Dan mag ik er ook nog wel bij. 14-06, om 8 uur 's ochtends.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jacobras,sorry man! Wist niet dat je al af ging rijden,of wel,maar wa het vergeten..Sorry![]()
01-06: House_is_a_Feeling
04-06 Jacobras
15-06: KimPossible
16-06: 08gnoT
Vanaf 14-06: Cherrylips
210-6: Purdey
22-06: Agapimou
09-07: Nero22
Weer een veelposter,dat topic kan dadelijk echt dicht![]()
Haha,tuurlijk lief.Ook jij mag er nog bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan mag ik er ook nog wel bij. 14-06, om 8 uur 's ochtends.![]()
Er zitten wel zeikers bij het CBR hoor, maar het gaat erom dat ze moeten vinden dat jij veilig en zelfstandig kan rijden. Ingrijpen doen ze meestal pas op het laatste moment als het echt nodig is en je zelf te laat bent. Alleen is het is zo jammer dat je op 1 moment zakt en het allemaal weer veel geld kost.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zijn we nou allemaal zulke slechte bestuurders of zijn het gewoon gefrustreerde mensenhaters bij het CBR?
De instructeur was ook tevreden. Ze zei dat ik alles steeds meer onder de knie begon te krijgen en ook steeds zelfstandiger wordt, dus niet dat zij aangeeft wat er moet gebeuren. Alleen ben ik soms wat te gehaast, maar dat heb ik met alles dus dat moet er nog even uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fijn dat het toch goed ging! Clusteropdrachten zijn ook best lastig hoor,ben ze ook vaak weer vergeten na ik het terrein van het CBR heb verlaten.Wat bij mij nog weleens helpt is herhalen.Dus als je instructeur een clusteropdracht geeft,even nazeggen.Zelfstandig rijden is een van de lastigste onderdelen,maar ook dat krijg je ineens vanzelf onder de knie.Netals vooruit denken en kijken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een vriend van mij rijd super goed maar was gezakt omdat CBR vond dat hij wel even voor een vrachtwagen de weg had over kunnen steken, maar hij wou veilig even wachten en nu moet hij binnenkort weer op .
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je mag een motor niet warm laten draaien voor je wegrijdtHet is de bedoeling dat je start,en rustig wegrijdt
Doorstroming van verkeer is dan niet goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op! Even wachten voor een vrachtwagen, wat maakt dat nou uit?! Beter dat stukje veiligheid dan dat je overal voor langs schiet...
Maar daar kun je dus blijkbaar ook op zakken... Ik had met mijn tussentijdse toets ook het commentaar dat ik te lang stond te wachten (of, in zijn woorden: "wortelschieten" :p). bij een bepaalde plek.
Echt bloed irritant dat soort bestuurders. Daar kun je totaal niet van op(a)anquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Kimpossible het volgende:
een opaatje
. Ik reed op een voorrangsweg, hij kwam van rechts maar reed door het kruispunt op. Nou prima, niet netjes, maar ik rem af (50 km weg). En toen ik ongeveer 35 reed, staat hij ongeveer met zijn achterwielen nog net voor de haaientanden en gaat ineens stil staan. Mijn redenering; hij ziet nu dat ik er aan kom, weet dat ik voorrang heb en verleent dit alsnog. Ik rijd dus rustig door; GAAT DIE AAP INEENS WEER RIJDEN! Pfff. Ik moest zó hard op de rem; met instructeur, dat de abs inkickte
. Was weer een hele ervaring, haha.
Verder ging de les prima, ik moet alleen nog letten op 'sneller kijken', ik blijf te veel hangen als ik 1 kant op kijk zeg maar.
Volgende week mag ik weer om 11 uur op vrijdag. En dan nog 2/3 lesjes en dan afrijden
House rijdt daar toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Hitomi het volgende:
gisteren weer gelest na 2 weekjes. het begin was even wennen weer, met zn 3 rotondes willen doen enzo. snel weer afgeleerd. spiegelen en kijken ging veel beter maar het kijken ging op voorrangswegen ten koste van de snelheid.
ik reed trouwens voor een lesauto van van buren in zwolle. geloof dat er hier iemand daar lest en volgende week dinsdag af moet rijden?
dinsdagmiddag weer lessen!
Geloof het wel ja, zat mobiel dus kon het even niet checkenquote:
Ik heb gewoon constant vást gestaan vandaagquote:
komt goed joh! Is toch juist alleen maar prettiger, je gaat die paar dagen eerder toch geen reuze vooruitgang meer boeken. Het zit nu waarschijnlijk ook wel op het juiste niveau, maar het moet denk ik alleen wat zekerder eruit komen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
Wat ik me net ineens bedenk,17 juni was gister over drie weken.Teminste,m'n pa zegt dat net![]()
Ik begin 'm ineens te knijpen,dat is al bijna
Het is wel vier hele dagen eerderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
komt goed joh! Is toch juist alleen maar prettiger, je gaat die paar dagen eerder toch geen reuze vooruitgang meer boeken. Het zit nu waarschijnlijk ook wel op het juiste niveau, maar het moet denk ik alleen wat zekerder eruit komen?
Naja de 21e is wel zo n datum waarop de kans groot is dat mensen dan net op vkaantie gaan. dus 17e is soweiso op dat gebied denk ik al fijner!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is wel vier hele dagen eerderMaar op een of andere manier klonk 21 juni nog veul verder weg
![]()
Het overviel me een beetje,maar gek genoeg dacht ik meteen 'Goed!' Maar nu mn pa zei 'Lekker hé,dat is al over drie weken!' klonk het wel heel dichtbij ineensBen blij dat ik uit de auto ben,had waarschijnlijk niet eens meer geweten hoe ik moest schakelen meteen
Dat is ook wel weer waarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naja de 21e is wel zo n datum waarop de kans groot is dat mensen dan net op vkaantie gaan. dus 17e is soweiso op dat gebied denk ik al fijner!
Hahah, herken het wel! maarja ik heb het ook gehaald. jij kunt het ook vast welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waarDe tijd is ook gewoon mooi.Het is alleen zo definitief
En dat was het sowieso al,maar dan 4 daagjes later.Ik ben een paniekbeest,geef ik eerlijk toe
Jawel,ik geloof in mezelf! Reed vanmiddag iig goed,voor zover er te rijden vielquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hahah, herken het wel! maarja ik heb het ook gehaald. jij kunt het ook vast wel![]()
Wow, veel mensen die in juni moeten afrijden! Komt er nog wel een nieuwe lichting mensen die veel gaan posten hier?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
01-06: House_is_a_Feeling
04-06 Jacobras
14-06: Eix
15-06: KimPossible
16-06: 08gnoT
Vanaf 14-06: Cherrylips
210-6: Purdey
22-06: Agapimou
09-07: Nero22
Spannend! Dan heb je nóg eerder je rijbewijs!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef Purdey het volgende:
Rapapapapapaaaaa: Mijn examendatum is verplaatst naar 17 juni om 10:45![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |