Direct vanaf de site heb ik gedaan, vooralsnog werkt dat ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat ik gedaan heb, is het plaatje van de site naar mijn computer gecopieerd, en het daarna op www.tinypic.com geupload. Link hier plaatsen als [ [url=link]afbeelding[/url] ]
Tevreden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja maar er moeten meer rooien naar dit topic komen, anders krijgen we geen mooi grafiekje
Ehhhh.... jij was toch pro-bush? Nu ben je Cohen supporter en ook nog SP'er?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
SP
Overigens vind ik Republikeinen niet gek, en Jimmy Carter mag ik niet zo.
Amerikaanse politiek is wat anders dan de Nederlandse. Denk jij dat alle neocons bij de VVD zitten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ehhhh.... jij was toch pro-bush? Nu ben je Cohen supporter en ook nog SP'er?
Ik kan er geen pijl op trekken!
Ben jij Neocon? Ex-Trotskyite?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Amerikaanse politiek is wat anders dan de Nederlandse. Denk jij dat alle neocons bij de VVD zitten?
Het Q.E.D.-isme.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]Laten we het bij ondefinieerbaar houden.
Nou je hebt het voor elkaar hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja maar er moeten meer rooien naar dit topic komen, anders krijgen we geen mooi grafiekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |