Dat iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Tess nog meer lijken op de Vicky van nu! Heel duidelijk zelfs!
Precies, je kan natuurlijk niet even slim én even knap zijn als je moeder!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:24 schreef bodpa09 het volgende:
Wow! Lena lijkt megaveel op jou!![]()
Leuk om te zien!
Die van mij lijkt echt totaal, totaal totaal niet op mij.Misschien zijn bouw, maar that's it.
Geeft niks, hij heeft natuurlijk mijn intelligentie geërfd.![]()
![]()
![]()
Haha, tuttebel! Zelfs die niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef Groofsken het volgende:
Serpente, volgens mij hebben jullie ook dezelfde oren![]()
.
En we hebben er één!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Maar je kijkt op die bovenste foto wel heel contemplatief, Ssserpente.
Das grappig, ik heb hetzelfde! Freeeakyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie de gelijkenis tussen Mart en zijn vader niet, maar ik zie wel een gelijkenis tussen jou en je schoonzus.
Leg eens uit wat je hiermee bedoeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie de gelijkenis tussen Mart en zijn vader niet, maar ik zie wel een gelijkenis tussen jou en je schoonzus.
Dat zou je ervan kunnen maken.quote:
Ben ik de enige die de broer echt heel erg op Fok-user Draaijer vind lijken?????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:19 schreef ymme het volgende:
Op de foto staan mijn man en zijn broer. (oude foto van vroeger)![]()
En de baby is dus mijn man, en die kleuter zijn broer!
Nee...Maar hij wilde na het nemen enbekijken van deze foto wel erg graag stekeltjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Estrys het volgende:
KD en Elin![]()
Jij was vroeger ook een moppie zeg![]()
En Vamp, is hij met die foto naar de kapper geweest![]()
Sterker nog, volgens mij hangen er de zelfde houtsnijwerkjes aan de muur...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef trui het volgende:
dat wordt tijd, BJ! jullie zijn echt als twee druppels water!
asyniur, wat leuk!dragen ze ook echt hetzelfde pakje?
Ja!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:28 schreef trui het volgende:
asyniur, wat leuk!dragen ze ook echt hetzelfde pakje?
-k heb nog een zoon die ik niet heb gepostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik bedoelde ook dat ik echt super veel gelijkenissen zie bij iedereen, ook bij jou innepin!
Lijkt wel alsof jullie allemaal kloontjes hebben gemaakt![]()
Becky:
Naar mijn eigen dochter? zeker! Bij de 20 weken echo dacht ik: die gaat heeeul veel op papa lijken! En bij de laatste (vorige week) vond ik haar juist meer op mij lijken. Als ik deze foto's zie, verlang ik naar het moment dat ik onze dochter in mijn armen kan houden, zuchtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
-k heb nog een zoon die ik niet heb geposthet is dat ik m zelf gebaard heb, voor de rest ben ik er gentechnisch niet aan te pas gekomen
en toch lijken ze alledrie erg op elkaar. Blijkbaar zit t m in kenmerkende dingen als oogopslag. Zo lijkt mijn jongste eigenlijk het meest op smans kant van de familie.
Inne!ik moest twee keer kijken! Ik dacht zelfde kind. Pas toen ik echt goed ging kijken zag ik lichte verschillen!
Ben je nu nog benieuwder Tankgirl?
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Ik herken Elin juist heeeel erg in jouw dreumesfoto!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
als je dat eerder nog niet deed zou ik toch de strekte van je bril aanpassen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste collage is V.
Bovenste ben ik met X. (en op de onderste rij alleen ik)
Je lijkt hier echt stukken ouder. Als je had gezegd dat je 14 was, had ik het meteen geloofd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind ivan op jou lijken en lena op 'hem'
[ afbeelding ]
ik, 8 jaar
met geen vergelijkingsmateriaal..omdat ik hier 6 jaar ouder ben, maar dan weten we alvast hoe elin eruit gaat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Das hier precies zo inderdaad!! Maar die 2e foto, die is wel echt identiek zeg, althans de uitdrukking! Heerlijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:48 schreef mignonne het volgende:
... maar soms ineens doet jongste iets of trekt ze een gezicht waarin ik sprekend oudste terugzie, frappant vind ik dat. En leuk om zo je ene kind te herkennen in je andere.
ja ze hebben dezelfde oogkleur.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan het op de foto's niet zo goed zien Mignonne, hebben ze dezelfde oogkleur? Ik vind ook dat je goed kunt zien dat ze zusjes zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef Twinkly het volgende:
Jeugdfoto van Niels' papaJa hoor, hij lijkt op R!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan wel (ooit) een poging wagen tot het breien van die trui maar dan begin ik meteen in maat 164![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja hoor, hij lijkt op R!
En ik kan wel (ooit) een poging wagen tot het breien van die trui maar dan begin ik meteen in maat 164
Tis mijn moeder Claudiaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Toch knap dat je net een foto hebt gevonden waarop ik het niet zie, BJ.
Lijnloos, ik heb Minke altijd al veel op je vinden lijken! En dat is nog steeds zo. Wat was je een dotje trouwens.
Mijn schoonzus is tegenwoordig een érg knappe vrouw, dus ik vind het niet ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef Cooki het volgende:
sorbo: t is frappant en isabeau is wel een slag beau-er![]()
![]()
Dat wou ik ook zeggen!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef trui het volgende:
is dat je jongste, noli.? leuk!ik zie trouwens (denk ik) meer gelijkenis tussen jou en je oudste.
wow, echt heel veel!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou nog laten zien dat Isabeau steeds meer op grote broer gaat lijken. Bij deze.
heu die heb ik gemist! maar ik plaats hier toch nooit foto's van Catootje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Noli. het volgende:
Nou idd!
TruiDeze haal ik straks weer weg..
*poef*
Husb keek laatst vreemd op toen hij een foto van jouw Catootje zag en ik zie her en der ook wel gelijkenissen met onze midi.
Oh nee idd. Ik verwar je met euh.. een andere user.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:26 schreef trui het volgende:
[..]
heu die heb ik gemist! maar ik plaats hier toch nooit foto's van Catootje?
gezellige boel bij jou thuis danquote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef KabulCuisine het volgende:
Ik ben bijgelovig. Als de kids niet op mij lijken, ga ik mijn vrouw verdenken van niet zo leuke praktijken.
Geen idee, ik vind dat kinderen op z'n minst 1 onderdeel moeten hebben dat lijkt op een famililidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef innepin het volgende:
Wow, idd Sorbo!
Die van Noli heb ik gemist.
Ik heb een kind dat op mij lijkt![]()
Ondanks dat het van haar een redelijk onflatteuze foto is en van mij een érg onflatteuze foto, moge het duidelijk zijn dat ze op mij lijkt, methinks.
[ afbeelding ]
Zij
[ afbeelding ]
Ik
Dat is zelfs zo met de jongens van mijn zusje en haar vrouwquote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef Kyara het volgende:
Rocka, ja, dat hoor je ook vaak bij geadopteerde kinderen. Als buitenstaanders dat niet weten dan zien ze er toch nog wel iets in van een van de ouders.
echt heel veel zeg!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:57 schreef innepin het volgende:
Wow, idd Sorbo!
Die van Noli heb ik gemist.
Ik heb een kind dat op mij lijkt![]()
Ondanks dat het van haar een redelijk onflatteuze foto is en van mij een érg onflatteuze foto, moge het duidelijk zijn dat ze op mij lijkt, methinks.
[ afbeelding ]
Zij
[ afbeelding ]
Ik
Zo sprekend als toen vind ik de vergelijking met hoe je nu eruit ziet niet, maar je weet dus wel hoe ze er over 25 jaar uit zietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Lamb29 het volgende:
Jij ziet ons ook nog wel eens irl... zie het dan ook Meimel?
Zelf vind ik haar namelijk echt een mengelmoesje
Hahahaha das mooi vertekend dus op deze foto want ze heeft dus juist heel erg mijn wenkbrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lamb, ze heeft de wenkbrouwen van pa en de rest van jou
Whehehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, alles (maar dan ook werkelijk alles!!! inclusief poetsdrang en liefde voor roze en rokjes) lijkt een generatie te zijn overgeslagen. Minke is de dochter die ze zich altijd voorstelde te krijgen
Oh soempie!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:14 schreef Soempie het volgende:
Wat een leuk topic is dit toch.Ongelooflijk ook sommige gelijkenissen.
![]()
Ik met 5 maanden en M. met 4 maanden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt geen twijfel mogelijk DJMO..quote:
m'n dochter zit momenteel bij de fjord daar in de buurt. Ze mag zelfstandig naar 't alexandrium enz, dus ik stap meestal daar in en uit als ik haar mag bezoeken. Ik gok dat mijn volgende bezoek 27 juni gaat zijn, daags na m'n verjaardagquote:Op zondag 24 mei 2015 14:56 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Echt geen twijfel mogelijk DJMO..
En je was bij mij om de hoek, ik zie waar jij was
Klinkt leukquote:Op zondag 24 mei 2015 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n dochter zit momenteel bij de fjord daar in de buurt. Ze mag zelfstandig naar 't alexandrium enz, dus ik stap meestal daar in en uit als ik haar mag bezoeken. Ik gok dat mijn volgende bezoek 27 juni gaat zijn, daags na m'n verjaardagFOK!meet afterwards doen in het winkelcentrum?
goed gelukt he?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Ik moet ff kijken hoe en wat hier want mijn partner houdt niet zo van meeten
Anders heb ik wel een idee.. Wij DM-en wel even verder ..
Duidelijk. Schoonmoeder is blind? Plaat voor d'r kop?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:43 schreef -Spring het volgende:
Schop!
Zien jullie het?
[ link | afbeelding ]
Ikzelf wel, maar mn schoonmoeder blijft het ontkennen. Superirritant.
Ze is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Duidelijk. Schoonmoeder is blind? Plaat voor d'r kop?
Haha, dat zegt mijn vriend ook altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:52 schreef -Spring het volgende:
Als ik dan zeg dat ze op mij lijkt als baby, wendt ze zich tot R en zegt ze: 'Nee hoor, jij lijkt gewoon op jezelf, hè."
r is wat langer en smaller in d'r gezicht, maar ze lijkt overduidelijk op je hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:43 schreef -Spring het volgende:
Schop!
Zien jullie het?
[ link | afbeelding ]
Verwisseld in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:23 schreef ingee het volgende:
Mondje ook! En dezelfde blik met opgetrokken wenkbrauwen.
R heeft een smaller gezicht.
En ja, mijn schoonmoeder wil ook niet aannemen dat rood haar bij ons ook in de familie zit. Bewijs is overduidelijk, maar nee, kan niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van J als dreumes heb ik niet meer mobiel
Kwak
echt wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:43 schreef -Spring het volgende:
Schop!
Zien jullie het?
[ link | afbeelding ]
Ze is idd ook de enige met de bruine kijkers.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:54 schreef -Spring het volgende:
Oh joh, ik zie nu pas goed te gelijkenis tussen Elin en M. De ogen vooral.
En het is me nu ook duidelijk van wie je kinders hun flapelfenoortjes hebben, lijn!![]()
Jeuzes ja :'Dquote:Op woensdag 4 november 2015 09:56 schreef -Spring het volgende:
Ik moest trouwens weer erg lachen om de naam van je nieuwste neefje of nichtje, kd.Hij paste weer mooi in het rijtje, zeg maar.
Treffend, wel een heeeeeel ander koppie dan Minke!quote:Op woensdag 4 november 2015 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw Kwak, Melba lijkt inderdaad erg op zijn mama
Fedde lijkt best op zijn papa vind ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik nog een kloon op de wereld gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |