-k heb nog een zoon die ik niet heb gepostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik bedoelde ook dat ik echt super veel gelijkenissen zie bij iedereen, ook bij jou innepin!
Lijkt wel alsof jullie allemaal kloontjes hebben gemaakt![]()
Becky:
Naar mijn eigen dochter? zeker! Bij de 20 weken echo dacht ik: die gaat heeeul veel op papa lijken! En bij de laatste (vorige week) vond ik haar juist meer op mij lijken. Als ik deze foto's zie, verlang ik naar het moment dat ik onze dochter in mijn armen kan houden, zuchtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
-k heb nog een zoon die ik niet heb geposthet is dat ik m zelf gebaard heb, voor de rest ben ik er gentechnisch niet aan te pas gekomen
en toch lijken ze alledrie erg op elkaar. Blijkbaar zit t m in kenmerkende dingen als oogopslag. Zo lijkt mijn jongste eigenlijk het meest op smans kant van de familie.
Inne!ik moest twee keer kijken! Ik dacht zelfde kind. Pas toen ik echt goed ging kijken zag ik lichte verschillen!
Ben je nu nog benieuwder Tankgirl?
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Ik herken Elin juist heeeel erg in jouw dreumesfoto!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
als je dat eerder nog niet deed zou ik toch de strekte van je bril aanpassen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste collage is V.
Bovenste ben ik met X. (en op de onderste rij alleen ik)
Je lijkt hier echt stukken ouder. Als je had gezegd dat je 14 was, had ik het meteen geloofd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind ivan op jou lijken en lena op 'hem'
[ afbeelding ]
ik, 8 jaar
met geen vergelijkingsmateriaal..omdat ik hier 6 jaar ouder ben, maar dan weten we alvast hoe elin eruit gaat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |