Erg actief ben ik hier niet, maar ik moet ook afrijden hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef Purdey het volgende:
@Dubish: Succes met je theorie,en gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Fijne dag![]()
@Twifight: Gefeliciteerd met je neefje/nichtje!
@House: Zo,dat worden drukke dagen danRustig aan doen het weekend,en zorgen dat je goed uit rust!
@Butterfly91: Succes met lessen vandaag!
En een hernieuwd lijstje aangezien Agapimou ook af gaat rijden
01-06: House_is_a_Feeling
15-6: KimPossible
16-6: 08gnoT
Vanaf 14-6: Cherrylips
21-6: Purdey
22-6: Agapimou
Al jarenquote:
gefeliciteerd !!! Moet jij niet snel aan het werk dan met die babyboom in de familie ? Je kan haast niet achterblijvenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Al jarenBen ook al 27 hoor, dus zo raar is het niet voor mij om oom te zijn. Fun fact: de baby is op de verjaardag van mijn schoonzus geboren, haar eigen moeder dus! Dus moeder en dochter zijn op dezelfde dag jarig
Het is dus een meisje en ze heet Keyla. Mijn andere schoonzus is overigens morgen uitgeteld
De rijles ging beter dan ik dacht. Zijstraten gingen goed, voorsorteren ging beter alhoewel het deze les minder van toepassing was. Ik keek braaf voor het afremmen. Eigenlijk zag het er allround wel prima uit. Zelfs het fileparkeren ging in één keer goed! Dat is me al meer dan een maand niet gelukt.
Wel verneukte ik het keihard bij een dubbel kruispunt. Ik moest een kruispunt rechts en daarna gelijk links, waarbij de kruispunten in elkaar overlopen. Ik denk "ik moet naar rechts, check" dus ik sorteer mooi voor, maar wist niet dat ik vanaf die baan daarna niet meer kon voorsorteren naar links voor de volgende kruising. Ik zat dus in de verkeerde baan. Nou goed, geen ramp, want je moet het zelf oplossen. Ik dus een 1180 graden bocht daarna. Niet een ideale plek maar het kon opzich.. laat ik de auto afslaan. Vraag me niet wat ik deed maar het ging compleet mis. Verder eigenlijk nergens problemen gehad. Misschien zou ik op die ene faal na wel goed genoeg geweest zijn om het examen te halen. Laten we het hopen.
Fijn dat het toch goed ging! Clusteropdrachten zijn ook best lastig hoor,ben ze ook vaak weer vergeten na ik het terrein van het CBR heb verlaten.Wat bij mij nog weleens helpt is herhalen.Dus als je instructeur een clusteropdracht geeft,even nazeggen.Zelfstandig rijden is een van de lastigste onderdelen,maar ook dat krijg je ineens vanzelf onder de knie.Netals vooruit denken en kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Butterfly91 het volgende:
Vanochtend rijles gehad en ging best goed, wel een paar kleine foutjes, maar ik was niet zo aan het prutsen als de vorige keer.
Dit keer moest ik een clusteropdracht doen, ik was al helemaal blij dat ik al die dingen onthield zonder het een keer extra te hoeven vragen. En dit keer ging het zelfstandig rijden ook stukke beter dan de vorige keer. Ook voor het eerst fileparkeren gedaan. Dat ging eigenlijk best goed, beter dan straatjekeren. Dat lukt nog steeds niet helemaal vlekkeloos.
Ah jôh, geen probleem.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef Purdey het volgende:
Sorry Nero,wist niet dat ook jij een gooi gaat doen in juli,dus bij deze:
[..]
Nou ik had best hard geleerd hoor. Ik denk echt dat de laatste vraag mij heeft laten zakkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef twiFight het volgende:
au. heb je achteraf het idee dat je wel genoeg geleerd had? Vaak hoor je achteraf van veel mensen toch iets van "jah eigenlijk had ik ook helemaal niet zo goed geleerd".
Je mag een motor niet warm laten draaien voor je wegrijdtquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:58 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nou ik had best hard geleerd hoor. Ik denk echt dat de laatste vraag mij heeft laten zakken![]()
Hoe bespaar je meer brandstof?
1. Cruisecontrol gebruiken.
2. Motor warm laten draaien voordat je wegrijd.
Ik had 2.. maar is denk ik toch cruise control
Oei, ik weet hoe dat voeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef Dubish het volgende:
Gezakt voor theorieexamen1fout teveel.. omg..
Zuur man! Vooral 1 fout maakt een groot verschil ipv 5 fouten of iets in die richting. Succes de volgende keerquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef Dubish het volgende:
Gezakt voor theorieexamen1fout teveel.. omg..
En ik dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:53 schreef Purdey het volgende:
Sorry Nero,wist niet dat ook jij een gooi gaat doen in juli,dus bij deze:
01-06: House_is_a_Feeling
15-6: KimPossible
16-6: 08gnoT
Vanaf 14-6: Cherrylips
21-6: Purdey
22-6: Agapimou
09-7: Nero22
Jacobras,sorry man! Wist niet dat je al af ging rijden,of wel,maar wa het vergeten..Sorryquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef jacobras het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik ga 4 juni (volgende week vrijdag al) afrijden.
Vol weekend met stage -.- wou nog naar Poema zaterdag maar dat gaat niet meer door, iets te druk en zou niet verstandig zijn! Veel examens die kort op elkaar volgen trouwens! Topic gaat straks inderdaad hardquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef Purdey het volgende:
@House: Zo,dat worden drukke dagen danRustig aan doen het weekend,en zorgen dat je goed uit rust!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |