgens mij wil VVD juist vrouwen aan het werk hebben ...
Ik zou idd ChristenUnie stemmen als ik Burakius was.
Cool jij en ik hebben hetzelfde! Welkom gelijkdenker!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mezelf iets lager op het schema verwacht. Ik ben van plan D66 te stemmen.
Ik geloof niet echt in 'het moet eerst eens flink fout gaan' theorieën. Als je het systeem een klap wil geven kan je ook Wilders of SP stemmen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja dat is juist goed dat de VVD dat wil doen. Het systeem moet een klap krijgen zoals ik al eerder zei.
Ze scoren beiden op liberale punten. De ene wat meer op economisch vlak, de ander meer op persoonlijke vrijheid. Maar echt liberaal? Nee.quote:
Ik verlang al jaren naar een partij die écht liberaal een langetermijnplan heeft om de overheid terug te brengen van 50, naar say 25 of 15 procent van het BNP.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ze scoren beiden op liberale punten. De ene wat meer op economisch vlak, de ander meer op persoonlijke vrijheid. Maar echt liberaal? Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |