Dat geef ik ook niet uit, geloof ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg kapitaal om elk half jaar honderden euro's aan schoenen uit te geven.
Bovendien heb ik maar één paar.
Nee ik koop wel vaker, maar ik ben er wel zuinig op dus doe er ook lang meequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik koop ook ca 1 keer in het jaar nieuwe schoenen. Hoewel ik wel met meerdere paren tegelijk doe.
Op zich geen verkeerde uitgaven.quote:
En wat is daar mis mee, die heb ik echt wel, diverse kleuren, hoogtes, laarzen met lage en hoge hakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerde uitgaven.
Tenzij je echt 20 par hebt ofzo....
Ieder paar is andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik kom me ook maar weer eens meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Jaa, leukste SC in tijden! Maar om terug te komen op het verkassen naar een ander subforum, iemand nog ideeën?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik kom me ook maar weer eens meldenBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Het grote Marlalala-adoratie subforumquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa, leukste SC in tijden! Maar om terug te komen op het verkassen naar een ander subforum, iemand nog ideeën?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Marlalala het volgende:
hè hè
hijg, puf, zweet![]()
Ok maar weer eens 'gehardloopt' vandaag.
Mijn uiteten ging niet door
Hoe is het met jullie?![]()
Nou daar heb ik nog niets van gemerkt, vandaagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het grote Marlalala-adoratie subforum![]()
Goedenavond Marlalalala
Waarvan niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou daar heb ik nog niets van gemerkt, vandaag
fotoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:52 schreef sbientje het volgende:
mijn cheesecake ziet er goed uittt! hij is nog niet hard, dus ik kan m nog niet etenmaar toch
[V&A SC] Zonder yaoi en met V&A dingenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa, leukste SC in tijden! Maar om terug te komen op het verkassen naar een ander subforum, iemand nog ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |