Contact opnemen met Wehkamp lijkt mij overigens de beste stap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef HugoBaas het volgende:
Gewoon nog een keer bestellen.
Krijg je ze alle twee dan stuur je die duurdere terug.
Heb je wettelijk gezien 14 dagen 7 werkdagen voor.
Online heb je 14 dagen bedenktijd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Contact opnemen met Wehkamp lijkt mij overigens de beste stap.
Ja.quote:
http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KRT&IPC=016quote:Bij wehkamp.nl heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.
Maar je kunt het ook terugsturen. Dan krijg je tenminste gewoon geld terug.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik zou ze dus gewoon even mailen, wellicht krijg je ook een waardenbon.
Gaat alleen wel weer wat tijd overheen, moet je ook maar net willen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar je kunt het ook terugsturen. Dan krijg je tenminste gewoon geld terug.
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Terug sturen is geen probleem als je iets gekocht heb op afstand, dat is wettelijk geregeld!
In het geval van Wehkamp niet, die rekenen geen retourkosten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)
Volgens mij kan je retouren sturen naar een antwoordnummer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Helaas kost je dat echter wel ong. ¤ 7,00 (of hoeveel TNT post tegenwoordig voor verzending rekent)
Tenzij je zeker weet dat je iets bij Wehkamp gaat bestellen, lijkt het me altijd de beste optie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gaat alleen wel weer wat tijd overheen, moet je ook maar net willen.
nee?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef karr-1 het volgende:
Had je ook bijbetaald als het duurder was geworden ondertussen?
Nee oke dan is dat weer duidelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
nee?
ik blijf een nederlander heprijsveranderingen zijn niet mijn fout, dus wil ik er ook niet de dupe van zijn
of t nou omhoog of omlaag is...
nou geen moraalridder spelen he
quote:Annuleren
Wil je een bestelling annuleren? Dit kan onder 'Mijn bestellingen' op Mijn wehkamp.nl. Als het mogelijk is om je bestelling te annuleren, dan zie je achter het artikel een annuleerknop. Je kunt je bestelling annuleren door hierop te klikken. Omdat wij een directe levering nastreven, kun je voorradige kleinere artikelen niet annuleren. Ze zitten dan al in het leveringstraject. Artikelen met een langere levertijd kun je annuleren vanaf een dag na je bestelling.
Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren, dan kun je deze bij aflevering gelijk weer mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een DHL Servicepoint, dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op dan stuurt DHL deze automatisch binnen 14 dagen terug naar wehkamp.nl.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In het geval van Wehkamp niet, die rekenen geen retourkosten.
Hmm dat kan dus inderdaad...quote:Verzendkosten
Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl geen verzendkosten in rekening. Als je bij je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt wehkamp.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen. Kijk in de Bezorgservice Menukaart voor een overzicht van de verzendkosten. Let op! Deze bedragen zijn richtlijnen. Onder 'Mijn administratie' kun je de definitieve verzendkosten bekijken.
Wat wil je hier dan eigenlijk mee zeggen?quote:
Niets, behalve dat we nog steeds in Nederland leven en echte Nederlanders zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat wil je hier dan eigenlijk mee zeggen?
Het zou natuurlijk ook een beetje vreemd on moedwillig teveel te gaan betalen, wanneer dat totaal niet hoeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niets, behalve dat we nog steeds in Nederland leven en echte Nederlanders zijn.
Ga jij ook altijd wachten tot iets niet meer in de aanbieding is en het dan kopen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef karr-1 het volgende:
Had je ook bijbetaald als het duurder was geworden ondertussen?
Dit doen ze meestal wel, doen ze moeilijk dan zeg je dat je het ook altijd nog kan doen op bovenstaande manier en dat dit in geen van beide zijn voordeel is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:26 schreef IceDustbin2 het volgende:
een waardebon van de wehkamp zit ik ook niet op te wachten. Dus ik denk dat ik er gewoon nog 1 bestel, en vervolgens van de 'oude' mn geld terugeis.
maar zal eerst even de klantenservice mailen, of ik niet gewoon cash kan krijgen ipv waardebon van wehkamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |