Contact opnemen met Wehkamp lijkt mij overigens de beste stap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef HugoBaas het volgende:
Gewoon nog een keer bestellen.
Krijg je ze alle twee dan stuur je die duurdere terug.
Heb je wettelijk gezien 14 dagen 7 werkdagen voor.
Online heb je 14 dagen bedenktijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Contact opnemen met Wehkamp lijkt mij overigens de beste stap.
Ja.quote:
http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KRT&IPC=016quote:Bij wehkamp.nl heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Maar je kunt het ook terugsturen. Dan krijg je tenminste gewoon geld terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik zou ze dus gewoon even mailen, wellicht krijg je ook een waardenbon.
Gaat alleen wel weer wat tijd overheen, moet je ook maar net willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook terugsturen. Dan krijg je tenminste gewoon geld terug.
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Terug sturen is geen probleem als je iets gekocht heb op afstand, dat is wettelijk geregeld!
In het geval van Wehkamp niet, die rekenen geen retourkosten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)
Volgens mij kan je retouren sturen naar een antwoordnummer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)
Tenzij je zeker weet dat je iets bij Wehkamp gaat bestellen, lijkt het me altijd de beste optie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gaat alleen wel weer wat tijd overheen, moet je ook maar net willen.
nee?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef karr-1 het volgende:
Had je ook bijbetaald als het duurder was geworden ondertussen?
Nee oke dan is dat weer duidelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
nee?
ik blijf een nederlander heprijsveranderingen zijn niet mijn fout, dus wil ik er ook niet de dupe van zijn
of t nou omhoog of omlaag is...
nou geen moraalridder spelen he
quote:Annuleren
Wil je een bestelling annuleren? Dit kan onder 'Mijn bestellingen' op Mijn wehkamp.nl. Als het mogelijk is om je bestelling te annuleren, dan zie je achter het artikel een annuleerknop. Je kunt je bestelling annuleren door hierop te klikken. Omdat wij een directe levering nastreven, kun je voorradige kleinere artikelen niet annuleren. Ze zitten dan al in het leveringstraject. Artikelen met een langere levertijd kun je annuleren vanaf een dag na je bestelling.
Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering gelijk weer mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een DHL Servicepoint, dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op dan stuurt DHL deze automatisch binnen 14 dagen terug naar wehkamp.nl.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In het geval van Wehkamp niet, die rekenen geen retourkosten.
Hmm dat kan dus inderdaad...quote:Verzendkosten
Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl geen verzendkosten in rekening. Als je bij je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt wehkamp.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen. Kijk in de Bezorgservice Menukaart voor een overzicht van de verzendkosten. Let op! Deze bedragen zijn richtlijnen. Onder 'Mijn administratie' kun je de definitieve verzendkosten bekijken.
Wat wil je hier dan eigenlijk mee zeggen?quote:
Niets, behalve dat we nog steeds in Nederland leven en echte Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat wil je hier dan eigenlijk mee zeggen?
Het zou natuurlijk ook een beetje vreemd on moedwillig teveel te gaan betalen, wanneer dat totaal niet hoeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niets, behalve dat we nog steeds in Nederland leven en echte Nederlanders zijn.
Ga jij ook altijd wachten tot iets niet meer in de aanbieding is en het dan kopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef karr-1 het volgende:
Had je ook bijbetaald als het duurder was geworden ondertussen?
Dit doen ze meestal wel, doen ze moeilijk dan zeg je dat je het ook altijd nog kan doen op bovenstaande manier en dat dit in geen van beide zijn voordeel is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
een waardebon van de wehkamp zit ik ook niet op te wachten. Dus ik denk dat ik er gewoon nog 1 bestel, en vervolgens van de 'oude' mn geld terugeis.
maar zal eerst even de klantenservice mailen, of ik niet gewoon cash kan krijgen ipv waardebon van wehkamp.
Nee maar het valt wel op dat iedereen er bovenop duikt als iets goedkoper is geworden sinds de aanschaf, maar dat niemand wat zegt als het duurder is geworden sinds de aanschaf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga jij ook altijd wachten tot iets niet meer in de aanbieding is en het dan kopen?
Waarom zouden we ook, hij heeft het product nog niet eens in huis, sterker nog, het moet nog verzonden worden en het product is al een goede 10% goedkoper. Dan is het redelijk logisch om te kijken wat de manier is om dit product ook voor die prijs te krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar het valt wel op dat iedereen er bovenop duikt als iets goedkoper is geworden sinds de aanschaf, maar dat niemand wat zegt als het duurder is geworden sinds de aanschaf.
Ja, gek hequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar het valt wel op dat iedereen er bovenop duikt als iets goedkoper is geworden sinds de aanschaf, maar dat niemand wat zegt als het duurder is geworden sinds de aanschaf.
Yep dat is dan ook echt lekker vergelijkbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, gek he
Net zo gek als dat mensen 's zomers wel lekker aan het strand gaan liggen, maar in de wintermaanden zie je ze niet. Althans, het valt wel op, toch?
Even krom jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep dat is dan ook echt lekker vergelijkbaar
Krom nee, totaal anders ja. Maar goed, daar hadden we het hier niet over volgens mij.quote:
Krom ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Krom nee, totaal anders ja. Maar goed, daar hadden we het hier niet over volgens mij.
Nee natuurlijk niet, maar dat is het punt ook helemaal niet. Je koopt iets voor de prijs die je op dat moment blijkbaar redelijk vind en die je bereid bent ervoor te betalen. Volgende week is het zelfde product ineens X goedkoper en dan gaat iedereen piepen of ze de nieuwe prijs kunnen krijgen, terwijl ze blijkbaar bereid waren ook de oude prijs te betalen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Krom ja.
Jij vindt jouw vergelijk niet krom? Het is een optie die je serieus in overweging neemt (om meer te betalen bij een tussentijdse prijsverhoging)?
Dan vraag ik je, jij zou in dit geval je mond houden en gewoon die 15 euro meer betalen? Zoals ik al zei, het product is nog niet eens verzonden naar TS of het is al goedkoper geworden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat is het punt ook helemaal niet. Je koopt iets voor de prijs die je op dat moment blijkbaar redelijk vind en die je bereid bent ervoor te betalen. Volgende week is het zelfde product ineens X goedkoper en dan gaat iedereen piepen of ze de nieuwe prijs kunnen krijgen, terwijl ze blijkbaar bereid waren ook de oude prijs te betalen.
Maar als het zelfde product duurder word en de leverancier zegt "Bij betalen of anders geen product" dan wil er ineens niemand meer bijbetalen en is het onrecht etc.
Ik zie het verschil niet....
Dat is het punt wél. Zie jij serieus het verschil niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat is het punt ook helemaal niet. Je koopt iets voor de prijs die je op dat moment blijkbaar redelijk vind en die je bereid bent ervoor te betalen. Volgende week is het zelfde product ineens X goedkoper en dan gaat iedereen piepen of ze de nieuwe prijs kunnen krijgen, terwijl ze blijkbaar bereid waren ook de oude prijs te betalen.
Maar als het zelfde product duurder word en de leverancier zegt "Bij betalen of anders geen product" dan wil er ineens niemand meer bijbetalen en is het onrecht etc.
Ik zie het verschil niet....
Dan begrijp je me dus niet, maar dat was al duidelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef r_one het volgende:
Maar als ik jou goed begrijp (vooropgesteld dat de wet je de ruimte biedt om te anneleren/retourneren en opnieuw te bestellen) ga jij dus NIET piepen als een product in de tijdspanne tussen bestelling en levering in prijs daalt, betaal je trouw de oude (hogere) prijs en verklaar je ieder ander die wel piept voor irreëel.
Ik betaal nooit teveel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vraag ik je, jij zou in dit geval je mond houden en gewoon die 15 euro meer betalen? Zoals ik al zei, het product is nog niet eens verzonden naar TS of het is al goedkoper geworden.
Wanneer het duurder is geworden heb je geluk, in dit geval heeft TS geluk dat hij het product gratis terug zou kunnen sturen en opnieuw kan bestellen waardoor hij het voor de lagere prijs alsnog kan krijgen, dus waarom zou hij daar niet achteraan gaan?
Als jij het verschil niet ziet zou ik vooral altijd teveel blijven betalen.
Dan ligt het denk ik aan je verwoording, want ik snap je dan ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan begrijp je me dus niet, maar dat was al duidelijk
Wijs me dan het licht, o alwetende ziener.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan begrijp je me dus niet, maar dat was al duidelijk
Nee, daar ben ik dan wel weer genoeg Nederlander voor net als de rest hier.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag staan, jij zou in een dergelijk ook gewoon je mond houden?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Wijs me dan het licht, o alwetende ziener.
Wat is het probleem dan? Het word pas een ander verhaal wanneer iemand na 2 weken komt zeuren dat het goedkoper is geworden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dan wel weer genoeg Nederlander voor net als de rest hier.
Er is geen probleem behalve de constante vraag "Wat kan ik doen om alsnog de lagere prijs te krijgen."quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Het word pas een ander verhaal wanneer iemand na 2 weken komt zeuren dat het goedkoper is geworden.
En waarom is dat een probleem?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er is geen probleem behalve de constante vraag "Wat kan ik doen om alsnog de lagere prijs te krijgen."
beetje hypocriet dan, niet? zeuren over die prijs verlaging enzo, maar er vervolgens zelf ook gebruik van maken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dan wel weer genoeg Nederlander voor net als de rest hier.
Omdat je dan blijkbaar niet tevreden was met de prijs die je eerst betaalde. Je kunt ook zeggen dat de persoon die het na jou koopt geluk heeft met een lagere prijs, maar dat jij blijkbaar bereid was om een hogere prijs te betalen. Vaak gaat het om een paar euro, dus amper de moeite waard.quote:
zoals in de post boven je: het is een principe kwestie. mijn product word op dezelfde dag daar de deur uitgestuurd, als zeg 10 andere.. alleen van die 11, is er 1 duurder, de mijne... dat slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat je dan blijkbaar niet tevreden was met de prijs die je eerst betaalde. Je kunt ook zeggen dat de persoon die het na jou koopt geluk heeft met een lagere prijs, maar dat jij blijkbaar bereid was om een hogere prijs te betalen. Vaak gaat het om een paar euro, dus amper de moeite waard.
Vreemde conclusie, TS was wel tevreden met de prijs (anders besteld hij niet), maar waarom zou je nu die 15 euro laten liggen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat je dan blijkbaar niet tevreden was met de prijs die je eerst betaalde. Je kunt ook zeggen dat de persoon die het na jou koopt geluk heeft met een lagere prijs, maar dat jij blijkbaar bereid was om een hogere prijs te betalen. Vaak gaat het om een paar euro, dus amper de moeite waard.
Omdat je die 15 euro ook niet gekregen zou hebben als het product niet van prijs veranderd was. Blijkbaar had je die 15 euro extra er voor over.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, TS was wel tevreden met de prijs (anders besteld hij niet), maar waarom zou je nu die 15 euro laten liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |